Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen. Ble heldigvis ikke noen flyvning i vinden i går. Satser på at det har løyet betraktelig før vi prøver på nytt i 9 tiden. Håper også buffeten til frokost er bedre en den de hadde til middag i går. Ha en bra start på uken der du er.
I ettermiddag blir det AF1774 til CDG og første jobbtur i 2022. Ha en stilig dag
Som å lete etter et godt hjem til sparepengene mine etter at finansrådgiveren min ser ut til å ha mistet interessen.
Hmm. .. den går såvidt jeg kan se CDG-OSL …. Har du booket hos Bongos igjen?
Bongos Tryllefinans?
Ja, det ble et dyrt eksperiment .... :drink
Dagen skal brukes til kjedelige ting. Som å lete etter et godt hjem til sparepengene mine etter at finansrådgiveren min ser ut til å ha mistet interessen. Ellers blir det å sitte og se på at sneen smelter.
I morgen tidlig får vi se om vi får oss TGV billett, for i dag streiket selvfølgelig de som leverte ut billettene.![]()
Har ikke TGV en app?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.