• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra ORD

VirreVapp

ScanFlyer Silver
Da er det vel akkurat blitt mandag i Norge. Sitter i loungen på ORD og ser superbowl og tar livet med ro. Flyet til ARN er litt forsinket så det blir litt mere tv-titting før boarding. Sete 4a hjem👍

Mmmm ... ser på superbolle jeg og .. Litt godt i glasset og litt is med sjokoladesaus gjør livet godt å leve. Tidlig i gang mandag. Har en avtale med guttungen og en studieveileder klokken 8 blank ...

Hei og hå fra NRT. Sitter og ser på LN-RKP som skal fly oss hjem. Syns den burde tatt turen til ORD istedet, er blitt godt vandt med nye C [emoji23] Får drikke sorgen [emoji12]

Har mye å lese på forum etter å ha vært fraværende lenge, det tar på å stå på ski hele dagen, onsen, mat og så sove. Ikke tid til annet, og det er skam deilig. Har ingen anelse om hva som har skjedd i verden heller, utenom litt fotballresultater.

Tirsdag blir min mandag denne uken, og den blir hard. [emoji51][emoji16]

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Glad mandag fra Ris. Starter uken med en samling på Losby Gods før turen går videre til Røros i morgen tidlig. Ha en bra start på uken:-)

God morgen fra Lillestrøm! Ny uke igjen og nye muligheter. :) God tur til de som skal fly. Hadde en fin tur opp fra Hamburg i går. Når man kommer innover Norge i lav ettermiddagssol og knallvær, med den hvite snøen under, er Norge faktisk meget pent. Det hørtes gisp fra flere utlendinger i kabinen som kikket ut. Det var virkelig flott!
Vel, jobb en uke til før Kristiansund tur neste helg med konsert. Ha en riktig fin en alle sammen! :)

Det er brutalt å starte uken med vekkerklokken på 0420. Men Samsonite'n er pakket og jeg har startet ukens reise.

Klar for avg nå på sk204. 50 min på Osl for å rekke fly videre til London. Satser på at det går greit.

Starter uken med noen dager i London. 6 sas flighter booket denne uken. Hjelper godt på statistikken.

10 minus her. Er vel ikke vår i London enda men forhåpentligvis ikke kaldere enn her.....

God uke ønskes!

Morn fra Malawi. Fått god rødfarge på ryggen etter snorkling i går så da blir det deilig å sette seg på flyet hjem. Blir en A350 ADD-FRA så ny flytype, men skal si jeg ikke er så gira på transfer i Frankfurt kl 5 om morgenen

God morgen fra Frederikshavn. Noe sier meg vi alt har ankommet. Gikk faktisk an å streame Superbowl på wifi men prioriterte søvn da wifien ikke har dekning på lugarene. Kun i fellesområder. Og jeg som hadde kjøpt godt med øl. Burde sjekket det opp på forhånd. Sånn der har man ulempen med gratis WiFi ombord på båt
Men det betyr at man er ok opplagt uansett slapper av litt til. Stena Saga har på disse cruisene at man kan komme og gå ombord som man selv vil . Danske 4G fungerer nå da

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Mornings fra en overfylt trikk. Klar for ukens ene arbeidsdag, så da blir det litt begrensede muligheter for prokastrinering. I kvelds må det pakkes. Skiferie, så da blir det fort mye som skal med. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo nord/Øst - kaldt minus 13 klokken 07:00 - kunne ha vært pluss 13 - det hadde vært mer behagelig og noe mer mygg ute :)

Jan

God morgen fra DY525 som er klar for tur over fjellet. Et dags kurs på Radisson på Gardermoen i dag.
Fikk også DEN følelsen da jeg skulle i kø for sikkerhetskontrollen, hadde ikke Fast track.....
Kaldt som rakker'n også her.
Ha en flott dag :)

Hm til å være en by med størrelse på Molde så er det veldig lite liv her. Gågata ser jo ut som en Twilght sone. Burde kanskje tatt toget til Aalborg likevel?

God morgen fra Tenerife... frokost hos de gamle nå før jeg og Mia setter kursen mot Ritz Carlton Abama.

Ha en fin en

Back