• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag morgen...

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
... fra Amsterdam. Noe som ikke var planlagt. Tåke på Schiphol, så SK til CPH var blant mange kansellerte avganger i går. Booket på SK822 til OSL i formiddag. Innlosjert på Steigenberger Airport Hotel, helt ok flyplasshotell.

Litt flyrelatert veggpryd på en brun pub i RLD, knipset i går.
abbcc006e86ce497b0d7038ebbf4d5d1.jpg
4e5ab070afcd8ef5c1fa40a09c9bbec0.jpg

Ønsker alle en bedre start på uken[emoji3]

God morgen fra Mallorca - her er det All helgens dag og alle har fri for å besøke de døde. Ellers er varmt og grått denne morgen - så får vi se om været holder.

Ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Nederland.

Her skulle jeg også fløyet hjem fra Schipol med KLM i formiddag. Men i natt ramlet det inn SMS om kansellering. Det stod ikke noe om vær, så jeg tenkte "meh... vi ser på det i morra".

Sånn er det når man er vant med råkkestjernestatus. Da tar man bare for gitt at de ordner opp for en. Men med Ivory status og økonomibillett så gjør de jo ikke det.

Så nå var eneste mulighet å booke nytt med Norwegian hjem sent i kveld, og så gå igjennom refund-kverna hos KLM...

Det ordner seg vel.

Ha en brillefin dag.

God morgen fra Bergen. Sas flyr 5 min tidligere fra Osl om dagen, men man kommer ikke frem noe tidligere av den grunn... I tillegg hadde noen luringer puttet kaffebestikksettposen i alle frokostpakkene så det var dårlig med våtserviett og kniv i boksen. Får håpe det ikke er en fast forbedring med det nye boksdesignet.

God formiddag!

En siste finpuss på jobb og en liten treningsøkt før jeg etter lunsj retter snuta mot OSL for tur til Seoul og Hong Kong med Asiana (via London). Med meg på laget har jeg en kompis som er førstereisgutt i business. Mmm, dette blir gøy!

Hallo fra Prærien...tja, her leter jeg etter motivasjon til og skrive noe vettugt i månedsrapporten. Ha en fin dag

Last edited:
God dag fra BKK. Tid for retur via DOH. Innom OSL I morgen tidlig for å snu. Da går turen videre til Malta. Slik går nu dagan.

God dag fra Universitetet i Oslo - her gjør man alt annet enn det man skal men det er vel det som hører studietia til. ^_^ Nå kan juleferien bare komme snart men før den tid eksamen og sånt tull.

God formiddag fra Snillfjord! :)

Skyet og all slags vær denne dagen så langt, med både sol, regn og skyet opphold, men stabil temperatur på rundt 7+. Da var en kommet hjem etter noen dager i Nord-Trøndelag sammen med familien. Var i utgangspunktet bare halvveis positiv til denne turen, men den ble mye bedre enn forventet og jeg kunne faktisk blitt lenger, men hverdagen kaller og man har påtatt seg noen plikter denne uken også. Uansett, hyggelig å treffe familiemedlemmer en ikke har sett på noen år nå, sist vi traff hverandre var i en begravelse, så greit å treffes under andre settinger også. Ble noen turer til Malm og Follafoss for å se hvor moder'n vokste opp sent på 60-tallet. Det eneste som er synd er at man ikke fikk tid til alle på denne turen, men en ny tur er sånn smått under planlegging allerede, så blir nok en tur til våren igjen også. Gammel-tante serverte godsaker på løpende bånd både fredag og lørdag, så her blir nok ordet trening en del av den nye hverdagen, skal en få kvittet seg med noe av det også, sånn går det når man spiser med øynene og ikke med hjernen. ;) :D Litt sen frokost nå, deretter må nok vaskemaskinen til pers.

Ellers forsvinnende lite å melde om, ha en fortreffelig dag forumister!! :D :D

Last edited:
God formiddag fra Forus,
Flott høstvær her over i sørvest idag.
Dagen går med til forberedelser til partnermøte i morgen. Deretter settes kursen vest over sjøen til ukas møte på øya i vest i prosjektet.
Det ligger an til en middels travel uke.
Ha en fin dag folkens.

Fra Sola kan det meldes om en hittil febelaktig dag. Har vert på lynkjapp befaring fra morgenen, deretter privat ærend innom til Statens Vegvesen i anledning fornying av førerkort. Været er som tidligere nevnt i tråden, kjempeflott.
Ha en fin fin mandag :)

Grompf.

BA har justert på kontoen min i helgen.

ImageUploadedByTapatalk1446469119.139095.jpg

I tillegg tok touchpaden på laptopen tydeligvis kvelden i går. Tenker derfor at det hadde gjort seg med Viking-Lotto-potten på onsdag. Bør holde til en ny laptop og en MR med BA.

Ha en fin mandag ellers :)

Meeeh ... grå morgen fra vestsørøst. Her høljer det ned og halve staten er under 'flood warning'. Bor heldigvis slik til at det ikke er noe problem for oss.

Fridag og sløvedag. Må ut og betale i dyre dommer for litt hundemedisin, ellers ikke så mye på plakaten. Kona er på businessreise, så benytter nok anledningen til å spelle litt høyt og rydde i undertøyskuffen ..

Ha en tørrere morgen!

God ettermiddag fra LN-NOI. Cruiser hjem etter en fin tur i Budapest. Flyet er i rute og jeg nyter en kald cola og fin utsikt fra sete 4A. ☺
Ønsker alle en fin kveld! ☺

God ettermiddag fra Gamle Oslo. Liten tid til å skrive noe her før nå. Har vært nok å gjøre i det siste, og blir jo ikke bedre med syke folk i tillegg. Nuvel - klart for restemiddag - lørdagens heftige burgundgryte, full av godsaker. Ha det fin resten av mandagen. Bare en knapp uke igjen til neste mandag - hold ut!

Back