Tok meg god til til den fantastiske frokosten på Atlantis idag. Idag skal det bare sløves på resorten. Det er et par avdelinger her som jeg enda ikke har fått med meg. Over 30 grader var for varmt i basenget og ingen steder var det mer enn 1,2 meter dypt. Kan ikke skjønne at de måtte ha en livredder for hver 5. meter. Vil nok foretrekke sjøen idag selv om det er litt kjølig her nede i Dubai.Rakk dessverre ikke den fantastiske frokosten på Sofitel i dag,
Tok meg god til til den fantastiske frokosten på Atlantis idag. Idag skal det bare sløves på resorten. Det er et par avdelinger her som jeg enda ikke har fått med meg. Over 30 grader var for varmt i basenget og ingen steder var det mer enn 1,2 meter dypt. Kan ikke skjønne at de måtte ha en livredder for hver 5. meter. Vil nok foretrekke sjøen idag selv om det er litt kjølig her nede i Dubai.
![]()
Ekte bacon til venstre eller høyre?
Ha en god en alle som bare skal sløve idag.
Neida, de har ekte bacon også. Under frokosten hadde de faktisk 2 typer ekte bacon, på helt separat bord med store advarselsskilt, og 2 typer fake bacon.Lite med svin i Dubai, "bacon" er utelukkende noe helt annet.
så det blir brunch på Stable Lodge. Deretter blir det en tur til Baron's for å fikse et par skjorter.
. Hadde det vært marked for det så hadde de sikkert også servert menneskekjøtt. :stir
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.