• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Ruters røde

Someone

Moderator
Medlem
God mandag fra Ruters røde

God morgen fra Prærieekspressen. En av de mer lørjete variantene av Ruters røde. Kabelen mellom antall møter og arbeidsoppgaver går ikke helt opp, og siden jeg må passe junior i kveld så lukter det faktisk hjemmekontor med H og ikke G i kveld. Ha en fin dag

Re: God mandag fra Ruters røde

God natt fra Vegas! ikke rukket å bli mandag her enda, her er det soving! morgendagen blir roadtrip ut i ørkenen, planen er å få med seg lit av flyvningene som skjer rundt Nellis, ryktes at både Norske F16 og C130J skal trene, ellers er planen å få tatt noen bilder av området rundt!

Ha en strålende dag

God mandag fra Oslo nord - her har vi det grønne plener og sort asfalt selv om det snødde som F i går - takk at vi er vårmånenden Mars folkens.

Håper Kjos har hatt en god helg også.

Jan

God morgen fra fornebu s, her starter vi uken hos fysioterapeut.

God morgen fra Trondheim
Ny uke,nye utfordringer som tas på strak arm. Ser fram til pils og prat på onsdag, selv om jeg kommer litt senere enn planlagt pga kollisjon med møte til fruen.
Ser ellers fram til at mars er ferdig, da det er den mnd i året jeg misliker mest...

Ha en strålende dag :) :) :)

Riktig god mandag fra Snillfjord! :)

Ny uke og med det nye muligheter påstås det, får se da. Mot alle odds så var en oppe på begge beina før 7, det kan regnes som en liten prestasjon, en kopp med noe varmt hører til på en slik morgen. Det blir nok til å rydde i huset i dag også, kjenner for første gang på lenge en motivasjon og glede over å få gjort noe. Været: Skyet opphold, ca 1- her og for min del kunne det gjerne kommet regn. Ellers skriver vi mars-måned og sammen med den årlige ligacup-finalen unnagjort så betyr det en eim av #vår for min del...ellers spennende å følge både Norwegian og SAS, de har vel litt å henge fingrene i begge de to akkurat nå. :)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

ff4d5d4e85fe2831d75ca6602dcc61e2.jpg

God morgen fra EK 159.
Tidlig opp er ikke min greie men det gikk på et vis.

God morgen fra Lillestrøm. Skal straks subbe ned mot toget.

Glitrende helg i Valdres er overstått. Trodde jeg var Petter Northug der ved et par anledninger, og er tilsvarende mør i dag. Eller var det mitt totalt mislykkede forsøk på å bli dradd av en 1,5 år gammel pointer med seriøs attention-disorder som gjør at kroppen føles skadet? Vanskelig å vite, men det var vaffal gøy.

Ha ei strålende veke!

God formiddag fra Gardermoen.

Var greit å stikke innom her en tur på morningen. Har hatt en diskusjon med it avdelingen ang pålogging av våre systemer her oppe. Og de har ment hardnakket at vårt interne wland oppsett ikke finnes her, selv om jeg har kobler meg opp på det et par ganger i uka... Problemet er da at det er umulig å få support når det ikke fungerer. Så da ble det en kabel i veggen og litt enklere liv :)

Fikk også så smått startet å finne frem litt ting og tang til utfluten med Bongos tryllereiser mot slutten av uken. Kan ikke si annet en at jeg gleder meg noe helt enormt.

Og slik går nu dagan

S

God formiddag fra et Mgallery collection hotel i Italia.
En Underberg eller to,så er vel også jeg klar for å ta fatt på dagen. Hjemreise står på programmet. Den starter heldigvis så sent som 17.40 og inkluderer en stor og en liten på Grand Cafe Het Paleis på Schiphol. Men først lunch!
Ha en flott en folkens :)

God morgen(?) fra flytoget. Skal si de har problemer med å takle litt snø over dammen. Blir vel litt mere United-penger på meg nå.

Back