Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra bortekontoret.. Her var det full brakke 07.45 og det er vel bare å gi full gass.. Innom tannlegen en tur for å rett opp en gammel sykkelskade som ikke er helt min favoritt-geskjeft.
Auu.. Den var ikke ventet.. 1 og en halv time på benken med full rotfylling, 10k i regning og en antibiotika-kur som var av den typen som virkelig IKKE må blandes med alkohol under noen omstendigheter.. Alt for en face-plant med BMX i 1984.. Men, ser man på nyhetene noen minutter så ser man at det er ikke mye å syte over.
. Og @Sud, i følge min fastlege så er det ingen antibiotika som ikke tåler litt alkohol… Denne «etablerte sannheten» skyldes først og fremst det faktum at når kroppen har fått såpass med juling at den må på en hestekur med antibiotika, så er kanskje almenntilstanden såpass redusert at man bør avstå fra å utsette kroppen for alkohol. Men inntak av moderate mengder alkohol svekker ikke effekten av antibiotika.]
Tja, det er minst en som har en mulig antabuseffekt. Så kanskje det er Flagyl (Metronidazol) han skal settes på
Fikk denne i cocktailen av piller da jeg sprakk blindtarmen for endel år siden. Og akkurat den skal helst ikke blandes med alkohol. Nå hadde den uansett et par andre bivirkninger som gjorde jeg fikk et annet alternativ ganske fort
Spot on..Flagyl jeg fikk med her. og tannlegen var veldig spesifik på å ikke ta seg en pjolter da man faktisk blir skikkelig dårlig.
"Vanlig" antibiotika (som jeg fikk for tannen for to uker siden) er mer børst-vennlig.
Ser ut som det blir en meget hvit uke..
Au da, Flagyl var (heldigvis) et nytt bekjentskap for meg. Å usette seg for antabus helt frivillig høres ikke ut som en god ide… Ingen regel uten unntak, da er det bare å ønske Sud lykke til med hvit uke[emoji3]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.