Siden du spør så sent så regner jeg med at det er påsken 2018 du snakker om. Vancouver kan vel ikke bli et dårlig valg. Luang Prabang er også bra, men kanskje ikke helt storby. Min neste tur er til Verona så den er sikkert også bra.Ser etter en storbyferie i Påsken - noen forslag ?
God mandag fra Corralejo. Om vel 1 time blir man hentet av bussen for retur til flyplassen og dette blir en flight helt utenom det vanlige. Igår sørget en bølge for at mobilen sa takk for seg til tross for IP68-sertifisering. Så dette blir en veldig lang flight uten film fra underholdningssystemet ombord som fungerer via app, ute musikk og uten podcast. Hva i alle dager skal man da gjøre ombord på en så lang flight som vanligvis ville blitt regnet som kort?
Og om det skal varsles om endrigner så vil jeg ikke motta det. Billett hjem fra flyplass som jeg har via app vil ikke fungere og nettbank for å sjekke effekten av turen vil jeg ikke komme inn på. Regninger får jeg ikke betalt. Skattemelding som jeg skulle levere denne uken får jeg heller ikke levert. Legetime får jeg ikke bestilt. Utrolig hvor avhengig man har blitt av mobilen.
Siden du spør så sent så regner jeg med at det er påsken 2018 du snakker om. Vancouver kan vel ikke bli et dårlig valg. Luang Prabang er også bra, men kanskje ikke helt storby. Min neste tur er til Verona så den er sikkert også bra.
Ha en god en alle med fungerende mobil.
Siden du spør så sent så regner jeg med at det er påsken 2018 du snakker om. Vancouver kan vel ikke bli et dårlig valg. Luang Prabang er også bra, men kanskje ikke helt storby. Min neste tur er til Verona så den er sikkert også bra.
Ha en god en alle med fungerende mobil.
Som har mobilen som mobilt akesspunkt når jeg reiser. Har brukt 15GB så langt denne måneden...Det meste fungerer jo på en datamaskin også.![]()
Greetings fra kantina på CPH
Kan man kjøpe elektronikk tax-free i Danmark, når man skal til Norge? I følge selgeren i en butikk her på CPH så kunne man visst ikke det, pga noen skandinaviske interne regler, men greit å sjekke hvis det er noen som kjenner til slike regler.
Ha en fin dag, enten man har fri eller ikke![]()
Hva i alle dager skal man da gjøre ombord på en så lang flight som vanligvis ville blitt regnet som kort?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.