God lørdagsmorgen fra ANA lounge NRT

Glean EBG

ScanFlyer Gold
God lørdagsmorgen fra ANA lounge NRT

Venter på Asiana skal ta meg til HKG via ICN med a 330 og A380 der jeg fikk tildelt sete i first cabinen på A380.
Liker disignet i Analoungene var en tur innom på ITM og var meget bra og stor til tross for at den flyplassen har kun domestic.
Nå skal jeg smake litt sushi og teste sake i sakebaren!
God morgen til dere og.

Re: God lørdagsmorgen fra ANA lounge NRT

God morgen fra Lillestrøm! Så var man oppe litt før 5 på en lørdag. Straks bærer det opp til OSL før kursen settes østover mot ARN og Gotland. Været er ganske bra der ute på øya også ser det ut til. Plusness class skal nytes, 😉 først foran i maskinen, deretter bak i en mindre maskin.
Ønsker alle en super helg! ☺

Mornings fra Sandaker. Her har jeg allerede vært oppe med arvingen en times tid, så første frokost er alt inntatt. Til Tjøme senere i dag, og barnevakt er i boks så blir en tur ut for middag i Tønsberg i kveld. Ha en fin dag

God lørdagsmorgen fra Osl, her er alt klart for milagerun over dammen. Hjem i morgen ettermiddag. Ting tyder på at jeg for første gang på lenge skal sitte bak gardina. Har fått tilbud om Plus til nok 1990, men det passer ikke så godt å punge ut "lige nu".

Sent from my iPhone using Tapatalk

Venter på Asiana skal ta meg til HKG via ICN med a 330 og A380 der jeg fikk tildelt sete i first cabinen på A380.

Flyr samme strekk om 1,5 mnd - og må spørre deg - hva skal jeg gjøre for å få F seter på A380? Har per i dag setene i Biz grunnet blokkert F, men reiser på en F award.

G'morgen fra det blå hotellet ved siden av det store kjøpesenteret med rullebane nord for Oslo.

Her skal det handles dagskort på NSB/Ruter og så skal jeg leke turist på gamle tomter.

I kvel blir det visst en ørliten curry & fly..

G'morgen fra det blå hotellet ved siden av det store kjøpesenteret med rullebane nord for Oslo.

Her skal det handles dagskort på NSB/Ruter og så skal jeg leke turist på gamle tomter.

I kvel blir det visst en ørliten curry & fly..

Ikke noe øl :drunk: bare Curry :wow:

Nevnte jeg øl? :lol: Men ferdig med pillekur i går, så for meg er det grønt lys.

Hoy lørdag fra Stavanger. Et strålende vær, helt uten vind er det vi har fått i dag. Frokosten er unnagjort og en sitter i godstolen og jobber med tiltakslysten. I dag er det siste finish på loftsstuen som nå er blitt eget rom. Dørlister og lys skal monteres og kobles så det er ikke store jobben. Senere må en vel også ut på en liten handlerunde.
Ha en fjong lørdag hvor enn du måtte være :)

Jeg reiser egentlig i biz jeg men sto 2k på billetten og det er i følge mine kilder i first cabin.
Boarding om en time så da får jeg se da de skal være beryktet for utstrakt bytte av fly.
Asiana var grisebra i lufta men loungen var ikke like bra som ANA og United i tokyo.

Gooood morgen...eller formiddag eller noe sånn. Driver catch-up i mailboksen og en del åpne browser-faner sammen med formiddagskaffen. Mulig bilen bør få sommersandalene på ila. helgen også. Ingen unmiddelbare fly eller reiseplaner her annet enn å forsøke å unngå noe buss-for-tog-greier i kveld.

Guten morgen kline sorgen. Koser meg rått med å høre oppvaskmaskinen surre. Det er jo magisk. Her har jeg vasket opp for hånd i årevis og nå bare legger jeg tingene inn i en maskin. Sykt!

Ellers gleder jeg meg til i kveld!

God lørdag fra Houston. Ble igår underimpressed av kjøpesenteret Galleria. Ikke fant jeg noen elektrisk forretning der, ikkeno matbutikk, ikkeno apotek og på det lille jeg klarte finne var prisene mye høyere enn i Europa. Og hvor godt er egentlig et kjøpesenter om man ikke engang kan finne seg en tannbørste der? Håtte gå et godt stykke til en Wallmat for å finne slikt. Og det var antagelig ikke så lurt å gå tilbake i mørket i det området jeg måtte gå gjennom, men buss eller taxi var ikke mulig å oppdrive. Men jeg har jo fått tak i tannbørste.

