God lørdags formiddag

Gunnar

ScanFlyer Gold
God lørdags formiddag

På New Zealand passerer klokken nå 11, en kald natt ser ut til å bli en meget god og varm dag. Så skål da, folkens! :drink

Re: God lørdags formiddag

God formiddag fra Sydney Gunnar. Her er kl litt over 9, og i dag er planen å stikke til Manly Beach. Ble litt for mye kjØLig drikke i går etter rugbykampen mellom Tigers og Bulldogs, så idag må man bare roe ned med en treningsøkt senere i dag.:p Ha en flott dag forumister.

Morn morn, eller natti. Her er det nå litt over leggetid og jobben er ferdig for i dag. Ha en bedre dag. :)

-A

Suddelida suddelidei! Her er går det så smått mot morgen, men fortsatt tre timer igjen av vakta før jeg kan sette snuten hjemover og mot senga. Ellers er det i dag en uke igjen før jeg og min kjære gir hverandre "Ja" Så jeg sitter nå her og pludrer med den obligatoriske talen.

God morgen fra KSU!
Taxien er praiet til 0530, og SK2302 tar meg forhåpentligvis til skyene rundt kl 0630.
Kanskje vi får prvøe på klapp ;)

Ellers intet nytt at medla ;)

Sindre

G'aften fra Chicago. Her er det rett foer bingen, blodfersk ferie til den 15. september startet i dag.

Egentlig skulle man jo til Costa Rica med CO tidlig i morgen, men grunnet doedsfall i familien til fruen, gikk morgendagen fra skinnseter ombord en gris paa vei til Costa Rica til skinnseter ombord i en 300 hesters Infiniti mot Bloomington IL der det blir familiesamling loerdag og begravelse soendag.

CO var utrolig hjelpsomme, fikk kreditt for alt, men de ville ikke flytte oss fra loerdag til mandag, CO er kronisk dyre paa billetter rett foer avreise.

Saa etter aa ha avbestilt alle hoteller, leiebiler etc uten saa mye som en eneste penalty, brukte man gaardagen / kvelden paa aa spane opp en ny ferie.

Ikke akkurat spennende, men faktisk helt gratis. Mandags morran blir det MD med AA paa bonusbillett direkte til Los Cabos og 7 gratisnetter paa ett flott hotell der. Saa heldigvis ordnet det seg og selv om det ikke ble saerlig eksotisk ble ihvertfall ferien 1800 dollar billigere enn planlagt, hotellet garantert ti ganger bedre enn planlagt + nesten 600 dollar tilbakefoert fra CO til senere bruk.

Allerede oppgradert til noe de kaller Royal Beach Club som gir full gratis frokost og 3 timer med gratis drinker og diverse snacks hver kveld.

https://www.starwoodhotels.com/preferredguest/property/overview/index.html?propertyID=1087.

Tror det kan bli bra.

Passerte kvalifiseringen for 1K medlemskap denne uken, saa da kan man jo lure paa hvor man skal sette poengene ut dette aaret med alle disse sinnsyke kampanjene som startet denne uka

Der var glasset med Oban tomt, saa da er det vel bare aa ta kveld og gjoere seg klar til en tilnaermet internetfri tilvaerelse i 10 dager..

Tidlig opp og frokost inntatt. Snart er det avreise til Brandbu. Damens datter har termin i disse dager, så det er ganske spennende.

Ellers er det ganske så skyet vær her på Nærsnes, men det ser ikke ut til at det skal regne.

Ha en fin dag.

God formiddag nå ;)

Nettopp kommet ned på OSL med LN-RCW.
En fin tur på klapp ;)

God morgen fra Oslo. Idag blir det å se på ny dress, overlevere noe stæsj jeg har solgt på finn.no samt gjøre noen småinnkjøp til leiligheten. Planer om en løpetur i ettermiddag før det blir vors hos en kamerat i kveld så da ramler jeg vel utpå etterhvert. Ha en fin dag

God morgon från Uppsala,

Fick sova länge i natt, vilket jag verkligen behövde! Dagen idag kommer att gå till studier i det ryska språket och även lite städning. Vädret passar perfekt till dessa aktiviteter. Det är het klart att hösten har kommit även till Uppsala.

