God Mandag? Eller?

Tjab

Upgrade me....
Morn fra KSU. God morgen tråd klokken 08:06 er kollektiv fallitt.

Hjemmekontoret har åpnet, men dessverre er det ikke kaffe å oppdrive. Så vi får fyre opp den fra Stuttgart å trille ned på Kiwi.

God formiddag fra Ris. Her har man allerede jobbet en times tid…nå tid for kaffe, forum og andre nyheter. Det skal både jobbes litt, besøke opphavet før kursen settes mot Trysil og nyttårsfeiring der. Men først…sjokolade:-)

Her i Tønsberg er man nok på "eller" da eldstemann startet dagen med å rope på elgen etter å hatt opphold på nesten ett døgn, slik at man tror man var ferdig. Han begynner heldigvis å skjønne tegninga så alt endte i do denne gangen. Setter fint en stopper for det meste av planer for dagen

Mornings fra fjellet. Planen er eller i hvertfall var, en tur i bakken. Selv om vinden kan mulig endre litt på planene. Men vi har uansett stamp og badstue med utsikt. Ha en fin dag.

God morgen fra Hotel Domus, gamlebyen i Riga. Fikk prøvd A220 for første gang i går. Sitte puten var litt kort men benplassen vesentlig bedre en på SAS A320 for en mnd siden, begge på rad 25. Grei flytur på ca 1:30 Utrolig hvor langt det var fra flyet til bagasje hentingen på en såpas egentlig liten flyplass. Sliter med å få ringt Hotels.com for å endre en feil bestilling. Litt håpløst når man uansett kommer til automatiske svarere, som ikke har registrert min bestilling. Nå skal vi legge bagasjen på bagasjerommet, så ut og bese byen i dagslys. Litt etter 12 tar vi taxi til flyplassen for dagens 5 timers flight, kl15 med Uzbekistan Airways til Tashkent. Det har ikke vært mulig å bestille sete, så er litt spent på det og anmeldelser på Youtube av A320 flighter virker å være nesten ikke eksisterende. Hotel Uzbekistan vil være hotellet de neste 2 netter.
Ha en fin dag alle sammen.

Mornings fra havet.

Ser at dagens helikoptre har noen forsinkelser.
Vår avgang er tur nr 5 av 6 på den maskinen og de 3 første turene har forsinkelse/følge forsinkelse. Så her kan alt skje.

Eller fantaserte jeg om London til helgen helt til jeg sjekket billettprisene med DY, da ble den fantasien et mareritt og NoGo. Blir nok å holde meg hjemme.

Ha en fin dag og bra slutt på året.

FQTV

God morgen fra SK973 over Bengalbukta.
Bolaget leverer greit her i mini cabinen og mat er smakfullt og god, veldig bra. Men QR leverer bedre.
Under 2t igjen og snart klar for frokost.
Ha en flott mandag!

e27d024b50d4882ac50207b5e6ebdf68.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
God formiddag fra kontoret. Dette er vel den dagen jeg har sovet lengst i julen (07.40), men nå er vi i gang. Satser på å få unna endel nå før årsslutt. Er vel å tide å finne ut hva vis skal spise i morgen også.

God morgen fra kontoret på Forus. En av fordelene når man alikevel på på kontoret en mandag i romjulen er fravær de vanlige køene.

Kaffe er inntatt, og noen bestillinger er sendt. Enkelte leverandører har romjulsstengt, så de må vente til neste uke. :p

God mandag morgen!
Nå sitter jeg på flyplassen og klar for å teste et for meg nytt flyselskap og nytt land ☺️ Det er alltids spennende. Har hatt fine dager her i Bangkok, men etter 3 netter begynner man å kjenne seg forsynt av trafikken og kaoset som alltid svermer rundt om denne byen.
Om en kort flyvning så lander jeg i Vietnam 🇻🇳 Det blir stas!

Ha en fin uke!

