God mandag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
Insomnia er noe drit. Men man har en radio som står på selv om jeg egentlig ikke burde høre på den. Aner ikke hva som er årsaken men har slitt med dette en stund. Får ringe legen når han åpner. For dette er ikke bra i lengden

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Bleh fra SVG med mål om flybussen 0508 og TRD-flyet 0610... Blåmandag? Blir en lang uke med Oslo tors-/fredag også, ser frem til helg høhø :D

Insomnia er noe drit. Men man har en radio som står på selv om jeg egentlig ikke burde høre på den. Aner ikke hva som er årsaken men har slitt med dette en stund. Får ringe legen når han åpner. For dette er ikke bra i lengden

Har du prøvd Melatonin?
Der hjelper bra og lite til ingen hangover.
Man får dog rare drømmer, omtrent som å gå på kino.
Nesten artig å ta de pillene.
Som Fanta reklamen sa før: Så godt at der er gøy å være tørst.:

Glad mandag morgen fra Ris. Klar for bryggekontoret før en del formiddagsmøter ute hos kunder. Ettermiddagen byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra start på uken.

Glad og opplagt morgen fra Lillestrøm. Da var man klar for en ny dag og en ny uke. Flyturer på lørdag og det er ikke så lenge til. 😀
Ønsker alle en riktig fin dag! ☺

Man sier God dag - selv om det er morgen enda - været er OK - helt blå himmel - 7,5 grader klokken 06:40 ute - flott dag det skal bli om lag 18 grader utpå ettermiddagen i Oslo.
Jan

Mornings fra Grønland. Ny arbeidsuke, men solen skinner om ikke annet. Ser ut til å bli et par innenriksturer ned SK denne uken også. Ha en aldeles fortreffelig arbeidsuke!

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen. Solen skinner og SK908 kom nettopp seilende i lav høyde over her. Snart kommer vel trikken også. Jobben kaller og de blir jeg nok sittende utover kvelden. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her er man i det minste på vei ti kontoret. Legetime tar jeg og bestiller på nett dette haster jo ikke.

God morgen fra jobben.
Har sovet forbausende godt i natt og humøret bra og klar for en ny uke. Selvsagt møter man da melding om at 1/3 av avdelingen er syk og det strømmer på med tekniske problemer....
.... akk ja!

Har enda ikke kommet meg til å bestille tur til vinteren. Har tenkt Saigon og Vietnam, samt Bangkok. Men er svært usikker. Kommer vel flere tilbud.

God mandag !

Nydelig morgen her på Nord-Jæren. Blir først noen timer på lesesalen før man ser hva ellers man finner på. En tur innom Posten for å sende en bok, og en tur på butikken blir det i hvertfall i løpet av dagen.

God mandag alle! :)

Herlig mandag fra Blu ved osl.
Himmelen ser rimelig blå ut og det gjør nok flyet vårt etterhvert også. Målet for dagen er middag i Barcelona.
Ha en snasen start på uka :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

God morgen fra toget. Her venter en såkalt arbeidsuke. Dog justert til med et par dager hjemmekontorering for å knuse litt Excel... og så skal jeg ut og ta noe øl med en Amerikansk journalist i kveld. Han er på Norgesferie og har med kone og noen danserinner fra Cirque de Soleil.

God bless lydbransjen.

Får ta 6-7 situps på kontoret før jeg går.

Ha en fin en

God morgen fra BKK.

Langt på dag her men av ulike årsaker ble det seint i seng. Returen fra HKG med EK på sete 2A får litt av skylden for der startet det hele.

Nå Paracet og vann. Kanskje litt mat hadde vært lurt.

Mandag er normalt lever hviledag her nede. Tror det utgår i dag siden det er tilbake til BGO til uken.

Over-og-ut

FQTV iPhone on Tapas talk

God tidlig ettermiddag fra Snillfjord. :)

Lite å klage på her, været er helt enkelt superpt og temperaturen er på 14+. Litt mer skyet og noe vått de neste dagene før høytrykket gjør comeback på torsdag sies det. Posten er hentet, rene klær er parkert i skap, vått tøy er hengt opp og fikk svidd nettbanken også. Snart klart for lunsj her i huset mens en legger planer for siste del av dagen.

Hadde egentlig tenkt å slå plen, men om været blir bra mot helgen så skal lillesøster ta den jobben da det er hennes ansvar-mot betaling. Får vel finne på noe annet i godværet tenker jeg.

Ha en fortreffelig mandag. :)

G'mandag! 'Heiligdag' her i Amerika, så her må man ut med gressklipperen.
Fin morgen på terassen med kaffe og bikkjer. Nå blir det oatmeal og islandsk yoghurt.

Guttungen kom hjem trøtt og sliten etter to dager på Dragon-con. Ikke helt min greie men han var storfornøyd.

Små-grompf fra Bergerbygda. Først ble man forsinka på jobb, og så vste det seg at han som skulle gjøre jobben min ikke kunne, så jeg måtte gjøre den selv. Hva blir det neste, liksom? :rolleyes:
I tillegg hadde passordet mitt utløpt, og det var innført nye, strengere regler siden sist jeg byttet, så å plusse på en på tallet i slutten av passordet gikk visst ikke lenger, samt at det ikke er direkte lett å finne på et nytt når man ikke får tilgang til den mailen der de nye passordreglene står.

Nest siste mandag man er på jobb før man ikke skal være det de to neste. Tror jeg gleder meg litt til det. HæssjtæggNjujårk

Ha en god en :)

Hoy. Nydelig dag i Stavanger. Så jeg fant på å sykle dobbelt så langt hjem fra jobb som jeg gjorde motsatt vei på morgenen. Blitt mye sykkel de siste ukene siden jeg fant på å kjøpe en sykkel med hjelpemotor. Men jammen hjelper det ikke på formen gitt. Blir nok en tidlig kveld i kveld. Men jeg har på følelsen det blir litt dataspill før den tid.

Back