God lørdag

FlyHi

ScanFlyer Crusty
God lørdag

Godmorgen fra Rembrandt i BKK. Natten gik med en rigtig god tur med Thai i sæde 1B. Første gang på biz hos Thai for mig og de gamle first sæder er et ganske godt produkt. God mad og godt crew.

Alt i alt en rigtig god oplevelse, som jeg gerne gentager.

Nu venter lidt massage snart og så ankommer fruen med SK lidt senere idag. Bliver fint med en weekend i BKK

God weekend til alle :)

Re: God lørdag

Det blir SK til MUC idag og 4 dager med Oktoberfest. Schweinshaxe und ein mass Dunkel, bitte!
Ha en fin dag!

God morgen fra Lillestrøm ..FBU4EVER , akkurat den maten og det ølet gjør livet så herlig i MUC !!:up:

I Palermo skinner solen og Guido har fått opp trykket i Espresso maskinen - dagens første Espresso er inntatt utendørs under Palmene langs Via della Liberta mens en nyter en by som våkner. I dag skal en kjøre bil på alvor - Siciliansk trafikk blir morro - smører med Italiensk bil (her blir Toyota'er sett på som lovlige mål) Assasino !!
Buen Giorno

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=38.130210,13.351571

God morgen fra Stavanger!

Da har man kommet seg opp, og kaffekoppen står på bordet og man begynner så vidt å våkne.

Pannekakerøre er laget, så nå står de små og lager pannekaker. Deretter blir det vel en tur ut i finværet (i Stavanger er alt finvær alt vær som betyr at det ikke kommer noe vått ned fra himmelen)

Ha en fin dag forumister! :)

Fantastisk høstvær i tromsø i dag også!!! Stikker ut på fjellet med et vennepar av meg; fiske, bålkos og avslappings med bikkjene. Det blir deilig det :)

Ha en like dææælig dag :)

Finn Erik, bor du på Excelsior Palace ? Der har vi også kost oss....

Go morn fra barteland

Her blir det shoppings med frue og barn før det blir 40-årsfeiring i kveld.

Ha en strålende dag :D :D :D

God lørdag og god helg alle sammen! Deilig med helg etter en noe travel uke med studier. Ønsker alle en videre god lørdag og god helg.

Mornings fra sjøkanten litt nord for Brevik. Solan skinner, men merker jeg trenger en god frokost for å døyve etterdønningene av litt for mye vin og whisky i går. Et lammelår skal tilbredes, så satser på langtissteking på lav temp og planen er også å sette et garn i fjorden her. Ha en fin dag

God morgen fra Bodø!

Våknet ikke av lyden av gravemaskiner i dag, og godt er det! Det har nemlig gått opp for meg den siste tiden at jeg de neste årene kommer til å bo midt i et sinnsykt byggeområde..

Laget et kart for å illustrere for meg selv og det ble jo riktig så fint. Rødt er graving og bygging, blå er lille meg og min leilighet.. Skål! :drink

utbygging%20bodo%20oversikt.jpg

G'lørdag fra Maura. Oppe litt før vanlig i dag. Planene for kvelden, er å tilbringe litt tid i Oslo Spektrum, og le litt av herrene Tufte-Johansen, Eia, Antonsen og Cleese, siden min søster og jeg fikk hver vår billett dit til jul i fjor. Siden jeg har bursdag, spanderer hun også middag på meg først - tror det blir en øl til maten, jeg :drink.

God lørdag ønskes :)

Herlig vær i Oslo, blir kanskje et lite bad i sjøen på Huk før retning OSL, lounge og Lufhansa til Hamburg. Tror kanskje jeg må dra mine uinvidde venner fra det store utland med på Susanne Sundfør konsert i St.Pauli kirche i kveld.
Super Constellation flight i morgen.
God helg ! :)

God dag fra Gjelleråsen.

Rolig dag i dag, later som jeg er litt huslig, med vasking og rydding, selvbedraget lenge leve..
Får komme skikkelig igang snart, så blir det en tur på trening, handle litt mat og ta en rolig kvell..

Ha en god dag godt folk!

God ettermiddag fra Oslo..
Idag skal det ikke skje stort heldigvis, blir til at en får se Solheim Cup i golf, og deretter fotball fra andre siden av dammen.

Ønsker alle en god dag :)

Siden jeg har bursdag, spanderer hun også middag på meg først - tror det blir en øl til maten, jeg :drink.

Bursdag kan anbefales. Jeg prøver å ha det så ofte som mulig. Gratulerer med dagen.

God ettermiddag fra Lillestrøm. Akkurat tilbake og skal ha over en uke i hjemlandet. Det blir ikke feil.

En god lørdagskveld ønskes alle, og spesielt Martin

Endelig lørdag kveld! :cheers:

Etter arbeidsnatt ble det litt soving utover formiddagen, for deretter å handle og leke kokk for kjerringa som skulle ha venninnefest i kveld. Heldigvis ikke hjemme. Men jeg måtte kokkelere for det. Nå har roen senket seg i heimen. En König Ludwig Weissbier har funnet veien i dertil egnet glass, og nå skal man straks igang med å lage Nachos til meg selv og bandittene. Kjenner at jeg har treng for en fredelig aften med noe godt i glasset nu!

Fortsatt god aften, kosmonauter!!

BF:cool2

Back