• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en økt på bryggekontoret. Interne og eksterne møter i dag. Kvelden byr på en treningsøkt. Ha en bra start på den nye uken.

Blåandag fra tiggerstaden. Var tidlig oppe og så at SAS hadde salgskampanje. Telte litt for lenge på knappene så prisen spratt opp 1400 NOK og gjorde den helgeturen uaktuell.

Ha en god en alle med fungerende bookingfingre.

God morgen fra Grønland. Hele uken skal tilbringes i det store landet i vest. Av sted med SK907 om noen timer. Ha en aldeles fortreffelig arbeidsuke, ute eller hjemme[emoji3]

Mornings fra Prærien. Tid for såkalt §15-1 møte i dag, for de som kjenner arbeidsmiljøloven. Tipper det går fort da jeg strengt tatt er enig i besluttningen og har ønsket meg bort en stund. Ha en fin dag

God morgon från Göteborg,

Måndag och full fart på jobb. Planen är väl att förhoppningsvis vinna en budrunda på en lägenhet också. Ha en strålande start på veckan.

Mornings fra Prærien. Tid for såkalt §15-1 møte i dag, for de som kjenner arbeidsmiljøloven. Tipper det går fort da jeg strengt tatt er enig i besluttningen og har ønsket meg bort en stund. Ha en fin dag

Lykke til. De søker etter folk i frukt&suppe avdelingen på Joker'n ved Flåkåli Bru.

God morgen fra Lillestrøm. Her er jeg på vei til å pelle meg inn på kontoret. Nokså trygg på at jeg ikke er beskrevet i Panama Papers.

Ha en fin en

God morgen fra Snillfjorden. :)

Skyet opphold, og nedbøren er i alle fall på avstand i det minste.Vær-uken later til å bli fugl og fisk om hverandre. Her våknet man med en noe stiv nakke, og det er ikke første gang den siste tiden, så spørs om man ikke burde grave frem visa-kortet og spandere på seg nye puter.

Ellers er det fint lite på planen i dag, men et normalt inntak av husarbeid må nok til tenker jeg. Spotter-uken startet friskt med QR703 DOH-JFK, som er selskapets 2 daglige på ruten sammen med QR701. Alltid friskt med nye flighter å notere, og QR703 flys i tillegg med A350-900XWB. Det betyr at sandkasse-selskapet opererer 3 daglige A359-busser til statene med også PHL og BOS på kartet. Jaja, kall det hverdags-glede. ;)

Nåvel, frokosten kaller. Ha en fortreffelig start på uken! :)

God morgen fra hovedstaden.

Første dag på jobb siden før påske, så det var litt hardt å komme i gang. Kaffe i koppen hjelper på.

Ingen §15-1-møte her og godt er det :)

Ha en fin start på uka!

God ettermiddag fra macau jeg har faktisk vunnet litt penger og men nå bærer det tilbake til hong kong.

For en herlig, herlig dag nordpå i dag. Ferdig med dagens forelesninger før lunsj, nå venter en runde med huslige sysler, men først må jeg bare sette meg ned på terrassen min og nyyyyyte sola fra skyfri himmel. Vårfornemmelsene er til å ta og føle på.
I tillegg har de begynt å feie opp vinterens strøsand på ymse campusveier, det betyr vel at det er forbudt med mer snø denne sesongen?

Ha en flott start på uka a :)

God mandag ettermiddag og snart kveld. Hakke tid for jeg må skrive master, hakke tid for jeg må skrive master. Og sånn går nu dagen. Føler jeg bare gjentar meg selv og det allerede på side 12, men masteroppgave er å skrive mest mulig svada om et tema er det ikke? :drink

Ingen § 15.1 her heller gitt og det er godt, men håper Someone finner seg ny jobb fort da. Arbeidsledighet er roten til alt ondt.

Lykke til, Someone! §15 eller Ch. 7 .. ingen av delene er spesielt moro.

Sol og fint her vestsørøstpå. Måtte en tur til dyrlegen i morges da elstehunden fikk noe som liknet på et epileptisk anfall i natt. Får se hva blodprøvene viser. Stakkaren er i ferd med å falle fra hverandre - en bit av gangen .. :(

24 timer til gjengslagsmål og spedalskhet bak i en Eurowings A340. Gleder meg ....

God dag fra Melhus, akkurat booka meg flyspotter tur til Flesland på torsdag. Aldri flydd ATR og CRJ før så blir spennende med noe nytt (lei av B737), Vigra blir den 10 flyplassen i Norge jeg flyr til, fra eller via siden ATRn mellomlander dær på vei til Flesland :-)

God ettermiddag frå B1. Det i kombo med ein time transfertid frå ARN, 15 forsinka derifrå, manglande bagasje frå HKG, connecting Norway... Need I say more... No er det rot med ei som reiser med bagasje på namnet til ein som ikkje er her...

Plus frå HKG var fint då!

Back