God mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Godt med et døgn hjemme flr kofferten pakkes på nytt. Tømme innboksen, et digitalt styremøte før jeg skal være med å hente ut en ny OIIIIIIIO til en god venninne og samarbeidspartner - alltid stas med en tur innom favoritt bilbutikken. Ha en bra start på uken.

Mornings fra Hvalstad. Hjemme med sykt barn, hvilket for en gangs skyld faktisk passet. Ikke umulig det blir en kaffe i solveggen etterpå. Og vi får kjørt å vasket bilen. Ha en fin dag

Det Someone sa her og.. Junior bikket 40 i feber i går og Dragen skal jobbe. Da blir det solvegg og teams.

God dag fra bortekontoret.

"Dyr" start på dagen, da man kom seg av gårde litt for sent, og ikke rakk innom bensintasjonen rett borti gata for jobben som solgte bensin for 19,92 kroner per liter.

Ellers skal det kontoreres litt, og muligens lære litt jeg "ting jeg foreløpig ikke kan", også er det T-5 til man skal sette seg inni en fransk (eller tysk?)-bygd boks full av brennbar væske som de tenner på og sender "boksen" flere tusen meter opp i lufta :spin:fly

Ha en god en :)

Hei og hå fra BGO retning KSU, hvor man blir til onsdag. Fortsatt ingen café «lounge» på BGO så litt kjipt å være her én time før avgang [emoji28] Blir mye greier frem til torsdagskveld, så er bare å gi gass og sove når man kan [emoji41] Life is back to ‘normal’ mao.

God morgen fra Lillestrøm. Småhektisk dag her også, med en del praktisk som skal fikses før en uke på jobbtur. Bør få vasket balja her også egentlig.

Men først mer kaffe!

God morgen fra Kongsberg sykehus.

Fint vårvær i Kongsberg i dag med skyfri himmel og strålende sol. Skal prøve å få gått meg en liten tur ute etterhvert. Det gjør alltid godt å komme seg ut litt.

Det ser nok ut til at jeg blir værende her noen dager til, iallefall frem til onsdag så får vi se deretter.

God frimandag fra Sandnes. Ikke så lett å komme seg ut av senga i dag gitt. Men det gikk til slutt. Eneste som står på planen i dag er en treningsøkt. Ha en fin en!

G’morgen .. Siste fridag i denne omgang. Kunne greit overlevd noen til.

Må ut og finne litt jord og ringe litt i telefonen. Utenom det er dagen stort sett fri. Pleiersken er her, så da får jeg fred for svigerbeistet ihvertfall ..

God mandag fra 2K.

Lenge siden man har vert på tur med bolaget nå. Må tjene opp XP til fornyet status på ærlig vis, istedet for å få automatisk fornyet statusen.

En lang tur over Atlanteren på skrå over natta, etterfulgt av en etterlengtet fritur.

Ha en fortsatt finfin mandag forumister! :)

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

God(?) mandag. Her våknet man i solfylte California og plutselig er man i regnfulle Seattle …
Velkommen hit - er litt lenger vest (30 minutter med ferge) ja det regner her ute på Bainbridge også, men etter 12 timer på jobb i dag var det nydelig med 6 miles tur i skogen. En god mandag.
PS en anbefaling fra en Fnat - er en fergetur ut hit - et lokalt bryggeri har bra trykk og har et tap Room 7 minutter fra fergen (pm om du har tid(tm))

Velkommen hit - er litt lenger vest (30 minutter med ferge) ja det regner her ute på Bainbridge også, men etter 12 timer på jobb i dag var det nydelig med 6 miles tur i skogen. En god mandag.
PS en anbefaling fra en Fnat - er en fergetur ut hit - et lokalt bryggeri har bra trykk og har et tap Room 7 minutter fra fergen (pm om du har tid(tm))

Får bli neste gang. Vi er på Hyatt nede ved lake Washington. Er på East coast time så blir tidlig kveld. Kan si fra neste gang jeg skal i den retningen!

Back