Attachments

• IMG_1121.jpg
    IMG_1121.jpg
    143.5 KB · Views: 240
God formiddag fra Forus II,
Et par timer er allerede tilbrakt på siste arbeidsdag dette året. Noen korte møter gjenstår før det blir utskei og Nyttårs Helg.
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Kamala.. Nydelig italiensk i går og faktisk perfekte negronis fra baren. Fin dag på stranden i dag og vi fikk bjeffet opp hotellsjefen skikkelig (sendte FruSud i frontlinjen).. Plutselig fikk vi to nye rom og kan sjekke ut 3 januar. Da blir det skikkelig konge-hotell siste fire dagene nord for Phuket. Nå er det på med shorts og komme seg ned på stranden for litt mat.

7126362a-96c8-42e3-9d54-f7c3c4f95edb.jpg

God morgen fra Santiago. Her fortsetter romjulskosen med gode venner på besøk. Trening, soling, grilling og bading på repeat. I dag blir det litt historisk sightseeing. Ha en fin dag.

Hei fra Sandnes. Fruen dro på jobb i morges. Så da er det jeg og mini som styrer hjemme. Nevnte mini og jeg hadde en litt røff natt med en tre timers pause fra sovingen midt på natta. Så da går vi på halv maskin i dag. Ha en fin mandag forumister!

God dag fra Granka. Her er det litt shopping på gang og så kanskje middag på 1890 La Bodeguita. Det er rundt 7 meter å gå fra lobbyen. Kort sagt en innmari avslappende tur.

Ha en ekstra best mandag

G'morgen fra Myrtle .. Ingen bikkjer, så kunne soooove ... Sjelden kost.

Årntli smerikansk frokost på ett av de mange frokosthusene er overstått- garantert mimosafri.

Doubletree innfrir. Fikk et relativt dårlig rom, men fikk tilbud om oppgradering til suite for 75 ekstra. Ja takk!

Fin utsikt.

df83d40d53f035a6d4fa5400c36d1ad6.jpg

Og slett ikke ille på baksiden heller! Fruen rynket på brynene men jeg jubler! :D

1ac14223191a00d1d2345aac8940daf5.jpg

God kveld fra Tashkent i Uzbekistan og god nyttårsaften. Vi hadde en fantastisk flytur fra Riga, på airborne 4:28 i en smekkfull A320Neo i Uzbekistan Airways langdsistanse utgave, dvs 4 rader forran med Biz og 22 med Eco. Det var vel 95% menn ombord og 10% ikke-Uzbekere. Jeg fant aldri utav hvordan jeg booket sete så det var bare å håpe på det beste. Vi fikk 25E og F som var nest bakerste rad. På skjermen i sete ryggen viste de en del filmer. En var en Amerikansk C film og et par franske der dubbingen til engelsk var oppå den franske talen, noe jeg ikke orket å høre på. Resten tror jeg var russiske. Maten var utrolig. Det var så mye at det var en utfordring å få plass til alt så man kunne få spist. De tok alle harde kabinkofferter fra de som ville ha dem med i kabiene, men det var bare ca 10 stk de tok. De fleste hadde nok lært seg dette, så bagasje lukene var smekk fulle med bagger og sekker. i Tashkent taxet vi forbi mye rare fly på vei til parkering. Vi forlot flyet gjennom bakre utgang det var en flyplass buss ved hver trapp. Vi kom først til terminalen der det var ca 10 åpne luker til passkontroll. Alt var meget effektivt. Jeg bestilte og betalte taxi inne mens vi ventet på bagasjen, så det var rett ut i en taxi og rett til det gamle Inturist hotellet Hotel Uzbekistan. Vi var på hotellet 23:45 som føles greit når rutetiden sa ankomst i TAS 23:00 og da hadde vi ventet ca 10 min ekstra da kona ikke kjente igjen undersiden av trilebaggen vi kjøpte i Riga i går. Nå er klokken snart 01.00 så da får jeg ønske alle en god natt.

Back