• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God mandag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
Mornings. Ute regner det, og jeg er hjemme med sykt barn. Foreløpig går det i tegning og mangospising, men med noen kommende Teamsmøter jeg må få med meg, så får vi vel snart fyre opp Peppa Gris. Ikke umulig det trengs en løpetur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra 3050. I dag hadde jeg skikkelig "leverings-bonanza" først konemor på hennes jobb, så minstebann i bhg, og til sist eldstemann på skolen. Nå senker roen seg med nyhetsmorgen, kaffe og litt oppdateringer etter helgen. Noen teamsmøter i dag, og noen kontrakter skal skrives og sendes ut. Blir en bra dag!

Tok meg en lengre løpetur i regnet i går, så blir bare avslapping i dag. I morgen er det vaksinetid, skal bli bra å få Moderna i armen! :)

En god dag ønskes alle!

God morgen fra OSlos østkant - ute regner det og jeg følger med på en Zoom forelesing. Senere i dag går turen til deltabyen for opplæring i en sommerjobb. Blir en hektisk uke ser jeg med både opplæring og katter jeg skal se til for familie og venner i langhelga som kommer nå.
Forøvrig Peppes pizza kan man ikke stole på - de kom med pizzaen over en time etter estimert leveringstid i går kveld. Sjåføren beklaga så mye - hadde visst vært et sabla kjør i går, men synes man som kunde burde kunne forholde seg til estimert leveringstid +-15 minutter. Alle forstår jo forsinkelser hvis det snør feks - men var ikke akkurat snø på veien i går... Trøsten var i det minste at pizzaen ikke var kald da - dvs den ikke hadde ligget og venta et sted.

Last edited:
God dag fra Gaustad. Jeg er nå offisielt allergisk mot å vaske underbukser. Fikk kink i ryggen i går da jeg la inn i vaskemaskinen, så jeg tenker at det er noe jeg aldri bør gjøre igjen. :)

Det som er litt tustete med kink i ryggen er f.eks å nyse. Det er ugreit. Men i dag måtte jeg på kontoret uansett. Det er litt typisk.

Nå - mer kaffe. Ha en fin en

Beklager, Fnate, men jeg tror ikke kink i ryggen kan klassifiseres som allergisk reaksjon.

Men det kan tenkes du lider av husarbeidsintolleranse eller at du er såkalt AEG-resistent. Sistnevnte har også en stygg tendens til spredning blant andre elektriske husholdningsapparater. Dette er kjente diagnoser som rammer menn i alle aldre, men de har en tendens til å intensiveres i hyppighet når mannen går inn i parforhold.

Lang forskning rundt problematikken har dog avdekket at selv om symptomene aldri forsvinner helt, kan lindrende effekt oppnås ved regelmessig bruk av manuelle preparater. Disse består hovedsaklig av korketrekker og flaskeåpner, men manuelt operert tappekran er også utprøvd med godt resultat.

Anbefaler at du starter en kur umiddelbart og får tatt knekken på kinken før den får satt seg.

Beklager, Fnate, men jeg tror ikke kink i ryggen kan klassifiseres som allergisk reaksjon.

Men det kan tenkes du lider av husarbeidsintolleranse eller at du er såkalt AEG-resistent. Sistnevnte har også en stygg tendens til spredning blant andre elektriske husholdningsapparater. Dette er kjente diagnoser som rammer menn i alle aldre, men de har en tendens til å intensiveres i hyppighet når mannen går inn i parforhold.

Lang forskning rundt problematikken har dog avdekket at selv om symptomene aldri forsvinner helt, kan lindrende effekt oppnås ved regelmessig bruk av manuelle preparater. Disse består hovedsaklig av korketrekker og flaskeåpner, men manuelt operert tappekran er også utprøvd med godt resultat.

Anbefaler at du starter en kur umiddelbart og får tatt knekken på kinken før den får satt seg.

Jeg tror faktisk det kan være husarbeidsintolleranse ja. Utrolige greier.

Siden det er mandag har jeg begynt kuren forsiktig med Fripa. Men tenker å gunne på så det suser i langhelgen.

Back