God lørrasmorgen fra Osl.

Bergern

ScanFlyer Dusty
God lørrasmorgen fra Osl.

Fryyyktelig tidlig avgang idag. Ikke engang loungen har åpnet.
Marseille venter der nede. Blir nok en fin tur.
Ha en lun helg folkens.

Re: God lørrasmorgen fra Osl.

God morgen fra Bangkok. Har ikke opplevd så lave temperaturer som nå i denne byen. Var ned mot 20* i går kveld... Men veldig behagelig på dagtid. Rakk dessverre ikke den fantastiske frokosten på Sofitel i dag, så det blir brunch på Stable Lodge. Deretter blir det en tur til Baron's for å fikse et par skjorter. En kompis kommer opp fra badebyen senere i dag, så da blir det muligens en fuktig aften[emoji16] Ha en aldeles fortreffelig dag!

God morgen fra kantina på CPH

Her skal man tilbringe noen minutter til, før man trasker til B10 hvor man skal boarde en maskin som skal ta meg til MXP. Når man kommer dit så blir det nærmest å snu i døra, og følge samme maskin tilbake.
blir sannsynligvis en tur inn til kongens by for å spise. Før man setter seg i det siste flyet hjem til SVG i kveld.

På SVG så traff man på sjefen, som er på vei til GOT av en eller annen grunn.

Ha en fin dag forumister, i luften eller på bakken :)

Rakk dessverre ikke den fantastiske frokosten på Sofitel i dag,
Tok meg god til til den fantastiske frokosten på Atlantis idag. Idag skal det bare sløves på resorten. Det er et par avdelinger her som jeg enda ikke har fått med meg. Over 30 grader var for varmt i basenget og ingen steder var det mer enn 1,2 meter dypt. Kan ikke skjønne at de måtte ha en livredder for hver 5. meter. Vil nok foretrekke sjøen idag selv om det er litt kjølig her nede i Dubai.

attachment.php

Ekte bacon til venstre eller høyre?

Ha en god en alle som bare skal sløve idag.

Attachments

• bacon.jpg
    bacon.jpg
    53.4 KB · Views: 649

God morgen fra gullstuen på OSL.
Malaga står for tur. Årets første MR, og siste for å sikre EBG også neste periode. Kjedelig å miste Liverpool kamp Kl 16, men når den ikke vises på tv er det jo greit å være i lufta, og lande akkurat i tide til å få med sluttresultatet :-)
Ha en fortreffelig helg godtfolk.

Mornings fra Sandaker. Et par plussgrader ute og frokosten er alt fortært. Endel ærend for og fikse noe småting før vi drar på tur neste uke. Ellers en relativt fleksibel dagsplan. Ha en fin dag

God morgen fra heimen. Kaffe og Aftenposten på planen i dag. Plussgrader ute i dag her også, og skøyteis på de fleste fortau ser det ut som. Ha en god dag med eller uten lårhalsbrudd.

Tok meg god til til den fantastiske frokosten på Atlantis idag. Idag skal det bare sløves på resorten. Det er et par avdelinger her som jeg enda ikke har fått med meg. Over 30 grader var for varmt i basenget og ingen steder var det mer enn 1,2 meter dypt. Kan ikke skjønne at de måtte ha en livredder for hver 5. meter. Vil nok foretrekke sjøen idag selv om det er litt kjølig her nede i Dubai.

attachment.php

Ekte bacon til venstre eller høyre?

Ha en god en alle som bare skal sløve idag.

Lite med svin i Dubai, "bacon" er utelukkende noe helt annet.

God lørdag fra Oslo her skal man muligens gjøre noen skoleoppgaver evt prokastinere. Nattarbeid i pub i dag så får forsøke å være mest mulig uthvilt til da

Lite med svin i Dubai, "bacon" er utelukkende noe helt annet.
Neida, de har ekte bacon også. Under frokosten hadde de faktisk 2 typer ekte bacon, på helt separat bord med store advarselsskilt, og 2 typer fake bacon.

Så lenge det er turister som vil ha det så serverer de det i Dubai. Hadde det vært marked for det så hadde de sikkert også servert menneskekjøtt. :stir

God ettermiddag fra SK4675 på vei til ALC. En MR sammen med pensjonistene som er på vei til varmen i Spania.

Stappfullt fly, men god stemning og trivelig crew.

Har spist en godt pastasalat med krepsehaler, drukket vin fra Orreforsglass, og deilig sjokolade til kaffen. Alt på stell:-)

Flyr med LN-RCZ, som har så bra wifi at jeg kan se på favorittserien min på Nettflix.

En fantastisk måte å koble av på mellom 2 stressende arbeidsuker.

God helg til dere alle!

Ekte bacon til venstre.

vakker morgen her vestsørøstpå. Men kaldt. Først frokost - så jobb. Kaffe hele tiden.

Bacon til venstre!

Her inntas pragerskinke på noe så syndig som loff. Rolig dag i heimen, etter to senkvelder på byen med mykje god mat og Mykje Anna.

I aften blir det Blå-Kjell.

Ha en finfin lørdag!

Endelig dro en del av svenskene så det ble litt rolig i loungen på LPA. Åpnet akkurat en rødvin.;) Set ut som SK 4697 er i rute og vel så det selv om den kom sent av gårde fra OSL imorges. Har nok medvind. Regner med en lang retur med SK 4698. Men det går nok greit.;)

Ønsker alle en god lørdag!

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Jeg sov tydeligvis lenge på ryggen i natt, så halsen er tørr som sandpapir, og til tross for et par liter drikke ned i halsen nå virker det ikke å hjelpe! Urettferdig!

I dag har man egentlig mange ting på agendaen, men dovenskapen har tatt overhånd her, så det har ikke blitt gjort noe fornuftig så langt. Men jeg arbeider jo best på ettermiddag og kveld, så jeg får vel ta det igjen.

Får besøk av en kompis i kveld så da blir det tex-mex og øl og skravling. Pluss at de siste detaljene for tysklandsturen i februar skal planlegges. Blir nok nais!

så det blir brunch på Stable Lodge. Deretter blir det en tur til Baron's for å fikse et par skjorter.

Høres meeeeget fornuftig ut! Endelig en mann som har forstått noen av de bedre tingene med Bangkok. Maten på Stable og skjortene til Baronen! Hils hvis du skal innom igjen!

Fortsatt god lørdag ønskes dere alle!

God ettermiddag. Nettopp stått opp, litt forfjamset men det var godt med en real cowboystrekk etter nattvakten. Two to go....

SNX CYA

Back