• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen herfra. Må si det var litt deilig og komme hjem til tempursenga i går. Blir og ta to ekstra "feriedager" mens vi venter på barnehagestart på onsdag. På jakt etter noen som kan reparere en røket ledning på støvsugeren, men det virker være lettere sagt en gjort og finne. Ha en fin dag

Eh "god" mandag fra Tromsø. Her er man ramma av irops - flyplassen i Hammerfest er stengt pga tåke, men jeg skal jo ikke dit permanent... Og er overført til et fly til Alta men det er jo egentlig det jeg har booket for senere i dag. Jeg lurer på hvordan i helvete jeg skal forklare personalet det om mitt noe spesielle reisemønster. Og da mister jeg to segmenter i dag. :( Noe som betyr at jeg må finne på noe. Ha en bedre dag fri for tåke.

God morgen fra Sola!

Det er mandag! :drunk:

Men det lukter i alle fall godt på Sola i dag! Sikkert pga. mangel på vind(?), men man lukter Jet A-1-fuelen ekstra godt i dag! Og det er ikke feil! :D

Etter jobb, så blir det og en tur ned til Sele på besøk etter jobb for å hilse på tilreisende slekt.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra nesten solfylt Groruddalen i Oslo 9 - vindstille er det også - det er unormalt her også.

Ha en flott dag videre.

Jan

Mårn fra Trondheim
Her skinner solen , og temperaturen er på vei opp - typisk når man er på jobb.
Aner lukten av indretjeneste etter jobb i dag..........:drunk:

Ha en vaskefri dag :D :D

Tjohei fra et solfylt Skaun!

Første dag etter 3 ukers ferie i dag, ser det er en haug mailer og happenings som må gås igjennom, før man i morgen tidlig hopper på førsteflyet til Bergen og WF videre til KRS... Blir reiser hver eneste uke, flere dager i uken i hele August, så en tøff start.

Dritlei av flytaxi, så i ettermiddag tar jeg turen til LN-FHU`s arbeidssted og henter min nye El-bil Eup, som fruen kan bruke mens far har sin MB parkert på Værnes.. hehehe. :) Til dere som skal til/fra TRD før nyttår, så vær oppmerksom på at motorveien er stengt hver natt mellom kl 22-06 pga oppgraderinger på tunellene, derfor må man kjøre gammelveien og det tar laaaaang tid. Så beregn god tid når dere skal reise!!

Nyt solen og dagen!

Kim

Dritlei av flytaxi, så i ettermiddag tar jeg turen til LN-FHU`s arbeidssted og henter min nye El-bil Eup, som fruen kan bruke ..............................

Til dere som skal til/fra TRD før nyttår, så vær oppmerksom på at motorveien er stengt hver natt mellom kl 22-06 pga oppgraderinger på tunellene, derfor må man kjøre gammelveien og det tar laaaaang tid. Så beregn god tid når dere skal reise!!

Nyt solen og dagen!

Kim

Velkommen og gratulerer :):):)

På jakt etter noen som kan reparere en røket ledning på støvsugeren, men det virker være lettere sagt en gjort og finne. Ha en fin dag

Litt ekstra G&T på en grillfest i september så fikser vi vel det meste :lol:

God ettermiddag forøvrig, alle sammen

God kveld fra rom 111 Hotel Odessos, Varna. Her nytes det en J&B på balkongen før dagens middag.

Mulig jeg prøver hotellets restaurant, har hørt den skal være bra. Det er jo samme fine utsikt som de andre stedene i gågata her, ellers blir det kanskje Europa Bristo 30 meter lenger opp i gata.

Rolig dag med en lang ettermiddagslur var behagelig.

Ha en fin mandag!!

Back