• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdags morgen

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God lørdags morgen

God morgen. Ser at dette er omtrent fjerde gang i historien at jeg starter en lørdagstråd.

Nokså kvikk i formen idag, og elefanten sitter i sofaen og ser på TV. Han trommer med fingrene og venter på at lørdagsgodt-butikken skal åpne.

I kveld blir det vel litt øl med venner.

Ha en fin dag

Re: God lørdags morgen

God morgen fra Oslo - det er litt sne i luften - det er 6 kalde - det er rorlig helg uten spotting :)

Jan

Nokså kvikk i formen idag, og elefanten sitter i sofaen og ser på TV. Han trommer med fingrene og venter på at lørdagsgodt-butikken skal åpne.

Det finnes da butikker som åpner allerede klokken 7?

Ellers god lørdag fra Odalen. Er utskremt barnevakt for han her.

4yqyma6y.jpg

God lørdag ønskes :)

Morgen fra Bergen. Ble sen retur fra Nord i går, så jeg føler det ikke er mye helg å skryte av denne helgen. Nå blir det i hvert fall avslapping på meg i dag, med litt foppall på TV som eneste plan. Så får tiden vise om det blir en liten bytur i kveld også. Det blir i så fall en av den rolige sorten.

Forresten. Martin, klipp deg og om deg i arbeid!! :)

Det finnes da butikker som åpner allerede klokken 7?

Ellers god lørdag fra Odalen. Er utskremt barnevakt for han her.

4yqyma6y.jpg

God lørdag ønskes :)

Du eller bikkja som tok selfie?

Joda, det er butikker som åpner kl 7, men ikke si det til noen.

God dag fra Akersgata. Her er man god i gang med helgens jobbing. Ganske koselig det, snart skal jeg lese avisene. Biff og rødvin til kvelds. God lørdag, alle på 2 og 4 bein!

God formiddag fra Bagnaia,
Her nede er det lettskyet, sol inn i mellom og frisk vind fra sørøst.
Vi er igang med en snøfri tilværelse og drar til Viterbo og Orvieto på besøk idag.
Ha en god helg folkens.

Go lørdag fra Trondheim. Straks exit herfra og neste stopp Oppdal for årsfest i bedriften. Hæv a nais van :) :)

Juddelidu.
Turen går snart til storbyen Oslo for bursdagsfest av en kollega i Pilestredområdet, kjør hardt kjør stil, kjør kroppen i ei hotellseng på Holberg's Plass utpå natten.
Håper alle får en bedre Søndag enn meg.

FjongFjong!

God morgen fra Courtyard N Y Manhattan/ Midtown East. Høres som at det ligger en elefant i nabosenga her også

God kveld fra Perth. I dag har det vært tur ut til en lokal øy for å se på pingviner. Ellers bare en del random kjøring rundt i området sør for byen. I går var det random kjøring i vinområdene øst for byen :D I morgen blir det retur med Air Asia X til KUL, men skulle likt å vært her lengre. Fantastisk sted :)

God ettermiddag/kveld ønskes.

Hei fra Bergen. Noe dritt når en av de håpefulle ikke vil ha formidagsluren sin, og pappa ikke før sine 90 minutter alenetid. Pappa er beinhard og satte opp reiseseng på eget soverom slik at storesøster ikke vekkes. Soves nok ikke, men jeg skal iallfall få lest litt Flyprat om ikke annet.

God formiddag, nydelig vintervær i hovedstaden i dag, og det skal nytes.

Dæven, sofalimet er på vei til å slippe taket. Da er det pinadø ut å lufte kjerring og VISA-kort.

Morn frå Trondheim! Steike, då er ovn innkjøpt. Dvs at prosjekt Riv og bygg er igang... Skal bli greitt med omsetning på ymse kredittkort framover. Synd ikea ikkje likar Diners...

God lørdag fra snøhulen på Andøya

Planen er å grave ut bilen, få seg noe mat, handle litt godteri og parkere seg foran tven i kveld med et par gode filmer.

Ellers må jeg også finne meg et hotell i NYC Feb 27-03, er veldig i tvil på hvor jeg skal bo denne gangen.

God morgen fra avdeling Stillehavet!

Tidlig på'an, skal jo tross alt snart snu døgnet igjen. I dag skal en Ford Mustang (eller lignende) plukkes opp hos Avis.

Ha en fin dag!

God tur Cecilie fra AMS. Glem ikke Kailua og Haleiwa ;)

Back