God mandag fra 35000' over canada

God mandag fra en solfylt men litt kjølig Boston. SAS sine skliseter på lørdag var bedre enn jeg trodde, og jeg hadde en behagelig tur over dammen. MEN transfer i IAD var noe dritt, så den flyplassen unngås fremover...

Ha en god dag! :)

God morgen fra Amerika, avd sørøst. Her siler regnet ned og setter effektivt stopper for alt utearbeidet jeg hadde planlagt på fridagen min. Herlig! :up:

Da blir det muligens hårklipp isteden som forberedelse til den kommende verdensturneen over Portugal og Storbrittania.

Men først en kopp kaffe til før turen går til dynga.

God kveld. Plutselig var klokken snart fire timer før midnatt, voldsomt så fort dagen går når det er "armer og bein". Godt det bare er tre dager til helg:colgate:

Da var man kommet seg til EWR. Det er ikke fritt for at det har vært mye banning nå, etter at det ikke var mulig å sjekke inn på SAS flyet i går kveld, og heller ikke på DEN i morges. Nå fant jeg etter hvert ut hvorfor, ettersom min Optiontown har gått gjennom mens jeg satt på flyet til EWR. Jeg fikk den hyggelige beskjeden da jeg spurte forsiktig i innsjekken til SAS på EWR om de kunne legge inn en request for oppgradering på poeng for meg: "You're already IN business class, SIR" fremført på slik måte at jeg aldri mer skal klage på politi som stopper meg på en øde veg med spørsmålet: "DO YOU KNOW WHY I STOPPED YOU, SIR". Disse vil i fremtiden fremstå som hyggelige, tjomslige personer!

Vi får fortsette med fotballpraten. Eli Manning kaster ball i blinde og gir bort en sikker TD for Giants. Fortsatt tid for kongen av 4th Quarter til å hente hjem seieren, dog. Deretter må jeg bevilge meg halvannen times søvn før ukens gjøremål tiltar.

Ja, det gikk rett åt skogen, gitt :rolleyes:

Ultragrynt fra Chicago. Fullt kjør med Singapore minkeys hele dagen i dag, heldigvis fått prekivert dem på Ohare.

I aften blir det bryllupsforberedelse i kjerka og det MIDT under Yankees-Red Sox. :rolleyes:

Fatt mot, snart helg..:angry:

Back