God mandag fra hula i Bergen

Ruby

Tomleskolt
Medlem
Hepp hepp og god morgen fra Bergen.
Er nå inne i de siste timene av vakta hvor vi har hatt et fint driv, trålt nettet for reiserelaterte nyheter, sett endel Youtube og drømt meg laangt bort, samt bøttet kaffe.
Ute regner det så fotmarsjen tilbake til hybelen blir frisk og fin den :)
En vakt til i morgen, så går turen hjem til Stavanger.
Ha en nydelig mandag da! :)

God morgen fra kontoret. Leveringen gikk raskere enn normalt, så her rakk jeg jammen en tidligere utgave av L1 enn normalt. I kveld skal jeg opp i nabolaget til EB og Mr Sud og løpe med en kamerat. Ha en fin dag

God morgen fra tåkehavet. Tåken låt tett i dag tidlig (sikkert fordi vi bor 80 meter over Tåkefyrsten). Hjemmekontoret og kaffen er i gang og det blir nok plass til en gåtur i lunsjen. I kveld blir det nydelig fårikål-rester og da mener jeg det er alt i alt en god mandag.

God morgen fra Ris. Spisestuekontoret er i full drift og i løpet av dagen bølir det nok 6-7000 skritt i telefon mens jeg går rundt i stuene...godt med god plass. Ha en bra start på uken!

God morgen fra L1 opp i retning av EB sitt hjemmekontor. Bilen på service i dag.

Hovedkonklusjonen min akkurat i dag er at det må være sykt kjipt med briller i Coronatider. En del duggfriske slike å spore. :)

Ha en fin en

God morgen fra L1 opp i retning av EB sitt hjemmekontor. Bilen på service i dag.

Hovedkonklusjonen min akkurat i dag er at det må være sykt kjipt med briller i Coronatider. En del duggfriske slike å spore. :)

Ha en fin en

Kan bekrefte koblingen mellom munnbind og dugg....

Kan bekrefte koblingen mellom munnbind og dugg....
Det kan jeg også..munnbind er ganske plagsomt for oss brillebrukere God mandag fra bussen til Nydalen (uten munnbind) På vei til øre, nese, hals klinikk. Hatt en plagsom øresus en stund så får vi se hva om vedkommende kan finne ut av det.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God ettermiddag fra Forus. Fire timer gjenstår av dagens vakt. Kort uke. Sjefen sendte til og med melding for å sjekke om hadde fått med meg at jeg har fri på torsdag. Så ja. Greit med en ekstra lang helg innimellom.

Sjefen sendte til og med melding for å sjekke om hadde fått med meg at jeg har fri på torsdag.

Skulle nesten tro sjefen ikke ville ha deg der? :colgate:

God mandag fra jobben. Samme greia her. Men her er det mer påminnelser om at jeg må lage/oppdatere noen rutinebeskrivelser sånn at de andre får gjort jobben min nå på fredag samt hele neste uke.

3,5 dager til helg, altså.

Ha en god en :)

G’morgen. Dra munnbindet opp over toppen av neseryggen og sett brillene over, så er problemet for det meste løst. ;)

Mandag betyr myk overgang til kort uke. Tirsdag og. Har en del feriedager jeg er pålagt å bruke, så det blir en del korte uker fremover. Men egentlig deilig, det. Har nok å pusle med uansett.

Fikk besøk av en venninne fra Swissair-tiden i går. Hun bor i Tennessee nå og var i by’n for noen ærender. Hyggelig med besøk - ikke så mye av denslags for tiden.

Velvel, nå blir det kaffekopp nummer to før jeg tar Subaru’en ned til sjappa for litt sørvis. Håper de har smultringer.

Det kan jeg også..munnbind er ganske plagsomt for oss brillebrukere

Jeg bruger de lyseblå kinesiske mundbind ( dem har I sikkert også i Norge?). Den stive kant
skal sidde øverst, og hvis du klemmer
den sammen omkring næsen, kommer der ikke dug på brillerne!

Bortset fra mundbindskvaler: God eftermiddag fra et solrigt Fyn,
hvor temperaturen har nået 23 grader. Det er den gode nyhed! Den
dårlige er, at der er for mange corona-smittede her på øen! I øjeblikket
er det vistnok den vilde ungdom, som ikke kan styre sig....

Last edited:
Velvel, nå blir det kaffekopp nummer to før jeg tar Subaru’en ned til sjappa for litt sørvis. Håper de har smultringer.

Ingen smultringer. Kun filterkaffe.

9421f1410e9e8beafc1e1ce4e81ed8cf.jpg

Så høyt trengs det ikke, det trengs bare et munnbind som har "neseklype" med grep nok til å holde seg fast på nesa... Om det er for mye åpning mot øynene så kommer dugget. Har hatt noen bomkjøp med billig-munnbind som ikke har noe god metalltråd over nesa. Da kan jeg bare glemme å se noe rundt meg.

God ettermiddag fra BGO. Klar for et par dager i Syden (les: Horten) der det et SOL og varmt, i motsetning til her hvor det bare plaskregner. Satser på en liten tur på pub når jeg kommer frem, for et par øl og fotball på skjermen.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Back