• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Molde!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen!
Her i Molde er frokosten spist og man ser utover fjorden. Straks blir det en tur ut før man sjekker ut av hotellet og inn i en enebolig for tre dager.
Ha en fin dag og en fin ny uke! :)

God morgen fra kontoret. Det ordentlige. Litt deilig å være tilbake og uansett hvor høyt man elsker sine barn, så er det alltid litt deilig når barnehagen åpner igjen. Mulig det må trimmes litt i kveld. Ha en fin dag

God morgen. Egentlig ferie enda, men ble 2,5 timer hjemmekontor på morgenkvisten uten at en fikk gjort det en egentlig skulle. Får se om ting er på plass i morgen tidlig så en kan gjøre sine oppgaver og videresende i systemet.

Når blir det litt jogging før Askerlandet skal gjøres uttrykt.

Morn fra Fevik. Her settes snart kursen for Kristiansand, hvor det venter to dager på et litt for dyrt Radisson, men når alt koster like mye kan man like så godt velge fra de øvre hyller.
Lite planlagt der og når junior kun er tre måneder gammel så kan heldigvis Dyreparken vente et par år til

God dag fra Oslo - egentlig gjør jeg fint lite på mens jeg venter på å dra på jobb på ettermiddagen. Tror det blir mye å gjøre da vi har mange timer å fylle på vaksinesenteret. Så får vi se om prøvesvaret for alle hyggelige sykdommer på fredagen kommer tilbake i dag da (fikk stikkskade på en sprøytespiss og da er det en streng prosedyre som må følges), men ja i dag og mesteparten av uka slipper jeg å håndtere sprøyter så blir å sitte med innkalling. Blir litt deilig føler jeg det da, sånn er det å jobbe som en altmuligmann nærmest på et vaksinesenter.

Hei fra Radisson Blu Scandinavia. Betaler omtrent det samme for tre netter her som vi gjorde for to netter i Kristiansand. (Der lå vi på Thon) Så det sier jo litt. Frokost unnagjort. Nå blir det å se hvor lange skritt vi ender opp med i dag?

Nå blir det å se hvor lange skritt vi ender opp med i dag?

Kult! De fleste teller gjerne antall skritt. Gøy å se at noen teller lengden.

God dag fra gjemmekontoret. En liten økt i går, førte til at man har god kontroll i dag.

Ha en god en :)

Hepp hepp …. Kun 20 grader her på morran, føles nesten kjølig! Nesten ….

Skolestart i området. Så får vi se hvor effektive bakteriebombene er til å viderespre Delta’en …. Får vel svaret på det om et par uker.

Venter forøvrig på rørlegger .. Hadde en ny pleierske for svigerbeistet et par dager, og hun klarte selvfølgelig å tette dassen i hiet med våtservietter. Hun var forøvrig ikke helt der hun burde være, men i nøden spiser Fanden fluer ….

Jaja, fridag i dag, men tror ikke jeg vil merke så mye til det ….

Gnarf fra Gaustad. Etter en liten spurt på feriefinalen i går er formen riktig så halvveis i dag altså. Gleder meg fryktelig til i morgen, for å si det sånn. :)

Makan!

Kult! De fleste teller gjerne antall skritt. Gøy å se at noen teller lengden.

God dag fra gjemmekontoret. En liten økt i går, førte til at man har god kontroll i dag.

Ha en god en :)

Snek seg inn en trykkleif. Skrittelleren står på 13000 skritt. Og så har vi kjørt en del sparkesykkel også. Men det teller jo ikke så… badam tish.

Back