• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra Dubai

Takk, Biz, Paulaner er første jeg så da vi kom ut av taxien i går... Morgendagens prosjekt mens fruen "Get lost" i Sumtec :D.

Men etter 3 dager på Conrad flytter vi til Hilton på Orchard og der er hun lokalkjent, mens jeg navigerer mine veier...:drink

Sitte lett døgnvill på fortauet, med grillede svineknoker utenfor Paulaner gir mange gode gamle minner :)

God morgen fra Sao Paulo. Blir snart (kanskje?) plukket opp av agenten vår her nede, for å reise til dagens event i byen. Så får jeg se om jeg kan snike meg unna middag i kveld, siden det er flyavgang kl 07 imorgen. Da bærer det til ny event i Goiania eller noe sånt.

Ha en fin en alle sammen.

NB: Om dere bestiller øl her nede så er trikset å alltid bestille "Original". Det er størst flaske. Så slipper man sånne baby-øl som de har i Nederland og sånt. Bare et tips. Den er ikke så god, men den er stor!

Som Dolly Parton sa - Nothing beats volume

NB: Om dere bestiller øl her nede så er trikset å alltid bestille "Original". Det er størst flaske.

Hvilket merke er det som drikkes? Skol? Brahma? Itaipava? Mye av ølet i Brasil er brygget med mais og sukkerrør. Derfor drikkes det best iskaldt.

God ettermiddag fra det kalde nord. Her har vi -3C og nysnø. Herlig med ordentlig vinter, istedet for sludd og regn. :)

God mandag fra Stavanger. Her har man lagt som slakt i hele helgen og følgelig ble lege oppsøkt i dag. Besøket ble honorert med en ukes sykemelding og ukens Oslo tur måtte avlyses. Dette er pinadø andre gang på tre uker jeg ligger nede for telling.
Så her ligger en på sofaen mens diverse ruller på tv'n.
Årsaken er nok for lite ferie ;)
Ha en bedre en:)

Back