God mandag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Da er man tilbake etter en ukes ferie, så da er det bare å ta fatt på og begynne å rydde seg gjennom mailboksen.

Ha en fin en forumister! :)

God mandag fra Stavanger. Her har man akkurat kommet seg hjem fra jobb på Forus og har ingen umiddelbare planer om å gjøre annet en å finne frem til loppekassa og bli der inntil jeg finner det passende å forlate den.

Ha en fin mandag forumister!

Hepp hepp fra en overbooket prærieekspress. Jobben kaller og månedsavsluttningsprosessen dundrer videre. Ha en fin dag

God formiddag fra Ao Nang, Thailand.

I går hadde jeg 2 timers massasje, helt vidunderlig.
Ellers skjer det ikke så mye. litt jobbing har det blitt selv om det er ferie. Litt lettere nå som jeg er i nesten samme tidssone som disse kinesiske leverandørene.

Planer for kvelden er biff, Masterchef i reprise og mer massasje. Skal en tur til Bangkok også denne uken dersom situasjonen tillater det.

Kos dere hvor enn dere er!

Attachments

• uploadfromtaptalk1385965918533.jpg
    uploadfromtaptalk1385965918533.jpg
    78.1 KB · Views: 228
Kos dere hvor enn dere er!
Har du ikke lært at mandager skal du ha gul skjorte i Thailand?

Ellers en litt sen morgen her fra Oslo. Klokken påstår at jeg snart skulle vært på jobb, men kropp og lysforhold utenfor sier at det fortsatt er midt på natten.

God morgen fra kontoret, her sitter man sånn halvveis skral etter helgens tur til København. Når DFDS begynner å selge 10 shots for 150,- begynner jeg å lure på om de vil meg noe godt i det heletatt?? :p

I morgen venter nok en ny tur med Crown Seaways, og forløplig ser det ut til at det er meldt mer sjø enn gårsdagens 4-5 meter.. ;) Det blir bra!

Ha en fin dag!

G'formiddag fra Trondheim

Her er man godt igang med dagens dont og alle er shiny,happy people :D

Ha en forrykende strålende dag :) :) :)

Northface 90-litern er funnet frem, får begynne å lure på hva man skal ta med seg over.
Hadde håpet på litt snø på Manhattan nå, men siden det er meldt alt mellom 4-12 plussgrader er det vel bare og la julestemningen ligge hjemme.

Sjallabais.

God mandag.
Nye uke betyr også nye muligheter. Innboksen trenger å en opprydding ser jeg.

Ha en strålende dag :)

Mandag ja
godt og mildt utenfor i hvertfall..

Oppgaver mangler det ikke på, og det er jo bra :)

Men å være flyhistoriker er av og til slitsomt. Man skal ikke lage seg for store forhåninger, slik vi var i rus etter avslutningsflightene med MD-80 for en drøy måned siden, jfr flyhistorisk forum og SE-DIR om IKKE blir stående på OSL...

Ha rett nok en god dag, der du er :)

Mandag morgen, full rulle og lang dag.. Flyshow utenfor kontoret (igjen), og igjen bryter de vel et par EU regler naar de sneier taarnet jeg jobber i.. Rutene dirrer.

I gaar var det massert japansk okse og gamle druer til middag paa Madinat Jumeirah med en prominent kollega fra Oslo paa besoek.

Svoemme i kveld og saa tidlig som mulig til sengs.

photo.jpg

Ettermiddag fra det Sørlandske!

Strax på vei ut av kontoret. Ingen planer for kvelden annet enn å glane på tv.

Litt overrasket at de tør å tegne hjerte på himmelen i Dubai? Det må det da være en lov mot? Blir piloten steinet i hjel, eller vil det holde med pisking i dette tilfellet, Sud?

Back