Ha en flott lördag!

God morgen fra KRS

Det har vært en hard uke, både med prøvespill i 2.Divisjon (Eller Fair-Play Ligaen som den heter), og skole og PPL. Deilig å ha litt fri fra det meste.
Men nå skal jeg forsøke meg på soloutsjekk i morgen etter ikke å ha flydd på nesten 3 uker, så vi får se hvordan det går.

Nå venter jobben! Ha en fin lørdag folks!

God lørdag! Frokost og kaffe er et tilbakelagt stadium. Litt lett nettsurfing før det må gjøres husarbeid. I ettermiddag er det middag med søt dame, det blir både business og sosialt! Så får vi se hva resultatet blir etterhvert.

God morgen fra Stavanger!

Da var frokosten unnagjort og nå er det litt forum og kaffe før dagen tar til.

Blir en tur ut i dag, og nyte finværet (hadde det ikke vært for denne fordømrade vinden) ^_^

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim!

Usedvanleg tidleg oppe på ein lørdag til meg å vera. Klarte bare ikkje å sova lengre. Både dusj, frokost og kaffi, samt klesvask og diverse indreteneste er gjennomført til kl 10! Omsider har eg og fått opna forum, og no skal det bli litt internettdrøs før det er ut på litt handling ;)

Medium-vær her i Trondheim -ikkje noko "suddelidi-suddelida" enno, men det er tendensar til lysning......

Ha ein flott dag alle saman!

Da kom man seg rimelig tidlig opp til tross for gårsdagens utskeilser, og sjekket inn på gymmen fem på ni. Etter å ha svettet godt, har man nå kommet seg frisk og uthvilt til lesesalen.. Planen er å komme seg hjem til Oslo i aften, så hvis noen har tilgang til Palco må de gjerne sende en PM med belegget på sk1454 og 1472..

Vel, først noen timer på lesesalen... Ha en god weekend!

God formiddag - blir nok en tur ut i "et-eller-annet" vær som vi har her nå. Bortsett fra det vet ingen hva dagen bringer. Ha en fin dag.

God morgen fra Gamle Oslo. Vekket av en hjelpesløs medarbeider på jobben. Prøver fortvilet å kjenne etter teng på at man er i bedre form, men de er ikke så mange, bortsett fra at man tror man er bedre fordi man er syk på sjette dagen. Ellers drømte jeg om at en VG-journalist fortalte meg at de ofte ga teningkast seks fordi det solte bra med aviser... Ja, nettopp. Hørtets om som en fornuftig fyr det. Minner om at det er debut for de nye folka i Hallo i uken i dag, kan bli spennende!

Damens datter har termin i disse dager, så det er ganske spennende.Ha en fin dag.

Det ble en gutt, gitt! Hennes andre barnebarn. Stor stas!:devot:
Det er begrensninger på hvem som får besøke på hospitalet pga. "kotelettsjuken", så jeg reiste like godt hjem og nå sitter jeg her og... :drink

Aass 175-års jubileumsøl for de som måtte være interessert i slikt.

G'morgen fra Sørstatene, hvor det er skyet, men godt og varmt.

Masse wc-kvalik på tv i dag - Skottland-Makedonoa, Slovenia-England og Dannmark-Portugal går alle direkte, så jeg får prøve å få med meg noe av dette. Island-Norge blir radio eller en dårlig tv-stream ...

Last edited:

God morgen fra de nordlige områdene på det amerikanske kontinentet. Blir godt med noen dager fri siden det er labor day weekend. I dag blir det kjøretur nedover til Kalispell, MT hvor vi skal tilbringe de neste dagene :)

Ha en fortsatt riktig god dag :up:

Back