God mandag morgen!

Det er jo samme cateringselskapet som fyller paa begge, Thai har noe kyllingrisdingotjafs (samme som UA), UA har sushi, sandwich og alt annet er det samme. Det eneste Thai har ekstra er bedre vodka, mens UA loungen har mye bedre pilsutvalg. Saa, YMMV

Hip Hop don't stop fra Chicago. Kun 23-24 grader og meget behagelig i dag. Kontordag med kun en reisedag denne uken. Blir grillings og en del tid utendoers naa som temperaturen endelig er levelig.

Vel, nå var jeg i begge to mandag for ei uke siden.

Thai hadde greit utvalg med brennevin av gode merker. Matutvalget var imponerende med canapeer, 2 forskjellige varmretter. En Beef mussaman curry og en rød curryrett med kylling som var virkelig digg. Et par varianter av ris, dim sum i 3 varianter, salatbar, noen dipper og kryddervarianter til varmrettene, sandwicher, forskjellig typer snacs som chips, nøtter og oliven. Samt Hagen Daaz is.

United loungen bød på en kjedeli salatbar med basisingredienser og noen sandwicher uten skorpe på. Ja, så hadde de epler, chips og noen kjeks i tillegg. Vodka, gin og whisky var relativt ukjente merker.

Komfortmessig var det vel ikke så stor forskjell. Men iallefall den dagen jeg var der, slo Thai United matmessig med 9 - 2.

BF:old

Vel, nå var jeg i begge to mandag for ei uke siden.

Thai hadde greit utvalg med brennevin av gode merker. Matutvalget var imponerende med canapeer, 2 forskjellige varmretter. En Beef mussaman curry og en rød curryrett med kylling som var virkelig digg. Et par varianter av ris, dim sum i 3 varianter, salatbar, noen dipper og kryddervarianter til varmrettene, sandwicher, forskjellig typer snacs som chips, nøtter og oliven. Samt Hagen Daaz is.

United loungen bød på en kjedeli salatbar med basisingredienser og noen sandwicher uten skorpe på. Ja, så hadde de epler, chips og noen kjeks i tillegg. Vodka, gin og whisky var relativt ukjente merker.

Komfortmessig var det vel ikke så stor forskjell. Men iallefall den dagen jeg var der, slo Thai United matmessig med 9 - 2.

BF:old

Har vaert i den loungen titalls ganger. Det er 4 buffeter, 3 rundt hovedoeyen (ene har drinker og snacks, andre har sandwicher og salat, tredje har varmmat) og sushi/diverse kinesisk i rommet over (under den store TVen). Det har alltid vaert sushi og vaarruller etc i det rommet.

God ettermiddag/kveld får Trondheim. Som fleire, ser eg, har eg også vore to timar i barnehagen i dag. Småen er einaste unge der sålangt, og storkosa seg med nye leikar. I morgon blir det gå-frå-ungen-eksperiment ei stund. Krysse fingrar.

Har vaert i den loungen titalls ganger. Det er 4 buffeter, 3 rundt hovedoeyen (ene har drinker og snacks, andre har sandwicher og salat, tredje har varmmat) og sushi/diverse kinesisk i rommet over (under den store TVen). Det har alltid vaert sushi og vaarruller etc i det rommet.

Da har jeg tydeligvis ikke lett godt nok, og kan vel saktens beskylde UA for å ha en uoversiktelig lounge!;)

Så de også hadde en First class lounge hvor man vel bare slapp inn hvis man fløy UA i F, eller var UA1K. Der var det frostet glassvinduer på døra, så hva som skjulte seg bak der fikk jeg ikke se.

Uansett var jeg meget godt fornøyd med TG loungen!

Så minst 2 B738 fra UA på HKG. Brukte tydeligvis disse til Guam og Singapore iallefall. Må jo være en nedtur?

BF:cool2

Back