God lørdags morgen!

LNv22

ScanFlyer Gold
God lørdags morgen!

God lørdags morgen fra flytoget!

Er på vei til OSL for å rekke KL1140 OSL - AMS med avgang 06:25.
Endelig destinasjon er FCO. Regner med å være på plass der 11:50.

Dagen startet ubehagelig tidlig (03:55). Ingen tid til frokost; bare en rask dusj og litt kjapp "restpakking" før jeg forsvant ut døren. Turen til Nationaltheatheret gikk til fots og utenom
meg selv var gatene stort sett fylt med folk på vei til nachspiel eller enslige sjanglende menn og kvinner uten noe tilsynelatende mål eller mening:)

Nå er jeg fremme på OSL om kort tid, så det er på tide å raske sammen sakene.

Ha en flott dag!

Last edited:
Re: God lørdags morgen!

Ubehagelig tidlig er ordet ...

Sitter selv ved gate 34 .. skal med LH klokken 06:25 til FRA og videre rett hjem. Business i dag - får forhåpendtligvis tatt igjen litt av den tapte søvnen. Det ble en kort natt pga kanselleringen fra Mosjøen.

Velvel - mer senere ...

Mini-Scanair møte på morran. Hyggelig å treffe deg, LNv22!

Mini-Scanair møte på morran. Hyggelig å treffe deg, LNv22!

Takk det samme LN-MOW! Veldig hyggelig!

Er på plass i maskinen to til venstre for deg. Vi er vel begge sced. til dep. 0625? får se om det blir nederlenderene eller tyskerne som kommer seg først av gårde! Jeg sitter på 25F og kan både høre og observere at groundcrew har et lite prosjekt på gang med bakre cargo door. Har vært vanvittig med banking + frem og tilbake med diverse verktøy og personell.

God tur hjem!

--

Og der kom kapteinen på PA med den hyggelige beskjeden om at det er tekniske/mekaniske problemer med rear cargo door. Det har akkurat kommet til to mekanikere fra SAS for å gi en hjelpende hånd og bankingen har tiltatt ytterligere. På vei over i risting...

Last edited:

Cancelled! Nå er jeg spent på hva KL finner på. 95% fult og veldig mange med connection flights i ams.

God morgen fra Forus. Ny dag nye muligheter selv om jeg gjerne skulle vært regnet foruten. Velvel snøen forsvinner ihvertfall. Mitt program for dagen: Jobb.

God tur til alle reisende og alt det der.

Mornings fra Oslo. Her skinner solen og det blir å sette seg på toget til Stryken også gå på ski tilbake til Sognsvann derfra. I kveld er vel sjansen stor for at det blir en bytur:drink Ha en fin dag

Cancelled! Nå er jeg spent på hva KL finner på. 95% fult og veldig mange med connection flights i ams.

Du får rapportere videre!

God morgen

Her er det inntatt frokost og det har vært familiestund med barnetv.

Nå er det snart å komme seg litt ut for å gjøre litt innkjøp før det blir indretjenste resten av dagen. Har noen lister som må males samt litt annet småplukk.

LNv22 - kjipt med kanselering. Lykke til.

S

God morgen fra hovedstaden.

Frokost er inntatt og straks settes kursen mot sentrum hvor man skal få unna diverse gjøremål. Godt med et par dager fri etter en hektisk uke på jobb.

Ha en fin lørdag!

T-13 ;)

God morgen fra Stavanger!

Da var det lørdag og helg. Planen for dagen er å sjekke forumet litt, få i seg et par kaffekopper og hente ungene som er på overnatting hos svigerinna mi.

Ut å få handlet litt før gamlingen tar en tur innom og hilser på før turen settes mot Singapore i morgen. :)

Ha en fin dag forumister! :)

Det ble en grei ettermiddag igår, med innkjøp av ny loggbok, så en pizza og et par glass vin på Aker Brygge og båten hjem.
Her på Nærsnes skinner solen, det skal vaskes tøy og gulvene må støvsuges, så det blir lite tid til å tilbringe ute i solen.
Men først rokost!
Ha en fin dag.

Au ... den var kjip .... Håper de får deg kjapt avgårde.

Vel - jeg kom meg greit avgårde og landet på rute i FRA ... så ble det Det Store Tyske Rebusløp, og det tok meg nesten en time å komme over til C-16 hvor Atlantabussen skal gå fra. FRA er i ferd med. Ikkeno for folk med dårlig hjerte eller kort connectiontid ...

