God mandag, hvis man velger seg det

Someone

Moderator
Medlem
God morgen Hvalstad. Det er visstnok lokalvalg i dag, men det regner jeg med her i Asker er såpass forutsigbart og gitt på forhånd, det ikke skaper den helt store engasjementet. Stengte skoler, men skulle egentlig sende eldstemann på ishockeyskole, men endte i stedet for med hjemmekontor og hjemme med sykt barn. Ha en fin dag

Mens valget i Asker og Bærum er like spennende som valget i Nord Korea så er det ikke sånn i hovedstaden. Men dette blir en lang dag som valgfunksjonær og ikke sikkert flertallet er gitt i natt

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Spennende valg her også som kan vippe begge veier. Ellers har dagen startet med litt blodprøver. Jeg må også nedom sykehuset senere i dag for en runde med antibiotika intravenøst. Det oppsto en infeksjon etter onsdagens inngrep som må kureres. Det er helt vanlig etter slike inngrep og ikke noe stor dramtikk i. Det ser ut som det begynner å minke litt på beholdningen på mitt lokale apotek her i heimen så jeg må ut en tur i løpet av dagen og hente ut litt medisiner fra apoteket slik at jeg igjen får en velfylt lager her hjemme. Heldigvis er alt av medisiner enten H resept eller blå resept slik at det ikke er noe kostnader med det.

God morgen fra bortekontoret.. Svømming utgikk med glans da man har dratt på seg en liten man-flu under natten - Sliten ass.

Spennende med valget i dag og håper jo på litt froandringer i hovedstaden. Artig og se at de rødere partiene ikke er like giret på 16 års grense for stemmerett etter årets skolevalg :p

Tåkemorgen slukker sorgen.....
God morgen fra midt i tåka. Jeg forhåndsstemte på onsdag, så da er det bare å stålsette seg for dagens valgresultat her i Bærum. Like spendt er jeg på nabokommunen i øst. Vil Griniveien fra kommunegrensen til Røa bli værende en kjerrevei, eller er det håp om et lag asfalt?
Ellers sliter jeg med I-landsproblemer, når jeg planlegger Asia turen i Januar. Hvordan finne en reiserute fra Dhaka til Jakarta, som ikke går vi Calcutta. Er TransNusa et flyselskap man skal tørre å reise med mellom Jakarta og Bali? Hvilket selskap skal man velge mellom Bali og SIN: SIA, Scoot, Air Asia eller Jetstar? Hvor mye bagasje kan man ta med hos de forskjellige selskapene? (Det blir minst 10 flighter med 8 forskjellige selskap)Jeg har funnet ut at jeg sparer 3000kr ved å fremskynde avreisen på Asiaturen fra 05 til 03 januar, noe som resulterer i en natt mer i Penang og en nattflight blir til dagflight. Returen i premium med Norse 04 feb. er i alle fall bestilt. Det blir thai Wrap til lunsj og under valgvaken blir det krabbe fra halvprisdisken hos Rema
Godt valg

God dag fra Gaustad. Enklere beslutninger hos meg sammenlignet med de kompliserte greiene til @Futura. Ikke blir det krabbe til valgvaken heller. :)

Men jeg sitter her på kontoret og jobber med ymse ting mens jeg lager litt electronica spilleliste basert på "Roon Radio" i bakgrunnen.

Ha en best mandag

Goooo valgmandag fra Skaun!

Her risikerer man å havne i kommunestyret, får se på opptellingen i kveld hvordan det går. Bør bli kjapt telt opp da jeg må til Oslo i morgen tidlig.... :)

Ellers ringte St.Olav i formiddag og kunne fortelle at de hadde funnet en prøve jeg tok i juni, og prøven viste at cellegiften jeg tar ikke hadde noen virkning lengre og jeg må bytte medisin snarest. Bra at det tok nesten 3 mnd før de "fant" prøven da... Helseplattformen er virkelig en forbedring ja.... Brum. (Har Bechterews, så ikke noe livstruende nei. Bare smertefullt og irriterende)

Tar en Fnate neste gang jeg skal på sykehuset og løpe rundt med armene så høyt hevet som jeg klarer, mens jeg roper eder og galle på flere språk...

Ellers er alt bra altså, jeg lover! Manchester til helga og rett derfra til Malta, så får da rørt seg krøplingen. :)

Kim

Vil Griniveien fra kommunegrensen til Røa bli værende en kjerrevei, eller er det håp om et lag asfalt?
Ellers sliter jeg med I-landsproblemer, når jeg planlegger Asia turen i Januar. Hvordan finne en reiserute fra Dhaka til Jakarta, som ikke går vi Calcutta. Er TransNusa et flyselskap man skal tørre å reise med mellom Jakarta og Bali? Hvilket selskap skal man velge mellom Bali og SIN: SIA, Scoot, Air Asia eller Jetstar? Hvor mye bagasje kan man ta med hos de forskjellige selskapene?

1: Ja og nei, glem ny asfalt. (Dette er uavhengig av valgresultatet.)
2: Spør finn. De anbefaler Air Asia via KUL eller Singapore via SIN.
3: Nei. Styr klar av indonesiske flyselskap hvis du ikke er interessert i å utforske hva som befinner seg utenfor enden av rullebanen.
4: SIA.
5: Nok.

Sånn, da var det avklart. Godt valg!

Last edited:
G’morgen fra Augusta .. mann og valp er klare for hjemreise. Må bare pakke først.

Hallo fra Tønsberg. Med dagens sammensetning av AP, SP, MDG og KRF ved roret er det sannelig ikke godt å si hva som skjer her. Godt med litt spenning.
Ellers får man vel fortsette arbeidsdagen tenker jeg

Men jeg sitter her på kontoret og jobber med ymse ting mens jeg lager litt electronica spilleliste basert på "Roon Radio" i bakgrunnen.

Radiotips:

cdbbb8d0473e3460e9264a1a39444bcf.jpg

(Oppdaget en gang Siri reagerte på at jeg da «Makan!».

Ellers passe stress på borte bortekontoret. En uke igjen til to uker fri.

Ha en god en :)

Back