Idag blir det sightseeing med shuttle og båt, men jeg må komme meg ned til sentrum selv for å starte turen. Og etter det blir det nok en sesjon til ved hotellets basseng. Selv om vannet ikke var oppvarmet gikk det faktisk å svømme i det og det virker som det beste tidsfordrivet i denne byen.

For morgendagns retur varslet KLM ved ankomst at vi skulle møte opp 3 timer før avgang pga "extraordinary security measures". Regner med t de overdriver endel her.

Ha en god en andre som også av og til drar innom lite utbygde uland for å se hvor godt vi har det.

God ettermiddag . Robert, det ligger et flott supermarked noen kvartal ovenfor Galleria. Har brukt det ved et par anledninger, husker ikke navnet. Bodde på Days Inn nær det.

God ettermiddag . Robert, det ligger et flott supermarked noen kvartal ovenfor Galleria. Har brukt det ved et par anledninger, husker ikke navnet. Bodde på Days Inn nær det.
Tenker du på Wallgreen? Ble anbefalt det ved krysset mellom Westheimer og Sage.

Nei, et stort supermarked.......

God lørdag fra Houston. Ble igår underimpressed av kjøpesenteret Galleria. Ikke fant jeg noen elektrisk forretning der, ikkeno matbutikk, ikkeno apotek og på det lille jeg klarte finne var prisene mye høyere enn i Europa. Og hvor godt er egentlig et kjøpesenter om man ikke engang kan finne seg en tannbørste der? Håtte gå et godt stykke til en Wallmat for å finne slikt. Og det var antagelig ikke så lurt å gå tilbake i mørket i det området jeg måtte gå gjennom, men buss eller taxi var ikke mulig å oppdrive. Men jeg har jo fått tak i tannbørste.

Det er nok en svak mulighet for at Houston har tilpasset seg de som bor der og at det kanskje ikke akkurat helt passer med hva en Norsk Turist(tm) uten bil har behov for (men saa er det kanskje 1 Norsk Turist for hver 47354 innfoedt)

Malls (kjøpesenteret) som Galleria har svaert sjelden matbutikker eller supermarkeder, mye pga at Supermarkeder normalt er aapne 24/7 mens en Mall nesten har norske aapningstider, det samme med "Apotek" - Drugstores ligger ogsaa i naerheten (husk dette med bil). Wallgreen er en Drugstore - og har normalt de tannboerstene du leter etter, Supermarkedet er Whoole Foods 4 kvarteler unna, de har neppe tannboerstene, men mye god mat for mons.

Som du ser ligger alle de butikkene du etterlyser rundt The Galleria - men de er stoerre enn hva de kunne vaere i kjoepesenteret.

God morgen!

Klarte å sove altfor lenge. Sikkert fordi jeg var oppe altfor lenge i går/natt.
Flaks at det er lørdag, så det ikke går en irritert litauer rundt på FedEx og lurer på hvor i ****** jeg blir av ^_^

Planer for dagen: Finne ut hva jeg skal gjøre med ESTA'en jeg fikk godkjent i går kveld. Hovedmål: Fylle 33 år i New York, og helst sitte så godt som mulig på veg til/fra. SAS skal ha 20 lapper for business saver, eller ca. 14 om jeg delbetaler med hele Eurobonuskontoen min, Evt. skal de ha en 6-7 for SAS Plus Saver, som jeg da kan oppgradere med samme nevnte Eurobonuskonto. Men så øker de sikkert prisene for oppgradering ifm. at de skulle "forbedre" oppgraderingsprosessen, så da har jeg sikkert ikke nok poeng lenger.
Turkish skal derimot ha ca. 13 lapper for business hele turen via Tyrkia, men de hadde noen litt teite avgangs/ankomsttider.

Decisions, decisions.

Ha en god en, alle som vet hvordan de skal komme seg over dammen.

God morgen fra Radisson Martinique på selveste Broadway. Godt å komme tilbake til sivilisasjonen etter å ha tilbrakt noen dager med snø og sludd på landsbygda i Vermont. En liten byrunde i går kveld, ikke alt for sent heldigvis. Litt språkproblemer med taxi sjåføren. Bommet på en restaurant med ca 100 kvartaler, så det ble en liten sightseeing i Harlem[emoji3] Men fyren var real og slo av taxameteret. Og apropos taxier, nesten ikke store Ford Crown Victoriaer igjen. Nå går det i Nissan NV 200 og Prius. Triste greier... Frokost på Pret nå, og så blir det å ta fram handlelisten til madammen. Ha en aldeles fortreffelig lørdag, helst uten shopping!

Sent from my iPad using Tapatalk

Back