God mandag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Da var man kommet til en av de dagene i uka, som jeg ikke er direkte glad i.... Mandag! :p

Stille og rolig, enn så lenge, så får vi se ila dagen. Dyr blir sikkert dagen og, da man må ta en telefon til mitt lokale verksted og å få indentifisert en "knekklyd" på den ene av bilene i heimen. :rolleyes:

Ha en fin en forumister! :)

Mornings. Heldigvis mandag igjen. Ser ut som helgen aktiviteter har hjulpet på forkjølelsen, for den er mye kraftigere nå enn før helgen :p

God morgen fra Sola, Ukas tur til hovedstaden står for tur med Sk4008. Sekken med det rare i. Les Pc bag med diverse gikk igjennom sikkerhetskontrollen for 3 gang på rad uten spørsmål eller ekstra inspeksjon. Så dette blir definitivt en bra dag!

God morgen fra Skaun!

Reisehelg med SK og WF unnagjort, fint å fly i Nord-Norge med klarvær og en liten -100.. Kun 7 passasjerer ombord også fra EVE - TOS, så nesten som privatfly. :)

Hjemme noen dager nå, før ny runde starter fredag, da via OSL og med DFDS og kunder der hele helgen. :)

Nyt mandagen, det går an det også...

Kim

God morgen fra Cascais i Portugal. 2 dager med seminar på det som ser ut til å være et hyggelig sted. 5 stjerner på hotellet som heter Grande Real Villa Italia. 5 stjerner gir jeg ikke til TAP, stryk med glans på knyttnevetesten. Minner mye om ex Air Europa-maskinene til SAS. Lenge siden jeg har flydd med TAP, men kunne ikke huske at det vår så trangt. Positivt med mat og drikke ombord, selv om det mest velsmakende var salt kjeks med smelteost... Ha en aldeles fortreffelig dag:)

Morn frå Trondheim. Nok ein strålande dag eg helst skulle vore ute i. Fire dagar igjen til D-dag på fredag. Ligg an til ein Plus-tur til Oslo tidleg onsdag. Lengesidan siste flytur no, dette blir første tur i ny periode. Får vel sjå om eg greier EBS igjen.

Kos dykk!

God mandag fra Bryne hvor dagen er noe tørrere enn hva som har vert tilfellet i helgen.
Øyeblikk settes kursen mot Sola hvor oppgavene står i kø etter en ukes fravær og hvor mailboksen kommer til å forbli lukket....
Ha en strålende flott mandag :)

God morgen fra linje 1 mot Gaustad. Litt kontor først før SK811 skal slepe meg til London i kveld. Dvs - det er hvis jeg får passet mitt tilbake fra Russiske ambassaden. Ellers blir det bråendring av planer.

Ha en fjong dag

God morgen fra BGO!
Snart går turen til Oslo med SK260.

Fra sol i Bergen til regn i Oslo...

Ha en fin dag :)

God morgen fra Forus,
Godt igang med arbeidsdagen.
Det blir nok en travel uke , både dagtid og kveldstid.
Jeg må nok også benytte meg av luftbussen øst- og vestover denne uken også.
Ha en fin dag folkens.

God morgen fra pulten på jobb. Hadde en flott tur til Berlin i Helgen.

På vei hjem så var det noen Norwegian kunder som satt ny verdensrekord i Kjosfast på Arlanda....

Attachments

• 20140907_123708.jpg
    20140907_123708.jpg
    44 KB · Views: 190
En riktig sen god morgen ( formiddag ) fra Snillfjorden! :) Her skinner sola, tempen er på 14 grader og stiger litt enda. Ukas første trimøkt er unnagjort, så da er kroppen klar for ei ny uke med mye sprell. ;)

Siden jeg dessverre ikke jobber så blir det å se om naboen trenger hjelp med et eller annet, greit å være litt til nytte også. Ønsker alle #avgeeks en topp dag! :D

Siden jeg dessverre ikke jobber så blir det å se om naboen trenger hjelp med et eller annet, greit å være litt til nytte også. Ønsker alle #avgeeks en topp dag! :D

Du kan komme inn til Trondheim å legge stein i inngangspartiet mitt.....;) ;)Rævva betalt(= 0,-) men skikkelig stjerne i margen til deg :lol: :lol:

God formiddag fra Trondheim
Her er det blitt lunsjtid gitt, tror jeg tar den hjemme idag, passer bra med henting av jobbpapirer jeg glemte igjen i morres.

