God mandag fra Shinkansen

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God mandag fra Shinkansen tog 97 til Fukuoka.

Etter helga i Kyoto er det tid for å komme seg til siste reisemål på denne turen før hjemreise fra KIX onsdag. Fant ut det var bedre å sette seg på et behagelig tog enn å stresse seg gjennom en flyreise,som ville tatt lengre tid alt i alt.

Ha en finfin start på denne uka! :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God mandag fra Lillestrøm! Ohayo gozaimasu til han på Shinkansen. :) Ny uke og nye muligheter som det heter. Widerøe turen nærmer seg også! Men først er det Hamburg tur helga før. Vel, regner i dag ute, at snøen har gitt seg og at regnet overtar må vel tolkes som at våren er her.
Ha en fin start på uka alle sammen! :)

Hey-ho fra rett over grensen!
Beste dagen i uken og fjerde fridag på rad, og enda er jeg oppe i god tid før spurven har fått ut morramiget. Fastlegemat kanskje? Litt indretjeneste og en bytur er eneste programposter. Lite sport å se frem til, så det vanker vel et oppsamlingsheat med tapte serieepisoder til kvelds.
Fløyelsmyk ukestart ønskes :)

Glad mandag fra Ris. Hjemmekontoret er åpnet og her blir jeg vel i hele dag. Kvelden byr som alltid på en treningsøkt. Let`s roll:-)

God morgen fra en av Ruters røde. Snart på plass på FBU. Intet spennende planlagt.

Mornings fra Ruters blå. Rekker vel en halv Flypodden episode før jeg trer inn på kontoret. Ha en fin dag

God morgen fra det Sørlandske!

Uken starter på kontoret og avsluttes i Danmark. Men først masse som skal gjøres, pluss et styremøte i kveld.

Ute et er det grått og temperaturen kommer liksom ikke opp på behagelig nivå enda. På tide myndighetene griper inn og får skrudd opp temperaturen tenker jeg.

Ellers har SAS startet ny kampanje med en million "billige" billetter. Jommen sa jeg tull&tøys....

Hau hau. Blir en tur til lege her og. Fullstendig døv på høyre øre.

Deilig med helg. Vått ute, så pyromanaktiviteter får vente, men da kan man jo leke litt med høytrykksspyleren litt isteden.

Ellers får man vel prøve å følge LN-WEA’s vei hjemover. Oppstart omtrent nå, så den dukker nok straks opp på FR24. Første stopp Recife.

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Hvor fuglene synger, solen skinner og vær-prognosene er mildt sagt hyggelig lesning. Ukens dag 1 av 3 på jobb er levert, og resten av kvelden skal bare nytes i godværet.

Fikk også ordnet med ny dekoder på TV-abonnementet, så da sikrer man seg litt opptaks-muligheter også.

En ypperlig aften ønskes. :)

God kveld fra Jæren. I streikesesongen er det forsåvidt greit å få slippe passasjerer som forlanger svar på hvorfor deres fly er kansellert, men tilværelsen som arbeidsledig er heller ikke noe å trakte etter. Så da er det bare å fortsette med søknadskrivingen. I løpet av uken planlegges et nytt fremstøt for å se om de vil ha meg tilbake på SVG, men mest sansynlig er jeg vel på vei over i en annen bransje. Time will show...

Back