God mandag fra Forus!

Re: God mandg fra Forus!

Picture, or it didn't happen! ;)

Høhø, hadde desverre ikke fotoutstyret med meg men fikk lurt til meg ett iphone bilde. Vet ikke helt hvordan det er innen flybransjen å publisere stoff fra cockpit? Var min første tur der fremme, og i jernbanen er det bannlyst å ha med folk frempå uten gyldig godkjenning i en eller annen form hos de fleste selskaper.

Så lenge du ikke flasher pilotene til gud og hvermann, samt at det ikke ligger svært sensitive opplysninger tydelig lesbart i bildet, så er det nå bare å peise på. Og du har så rett - det er de små tingene i livet! :colgate:

De små tingene i livet i dag er et FANTASTISK høstvær!! Jeg håper det holder seg til i morgen, for da har jeg fri, i dag sitter jeg inne og tenker på å lese til eksamen. Det fungerer kjempebra! Håper jeg kanskje gjør noe ut av tankene etterhvert. Skal begynne et nytt emne i dag også, som også blir en slags forberedende til mastergraden min. Vi er 8stk som skal holde seminar om diverse aspekter rundt energi og miljø - og jeg skal selvfølgelig prøve å kapre oppgaven om CO2-lagring.

Ellers skal jeg klage til Apollo som etter 2 uker enda ikke har satt over penger, selv om vi hadde avbestillingsforsikring. Dette er for dårlig.

Ha en like strålende høstdag!

Det funker på samme måte som på andre steder hvor vi skal være litt forsiktige ja, tenkte det var noe slikt men måtte få det bekreftet så takk! ;-) :p

Pilotene selv syntes det var litt synd at vertene som regel unnskyldte bort spørsmål om klappsetetur, da de syntes det alltid var artig med selskap frempå! Legger ved det ene jeg tok på vei ned i litt sidevind. Tar samtidig med noe som hvertfall er minst like bra fra her i vinter en gang. ;)

Attachments

• bilde(1).jpg
    bilde(1).jpg
    36 KB · Views: 178
  • BB5507.jpg
    BB5507.jpg
    39.7 KB · Views: 176

En snabb resa till :SWE för att köpa lite mat. Cato`s Tour de Nordby. For en høydare denne turen kommer til å bli. Ha en flott mandag folkens.

Og her i Cumming er det hælj! Men det betyr ikke at jeg er 'arbeidsledig'. Blir en runde idag for å få endret førerkort, vognkort og litt andre offentlige instanser som ennå ikke har oppdaget internett.

Småkjølig og skyet men jeg har ennå ikke funnet det nødvendig å grave fram genseren .. ^_^

Da var også dagens Fedex-besøk unnagjort og dagens mann bar det klingende navnet Trosterud. Dog var han vokst opp i New York State ..

God dag! På kurs i London. Det viste seg at kursarrangøren hadde byttet kurssted fra det nitriste Bracknell, til det mye bedre Brentford. Bakdelen var at dette ble avdekket i går kveld, og at arrangøren ikke hadde informert. Da måtte jeg bytte hotell, komme meg inn til London, og finne frem til kursstedet. Alt dette før klokken 10 i morges.

Jaja, alt ordnet seg, og undetegnede er nå innlosjert på Hilton Kensington! Digg!

Nerdekommentar: Det er vel -600, ikke -700 ;)

Hi hi hiiiiii. Der fikk jeg som fortjent. Tok en råsjans og visste jeg hadde 50% sjans for å høres veldig lur ut. Men som det så ofte går...

Parkerte ved siden av en utrolig vakker sak på SVO forresten, nemlig en IL96. Tøft fly altså.

Parkerte ved siden av en utrolig vakker sak på SVO forresten, nemlig en IL96. Tøft fly altså.

Pics or it didn't happen!

Jeg dro på fjelltur i dag.
picture, cause it happened:

6163033821_65c18d4b0f.jpg

picture, cause it happened:

6163033821_65c18d4b0f.jpg

Jeg ser bare at en hund har vært på fjelltur, jeg... Ingen Polaris..

God mandag fra FedEx. Godt i gang med uka, og man ser allerede fram mot helga, og en date med herrene Tufte-Johansen, Eia, Antonsen og Cleese i Oslo Spektrum på lørdagen.

God mandags kveld ønskes :)

Happened! Men bildet var igjennom et regnvått SAS vindu.

Attachments

• IMAG1457.jpg
    IMAG1457.jpg
    52.1 KB · Views: 81
Da er vi alle enige da? Polaris er tjukk og pen, mens IL96 er godkjent!

Last edited:
Back