God lørdag

Gunnar

ScanFlyer Gold
God lørdag

God lørdags formiddag fra overskyede Auckland. En og annen byge har vi nå, men ikke noe heftig. Det er forresten litt uvanlig for Auckland, for stort sett er det enten eller værmessig: enten sol eller øsende regn. :p

Nåvel, klokken nærmer seg kjapt 13, og dagen har til nå blitt tilbragt i typisk latmannsstil, så da kan det vel være på høy tid med 11.6km på sykkel? Og etter det er det nok på tide å komme seg videre med oppgaven i "Change Management".... :stir

Re: God lørdag

God morgen fra Stavanger. Her ble det en veldig kort natt. Men sånn går det når man booker bryllupsreise med avreise før hanen galer. Men men. Så har man brukt tiden i forkant med å tulle med begreper som charterfeber og sånn, men jeg tror det skal gå veldig greit.

Nå er det nespresso og sånn og så kommer drosjen om ca tre kvarters tid tenker jeg.

G'aften fra Alpharetta! Her er vi akkura kommet tilbake fra middag og kino. Guttungen ville se '9' - en litt ... mørk film, får man si ... men han synes den var bra, så da så ...

Nå blir bingen før vi kaster oss løs på jobbhelgen på morrrakvisten.

Og etter det er det nok på tide å komme seg videre med oppgaven i "Change Management".... :stir

Da får du også sitere WIAS-metoden:

1. Få ide
2. Send en change request til programmereren
3. Ta med et blad og gå på do.
4. Vask hendene og start testing.

God morgen fra Florida og lykke til med bryllupsreisen Twin Otter. Her er kl 2230 og vi skal opp i Indian River og se "Bioluminescence", alger som lyser grønt når det blir bevegelse i vannet. Vi skal litt barslige stå å kaste stein i vannet og håpe på litt bølger. I morgen kveld er det organisert kanotur for å se de samme grønne, får se om jeg slenger meg med på det i beste "Miller-time", hmmm.

Da får du også sitere WIAS-metoden:
... det kan bli vanskelig, for oppgaven jeg skriver er "Identify and examine the drivers of change." Men takk for tipset!

Ellers har jeg lastet ned CAP 413 og CAP 493 Part 1 som lesestoff for fritiden. Jeg må være gal..... Så nå er det vel bare å vente på herrene i hvite dresser :spin

Da satt man på airside på Sola ferdig sjekket inn og klar. Vet ikke om jeg drar en skikkelig live trip-rapport. Men vi får se. Det nylig innkjøpte kameraet innbyr gjerne til litt fotografering som kanskje kan være interessant. Får jeg kona med på spottertur til CHQ?

Ellers, køen var lang til innsjekk da vi kom inn i avgangshallen på Sola. Dermed ble det slik at jeg og fruen fikk sete på hver vår side av midtgangen. Vi får se om vi klarer å ordne noe når vi kommer ombord. Jeg har ihvertfall fått informert min kjære om at dersom vi hadde reist med rutefly hadde vi nok booket seter ved reservasjonen. Vel vel. 1-0 til meg ;

En liten oppdatering: Kom en mann fra Avinor og spurte om vi ville delta på en liten undersøkelse. Stilig konsept. MEN: Tørkepapirholderen så ikke ut til å funke. Pirke pirke.

Last edited:

God morgen fra Nærsnes, hvor tåken har lettet. Ser ut til å bli en fin dag.
Den mørke dressen er pakket, straks frokost og om litt er det avreise til Drammen og Distriktskonferanse. Festmiddag i kveld, og når vi vet at arrangøren, Drammen Syd R.K., har en italiener som årets president, ja da regner jeg med noe italienskinspirert både på tallerken og i glass!

Men som sagt; først frokost.

Ha en fin helg!

I København bærer det snart en liten tur på gymmen, før lesesalen. Man er da seriøs student! Blir nok en tur ut i aften også... Ha en strålende lørdag!

Glad lørdag! Nå er det like før det bærer på av sted til den første av 3 treningsøkter i dag - m.a.o. en lørdag i treningens tegn. Ha en sprek lørdag du også!

[Den første god morgen posten min på gudveithvorlenge!]

.. fra Gardermoen hvor vi nå er våkne på tredje timen - skal si det tar på å jobbe ekstra en Lørdagsmorgen :8:

Trafikken flyter fint for NAX sin del selvom solen sliter stort med å tvinge seg frem blandt lavtliggende tåkeskyer - satser på en snarlig oppklaring av den saken :colgate:

Mornings! Godt plassert på kontoret allerede. Minst like godt plassert var folket på Choice, som kl 0758 så veldig klar ut for dagens første :drink Men det blir kanskje årets siste utepils etter jobben. Hvem vet. :drink God helg!!

tidlig oppe her i Nord også.. Sola skinner iallfall :) Har fri fram til Tirsdag nå.. På kjøkkenet ligger egg og bacon for å få romtemperatur :)

Ut å renovere hus i dag også. Varmekabler ble lagt på torsdag, så i dag er det trappa som skal pusses ned.

Ha en støvfri Lørdag.

God morgen fra M/S Ladejarl!

Gikk nettopp ombord på Smøla, med kurs for KSU.
Har sjekket inn på SK2308 og SK380, med nødutgang på begge! :)
Stikker til TRD for ett møte sjø.
Ellers intet å melde egentlig. Ha en flott lørdag forlkens! ;)

-S

God morgen fra Bergen. Her begynner man å våkne etter gårdagen. Blir vel å tusle litt rundt i dag før man skal på en fest i kveld. Ha en fin dag :cheers::colgate:

God morgen. Litt tid på PC´en før frokost, både junior og jeg har kaffe i koppen og snart dekker jeg bordet. Det blir en tur ut med gode venner i ettermiddag, noe sier meg at vi havner på Olivia. Det kunne vært så meget verre :cool:

God morgen - frokost på plass. Dugnadsdag i dag, blir ikke så alt for ille med det været som er nå. Får stikke ut og finne en "passe viktig men ikke for krevende" oppgave. Ha en fin dag

God morgon frå Trondheim!

Endelig helg, og tidleg oppe. Nytrekt kaffi, ingen stor agenda. Stieg Larssons siste film skal sjåast i kveld -og det trur eg skal bli ei bra oppleving :)

Ha ein fin lørdag alle saman!

God morgen fra Haugesund.. I dag skal jeg være med en av mine kjære søstre å se etter bil til henne. Dagens andre gjøremål blir å bestille 2 turer HAU - OSL t/r i begynnelsen av oktober. Tenkte å ta en med SK og en med DY, bare for å se om jeg faktisk merker så mye forskjell.
Kvelden avsluttes med et party.

Ha en fin dag folkens..

God formiddag fra Stavanger. Brunsj er unnagjort, kaffekoppen har fått påfyll. Forum skal leses. Ja, alt i alt en grei morgen..... :)

Blir en rolig kveld. Tenker det blir noe godt i glasset og begynne og småmyse på bildene fra forrige helg. Tenker vi begynner med redigering av bildene fra CPH.

Vel, ha en fin dag forumister! :)

Back