Så nå sitter jeg her med en sur tysk latte og venter.. T-mobile har av en eller annen grunn åpent nett .. det sier vi takk for!

G'morn fra Tromsø! Sola skinner som bare det, den hadde jeg nesten glemt hvordan så ut! Minst mulig skal gjøres før i kveld, kjøp av et nytt batteri til mobilen og levere en dress jakke til skredder for festing av knapper kan selv late meg klare :)

God lørdag, folkens.

Du får rapportere videre!

LN-MOW said:
Au ... den var kjip .... Håper de får deg kjapt avgårde.

Vel - jeg kom meg greit avgårde og landet på rute i FRA ... så ble det Det Store Tyske Rebusløp, og det tok meg nesten en time å komme over til C-16 hvor Atlantabussen skal gå fra. FRA er i ferd med. Ikkeno for folk med dårlig hjerte eller kort connectiontid ...

Så nå sitter jeg her med en sur tysk latte og venter.. T-mobile har av en eller annen grunn åpent nett .. det sier vi takk for!

Godt ting gaar litt smidigere for deg MOW.

Tenkte aa lage en TR av dette, men kan knytte noen korte updates til hvordan det hele ser ut for oeyeblikket:

Jeg har naa kommet meg til AMS. Vi ble offloadet maskinen etter en halvtime paa OSL og litt halvkaotiske tilstander broet loes. Mange engstelige som skulle over Atlanterhavet og til Asia. Problemet var at rear cargo door ikke ville aapnes og med en defekt laas faar ikke maskinen reise. Vi ble likevel etter ca. 45 - 60 minutter bedt aa gaa ombord igjen da det saa ut til at SAS tech. hadde funnet en loesning. Vi kom oss avgaarde og ble vel totalt 1,5 time forsinket tror jeg. Jeg har mere detaljer rundt det hele (sure folk, bra crew, kompensasjoner osv. men mulig jeg putter dette inn i en TR i stedet).

I luften ble jeg foerst booket om til en flight sent i ettermiddag. Det var litt uaktuelt.
Sete 1F sammenholdt med en spurt til transferdesk rett etter landing gjorde at jeg fikk ombooket til AZ 0107 som gaar 1300 fra AMS. Denne er foreloepig satt opp med A318/319/320/321. Faar se hva de har aa by paa. AZ blir for meg ogsaa en ny erfaring. Selv om det rakner litt for programmet i Roma er tre-fire timer paa AMS helt greit. Vaert her en del foer, men med fin spottertakterrasse og en rekke muligheter for halvbillig og god oel kan man vel ikke klage!

Last edited:

God morgen resiende og ikke-reisende! Flott med en smak av den store verden i morgentråden. Her blir det sofaliv denne helga, men LP Eastern Europe 2009 ligger da på bordet ved siden av. Jacobs biffdeig skal bli til burger, og Allesverloren Shiraz skal følge den ned i systemet.

God lørdag fra Maura.

Lite planer for dagen, kun være hundevakt for en hund som ikke liker å være alene, så jeg er forholdsvis "stuck" hele helgen. En liten tur på butikken, muligens. Mulig det blir litt leking med gitarer etterpå, men ellers blir det å ta det med ro.

God lørdag ønskes alle :)

Da var det blitt lørdag ja! Heldigvis ingen planer for dagen. Eneste jeg må tenke på er hva jeg vil ha til middag i dag. Det må bli med rødvin til iallefall.

Gårsdagens danmarkstur gikk flott. Tollerne var opptatt da jeg gikk forbi. Ja ikke det at jeg hadde noe å skjule altså. Color Line leverte et meget bra produkt hele veien. De hadde til og med sørget for flatt hav! hehe.

Ha en fortsatt fin helg!

BF:cool2

God ettermiddag. Da var to timer i traktoren unnagjort , og de nesten 40 cm snø som hadde funnet veien hit til Farmen er ryddet unna på deler av tomta.
Er gressenkemann hele helga, og nå blir det å finne på noe godt til middag for mine 4 små og meg selv. God helg!

God lørdagskveld fra Manchester! Har akkurat sett Green Zone med Matt Damon, og det var grei underholdning.

Har nå satt meg til med en London Porter fra bryggeriet Meantime Brewery Greenwhich, så får vi se hvordan det smaker.

Back