God mandag etc

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God mandag fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp til OSL for å rekke SK907 med passkontrollstreikebonus. Skikkelig stas å tenke på.

Som et pluss blir det også i PLUS denne gangen.

Jeg hater å ikke bli skjemt bort! MAAAAKAN.

Ha en bedre start på uken. :)

God morgen fra Kongsberg

Her kommer elektriken på besøk igjen for å gjøre ferdig arbeidet fra fredagen. Jeg blir nok uten strøm deler av dagen så det spørs hva som er mulig å få gjort av arbeid. Ellers må det pakkes og ordenes litt oppholdet på Ferieresidensen på Riksen i morgen. Men det skal likevel bli tid til litt bridgespilling i kveld.

God tur til Fnate.

God morgen fra havet.

Solen skinner og havet er ganske flatt så leser man i avisen at de på land skal drukne i regn til uka. Mulig det har noe med at noen skal hjem midt i uken [emoji849]

Godt eg har ruteflybillett til en destinasjon uten passkontroll og regn til helgen.

Så i dag blir det så smått å begynne med hjemreiserutiner. Snart 4 uker fri.

FQTV

Mornings fra kontoret. Første espresso er unnagjort. Juni nå, så da tikker vel maitallene inn. Ha en fin dag

Mornings fra E15 på OSL. Ser pt ut som det er åpne passautomater og lite kø om man skal ut på F nå. Lykke til Fnate, måtte SAS innsjekk være med deg :D Merkes forresten at turistsesongen er i gang, security var en smule kaotisk med mye folk som hadde med seg både kaviar og Philadelphia-ost i kjølebaggen...

God morgen fra Parkveien. Her skal det kontoreres frem til styremøte i ettermiddag. Hageselskap på Skøyen i kveld. Ha en bra mandag.

Alltid vært et magisk sus over kode SK907.

Alt av unger og kone er sendt avgårde med matpakker.. Nå er det møter og en gåttur i lunsjen. Ble 26.000 skritt i går i relativt klamt vær - satser på halvparten i dag. Familien har bestilt grillede nakke-koteletter, så da blir det vel det.

Glad mandag fra jordbærkontoret på Jernbanetorget. Godt å være i gang med nest siste uke før ferie. Unnagjort 1/3 av dagens skritt - med andre ord fortsatt på god vei til ny premie:-)

God mandag fra bortekontoret.

Sjefen hadde siste dag på fredag, så i dag har man ny sjef.
Siden vedkommende har rykket opp fra samme type stilling som meg, ble det en ledig pult i hjørnet. Så mens andre rykker opp til sjef, og alenekontor, har jeg fått oppgradert til hjørnekontor (les: Hjørnet i kontorlandskapet).

Tre uker å jobbe, til man har to uker ferie.

Ha en god en :)

Last edited:
God ettermiddag fra Bangkok. Her ligger en å sløver ved bassenget og tenker at det er godt jeg skal være her i 3 uker til, men etter det så må jeg pinadø møte personlig opp for å jobbe. Det liker jeg ikke.
Ellers kan jeg melde om 33°C av den behagelige sorten (relativ ok fuktighet) og det gikk som en lek å spasere på meg 11k steg på morran.
Ha en strålende flott sommeruke :)

Ah .. endelig jobbtid ... nei, jeg er ikke gal.

Mye styr i huset om dagen, og hjemmekontoret har måttet bytte rom, og da er det som dere alle vet aldri snakk om større plass .. right? Men har fått pult og printerstand på plass, så er ihvertfall operativ ... Den store Vanguard MD80'en troner på en hylle bak meg, og et par andre modeller følger etterhvert ...

Det regner og det tordner, men har ihvertfall strøm - så lenge jeg ikke jinx'er meg selv.

Back