God mandag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny uke, nye muligheter. Klar for en økt på bryggekontoret før det blir 3 dager i Vest og Sør-Norge. Ettermiddagen byr som vanlig på en treningsøkt. Ha en fin mandag!

God morgen fra Oslo nord - nok en morgen med 13 grader, sol og blå himmel. Ingen sur vind fra nord atlanteren heller - flott morgen.

Jan

God måndag!
Cykelpremiär till jobbet idag och det kommer nog att kännas i benen imorgon. En hel del kontorsarbete att gå igenom idag så det är väl dags att komma igång. Får väl försöka hinna med en lunch ute i solen också-
Ha en flott start på veckan!

Grynt fra Tananger

Jeg vil ha ferie nå! Men det er over en måned til det :cry:
Hjelper ikke på med fint vær akkurat... Nesten skyfri himmel, 15°C borte på asfaltstripa.
Når kl blir 16 så er det rett hjem! (Via butikken dog)

Litt mindre hud på hodet etter lørdagens aktivitet på SVG, men det kunne jo ha vært som ifjor da det regnet innimellom, så kan ikke klage på været.

Ha en bedre dag forumister :)

Gnarf fra Lillestrøm. Snudde aldri døgnet fra USA tid i helgen, så det gjør jeg i dag. "Heldigvis" jobbmiddag igjen i kveld.

Noen som vet om et sted på/rundt Aker Brygge som har kurrant vegetarmat OG noe kjøtt (for normale folk som meg)?

Ha en fin en

Mornings fra Prærien. Merker det i kroppen i dag at jeg hadde første løpetur i går kveld etter blindtarmen sprakk i slutten av april. Men formen kan bare gå fremover. Et eksternt møte i ettermiddag, så blir det vel og se en EM-kamp også. Ha en fin dag

Noen som vet om et sted på/rundt Aker Brygge som har kurrant vegetarmat OG noe kjøtt (for normale folk som meg)?

Gikk forbi denne sjappa her nede på brygga i går. Kanskje ikke middag, men.

f3942a51fbffae8da5d8c34f728a412e.jpg

Forøvrig testet man Burger House. God nok burger, men vet ikke helt hva jeg mener om måten de serverer brus på:

8425e188a2b515785b8712fbc3dd5f4a.jpg

Ellers god mandag herfra. Siste ukes innsats før to uker fri med ingen andre planer enn en liten tur med DFDS-balja til Køben og noen timer med en svettende 66-åring på Ullevål stadion.

Ha en god en :)

Hepp fra flytoget, effektiv tur fra BGO retning Oslo S. Blir 3 interessant og relativt lange dager før retur med siste fly onsdag kveld. Fint å se at det også er sol i Oslo! [emoji13]

God mandag fra tiggerstaden. Da jeg kom tilbake fra Arktis igår hadde en sikring gått og alt i fryseskapet var bare å kaste. Så idag blir det kjøpt endel mat. Det blir leeeenge til neste flight så her må jeg planlegge for beleiring.

Ha en god en alle som av og til tar en flypause.

Morn fra studentbyen. Her slår man ihjel tid før eksamen i databasesystemer 1430. Etter det får man vel putte noen saker i en koffert for om 24t sitter man i et fly på vei til LHR og satser på å enda opp i SEA til slutt

God dag fra kontoret på Oslo Øst. Labber snart ned på Oslo S for å ta Flytoget til OSL. Turen går videre til DUS med SK. Et par dager med besøk hos en ny leverandør. Ser det er meldt litt ruskevær i området vi skal til, så da blir det vel mulighet for å se litt foppal på TV. Ha en aldeles fortreffelig uke[emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra selveste hovedstaden. En litt mer travel start på uken enn tenkt, tross for full bemanning. Arbeidslysten har ikke meldt seg. Har snarere lys stil å slenge meg i sofa med litt iskrem og se på fotball. Men har jo skrittelling på gang, så litt aktivitet på man unne seg. Ha en fin-fin mandag uten for mye blåfarge !

God fotballpreget mandag!

Her blir det sofatjeneste med ball, og lite annet i dag. :)

Har egentlig ferie, men må til Stockholm ons/tors i noen møter fikk jeg beskjed om i dag, heldigvis går ruten t/r TRD-ARN som vanlig tross streiken.

Ellers pent vær, kaldt i luften, men varmt i sola. Typisk Trøndelag.

Nyt dagen!

Kim

G'morgen! Allerede 28 grader ute og det blir vel en 7-8 til før det gir seg. Står ren sol på værkartet, men det skulle ikke forbause meg om det blir en regnbyge og noen tordenskrall i ettermiddag, i likhet med i går.

Ikke noe spesielt på programmet i dag, annnet enn litt fotball.

God ettermiddag fra Bergen. Er vel snart på tide å vende snuten østover igjen. Satser på at sas er i rute utover kvelden.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Melhus, ingen ting på programmet før til helga da SK371 står for tur på fredag mens SK4023, SK4046 og SK386 på søndag. Mange timer flyspotting og noen timer grilling med fotball venner i Lillestrøm står for tur. Alt dette kan selvfølgelig ødelegges av en streik i Avinor jeg har lest kan bli fra å med fredag kl 11:00 men håper på det beste, Hurra for SK4023 (CRJ900 reg EI-PF_) min flyvning nr 100 :-)

Med mindre eksamen i år har gått helt annerledes enn man har trodd kan man visst nå skryte på seg en bachelorgrad i informatikk. To øl i kjøla som skal forsvinne mens man pakker kofferten for tur med oppstandelse 0445 i morgen :D

Back