God mandag fra LX189

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God mandag morgen fra LX189. Endelig på vei hjem til Storsmurfen. Gleder meg mye mer til å komme hjem enn til 13 timer her. På den andre siden, første gang på Swiss longhaul siden GIG i 2002. Men da het det vel ikke Swiss.

Ellers kan jeg bare skrive at det er lettere å få en mann ut av BA enn å få BA ut av mannen. Når jeg er langt borte og ser BA flyet tenker jeg alltid; "ååååh... nå blir alt bra. Nå er jeg hjemme".

5bd6c8d46fe7ff7848b674f88129477e.jpg

Men det er jeg jo ikke lenger (ikke snurt i det hele tatt, så klart) og det går nok over. Swiss blir sikkert bra det også. :)

Ha en best mandag!

Herlig mandag fra Ris. Minusgrader på morgenkvisten - men i dag skal sommerdekkene på den største bilen. Etter kaffe og forum er jeg klar for kontorering både hjemme og borte.

God morgen fra et innmari trendy hotel i Kjøben. Ferdig-trent og snart ned til frokost og så bort på en av våre kontorer.

God morgen fra luftfartens svar på Kowloon walled city. SAS innenlands lounge OSL. Her er jeg mellom SK2302 og SK251

God morgon frå TRD. Snart klar (men på ingen måte trent) for WF1343 som er første hopp med WF til TOS før lunch på Andøya, og eit par dagar der. Så til Lillestrøm på onsdag og heim igjen torsdag. Trur/håpar det er siste tur før juni. Mykje folk på morgonkvisten, men ser ut som godt flyveir og god flyt i Trøndelag.

Ha ein bra dag!

God morgen fra annen etasje i et rom på Royal Garden[emoji846] Finvær i Trondheim i dag, og blir her et par dager på to ulike jobboppdrag. Endringer på hotellet her siden sist, ny restaurant og ser ut til at frokosten er flyttet dit. Skal straks sjekkes. Ha en strålende uke!
5d9142d2bb9acc4ccf6db83c545cc805.jpg

Mornings fra Hvalstad. Ga opp tog og L1, og returnerte til litt hjemmekontor, frem til E18 blir kjørbar. Litt sosialisering for den kommende skolestarteren etter jobb. Ha en fin dag.

God morgen fra Parkveien. Friskt ute - var litt for vårlig kledd på vei til jobb. Travel uke her med CEO-besøk, konferanse og mye møtevirksomhet. Blir bra. Ha en fin mandag.

God morgen fra Fbu, hjemmekontorering i dag før det er fotballkamp og styremøte. Var litt for kjekkas med joggetur på lørdag noe kroppen synes var for tidlig etter sykdom.

God mandag fra LN-NIL på vei til DUB. Har så langt 100% hitrate på at alle tog står når jeg skal på ferie, i dag endte det med 40 min spasertur før vi tok bilen fatt da Vy oppfordret til å velge annen transport. Håper de dekker noe av parkeringen på P3... Jaja, nå venter 4 dager i sørlige Irland så får vi se om vi pakker ny hest i bagasjen på vei hjem.

Ha en fin en

God formiddag fra Kongsberg.

Her har jeg som så ofte før på mandagene startet dagen på sykehuset med litt prøvetaking. Livlegen ringer nok i løpet av dagen med resultatene tenker jeg. Ellers venter vi et barnebarn i disse dager. Det så ut som fødselen var i gang i går, men det stoppet litt opp. Vi får se om det blir noe i dag. Bridge blir det muligens i kveld, men jeg må se det litt an med tanke på fødsel. Dette er deres tredje og de to eldste trenger pass når mor og far havner på fødestuen.

God formiddag fra Jåttå,

Flott men kald dag her over i sørvest.
Morgenmøter ferdig og resten av dagen går med til avdelings team møte.
I ettermiddag jobbing på Flymuseet. Stor aktivitet her de neste ukene med flytting av fly og klargjøring for sesongstart for publikum.
Ha en fin dag

G’moorgen!

Etter et par solrike dager med temperaturer på tredvetallet, ble det 10 grader og regn i går. Var jo litt deilig det og. I dag blir det sol og litt varmere, men fortsatt behagelig.

Kaffemaskinen knelte i går, men har en gammel Keurig i beredskap som får gjøre jobben inntil den lille bokhandelen til Åtter’n leverer en ny en senere i dag.

Cease the day,..

God ettermiddag fra Oslo. Første fridag på lenge (men likevel ble det noe jobberaltert) - hadde en samtale med en på sykehuset hvor de trengte en erstatter for en langtidssykemeldt, så skal kanskje få litt andre oppgaver enn det er på en vanlig sengepost. Vi får se. Dessverre ble jeg kapret til en dagvakt i morgen da, jeg burde egentlig ha blokkert ut den dagen og, men men, onsdagen er blokkert helt ut. :)

Back