Ha en flotters mandag :-)

Ja god ettermiddag. Fish & chips er undervurdert. Har akkurat hatt gleden av å nyte nevnte rett mens jeg sitter og kikker på en Fokker som ikke har planer om å røre på seg med det første. Døra står åpen også så kan tenkes at jeg tar en tur inni om litt. Med mindre jeg er opptatt med kameraet. Forøvrig ble besøket her innledet med besøk i en svær hobbyforretning som er kjekk for oss flyfreaks. så da lurer jeg på: Hvor i all verden er jeg i dag? Ha en fortsatt fin mandag folkens.

Ja god ettermiddag. Fish & chips er undervurdert. Har akkurat hatt gleden av å nyte nevnte rett mens jeg sitter og kikker på en Fokker som ikke har planer om å røre på seg med det første. Døra står åpen også så kan tenkes at jeg tar en tur inni om litt. Med mindre jeg er opptatt med kameraet. Forøvrig ble besøket her innledet med besøk i en svær hobbyforretning som er kjekk for oss flyfreaks. så da lurer jeg på: Hvor i all verden er jeg i dag? Ha en fortsatt fin mandag folkens.

Amsterdam ;)

God mandag fra Nes på Romerike.Tre ferieuker er i gang, og døgnrytmen er herved offisielt f**ked up. Nå er jeg spent på om jeg rekker flyet mitt på fredag ^_^

God mandag og uke ønskes :)

Fish & chips er undervurdert.

Skikkelig fish&chips er vanvittig digg. Får du noengang diversion til Gander, mas deg inn i terminalen. Deres lokale fish&chips er legendarisk. Vet også om en sjappe i indre Wales som serverer suveren vare ...

G'morgen fra vestsørøst. Her står omtrent ingenting på programmet, og siden det regner ute, tror jeg ikke det blir noen endring.

Du kan komme inn til Trondheim å legge stein i inngangspartiet mitt.....;) ;)Rævva betalt(= 0,-) men skikkelig stjerne i margen til deg :lol: :lol:

God formiddag fra Trondheim
Her er det blitt lunsjtid gitt, tror jeg tar den hjemme idag, passer bra med henting av jobbpapirer jeg glemte igjen i morres.

Ha en flotters mandag :-)

Hehe, ordna seg med litt arbeid til slutt. Ble litt ved-arbeid i dag. ;) Men takker for tilbudet uansett. :)

God morgen fra Vinterbro. Akkurat kommet meg på åkern etter å ha landa med EK159/EK371. Kjempefin tur for economy-rytter med 59 pax i en 772. Uten å kunne matematikk tipper jeg på 20% belegg. Fikk meg et par ledige 4-setere ved siden av som jeg kunne boltre meg i, så jeg la meg nedpå et par tre fire timer fra Dubai til Oslo. Likte Emirates og blir helt sikkert å reise tilbake til Bangkok, hadde jo en kjempetur dit.

Skikkelig fish&chips er vanvittig digg. Får du noengang diversion til Gander, mas deg inn i terminalen. Deres lokale fish&chips er legendarisk. Vet også om en sjappe i indre Wales som serverer suveren vare ...

G'morgen fra vestsørøst. Her står omtrent ingenting på programmet, og siden det regner ute, tror jeg ikke det blir noen endring.

Notert. Har ikke så lyst på en diversion når jeg flyr til SFO om en snau måned. Men i verste fall.,,,

Notert. Har ikke så lyst på en diversion når jeg flyr til SFO om en snau måned. Men i verste fall.,,,

Du som samler på flyplasser vil vel akkurat det?
Får jo en ekstra flyplass uten å betale for det :p

God kveld fra Tananger

Her har man jobbet hele dagen, fikk ikke tid til å svare på en kjapp mail fra en som kommer på besøk flere ganger ila de neste 2 ukene. Men da han ringte så fikk han svaret han var ute etter :p
Ellers så skulle man sende noe utstyr tilbake til en produsent, men transportøren dukket opp en halvtime før han skulle, og jeg var ikke klar med det som skulle sendes... Stresset ganske heftig da ja.

Har hatt et ganske bra vær her i området i dag, i motsetning til lørdagen :p

Ha en fin kveld forumister :)

Back