God mandag fra Flytoget

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
Endelig mandag! Travel uke, en liten tur med SK1314 til AES i dag. Valgets kvaler er om man skal fly via BGO og videre til TRF hjem, eller om man skal ta den kjedelige turen rett tilbake til OSL etter endt møte.
I morgen skal man i en rettssak for første gang, er innkalt som vitne i en sivil sak, så det blir spennende.

Ønsker samtlige både ute og hjemme en flott uke.

Morn fra hjemmekontoret. Tidlig i gang, da det fysiske møtet jeg skulle ha på bortekontoret ikke var før neste mandag, så da var det lite poeng i å reise innover, får man heller starte tidlig på jobb hjemmefra. Full kontroll på en mandag!

God mandags morgen fra hjemmekontoret og dagen har startet med alt digitalt utstyr på plass.

Ingen flyplaner denne uken heller, grunnet Korona.

Ha en god dag videre.

Jan

God mandag fra Color Magic på vei inn mot Kiel - her følger man et webinar på morrrakvisten fra senga, wifien funker bra nok til det faktisk.

Mornings fra kontoret. Her nytes en pannekake og espresso etter morgenens sykkeløkt hit. Straks klart for dagens første møte. Ha en fin dag

God formiddag fra det sørlandske!

Det var en deilig følelse å bestille en flybillett i går på tampen av FF salget til SAS. Nå er det riktignok ikke avreise før midt i desember, men det er da bedre enn ingenting. Har jo ikke flydd siden februar! Må være 30 år siden jeg har hatt så lang flypause. Men så er det merkelige tider også da......

Ellers blir det kontoruke. All reisevirksomhet er lagt død med mindre den kan gjøres til fots eller på sykkel......

I Krsand er det "spise ute uka" hvor restaurantene selger en rett til 100, 125 eller 150 kr. Så her skal det spises ute både til lunsj og middag denne uka.

God uke ønskes!

I Krsand er det "spise ute uka" hvor restaurantene selger en rett til 100, 125 eller 150 kr. Så her skal det spises ute både til lunsj og middag denne uka.

God uke ønskes!

Hadde ønska Oslo hadde en slik spise ute uke. Har også sett tilsvarende i Haugesund faktisk.

Hadde ønska Oslo hadde en slik spise ute uke.

Kan man ikke spise ute i Oslo uansett hvilken uke det er? Jeg har mulignes planer om det neste uke, om det er i orden?

God mandag. Alt for mye å gjøre på jobb. Ha en god en.

Glad mandag fra kantinen på Ris. Fyr på peisen, nystekte rundstykker med godt pålegg. Bra start på uken. En treningsøkt i kveld før kofferten pakkes før morgendagens flyvning til RRS.

God formiddag fra Skaun!

Ingen reiser denne uken på meg, da fruen har "Nord-Norge-turnè" med jobb-besøk i Narvik, Tromsø og Bodø. Jeg får sett litt fotball og spist litt "ekte mat" (Burger og pizza) da i hvertfall ;)

Oslo igjen neste uke, så håper jeg grensene åpner snart. Har flere møter og et seminar på Malta i midten av Oktober, spent på om det ordner seg... Jobbturen til Las Vegas siste uken i November har jeg ingen tro på blir en realitet, men skal vel aldri si aldri..

Ha en fin uke folkens!

Kim

God midt på dagen fra Stavanger. Her er det slakke dager for tiden, blir litt vell mye fritid når en ikke får benyttet denne fritiden til feriereiser.
I dag er det kaffé besøk. Ellers har datter hanket hjem en 4-bent på lån ut uka, så da blir det nok litt turer fremover.
Ha en super mandag :)

Helligdag her, så stille ... Fruen hadde imidlertid en lang, lang shoppingliste, så stillheten ble benyttet til matvare-hoarding .. ;)

16 grader på morran ... utekaffen smakte fortreffelig!

Ta en tallerken for meg og! Jeg hadde gledet meg veldig til Spis ute uka, det er alltid en slager her på Agder - men skjebnen ville noe annet, og jeg har over helgen dratt på meg en ordentlig god dose man-flu:headbang

Fikk endelig sendt noen på apoteket for å handle nesespray og "bergensk brystbalsam" da jeg ikke vil ut av huset, så får vi håpe på en symptomfri dag snart så det er mulig å få en tur på restaurant.

Bedre uke ønskes :)

Hva er SAS FF salg for noe ? Googling gir ikke noe fornuftig svar.
Se post #6

Back