God lørdag

Re: God lørdag

Heisann!

God morgen fra Roswell, New Mexico der UFO'ene har mode "S" transpondere og ber om landingstilatelse fra taarnet...:p

Vi er her ute i New Mexico og besoeker familie... ikke ailiens... for Thanksgiving helgen og nyter vaeeret og naturen. Dette er en utolig flott stat med allt fra oerken til hoeye fjell og skibakker.

Dag

Det regner i CPH - nok til å stoppe meg fra et kveldsskift på lesesalen...

Jeg kan trøste med at jeg nå har tenkt å lure værgudene, ta tre timer på lesesalen til 19 og så blir det ut med vors på en luguber bodega og sikkert en mer enn fuktig (på flere måter) nok natt.

Det her er snakk om det bruneste stedet jeg har sett på lenge, med type "her må det røkes inntil det motsatte er bevisst" og "ti shots for 80 kroner". Nuvel.

Det her er snakk om det bruneste stedet jeg har sett på lenge, med type "her må det røkes inntil det motsatte er bevisst" og "ti shots for 80 kroner". Nuvel.

Hvilken Bodega snakker vi om?

......jeg har jo vært på endel iløpet av min CPH-karriere:drunk:

En eller annen lokal her på Frederiksberg på Fasanvej, ca. midt mellom Porcelenshaven og Metrostasjonen jeg går av på (den etter Frederiksberg)(Tror den heter Fasanvej eller Solbjerg eller noe, men ble usikker nå). Tror bodegaen skulle hete noe med Fasan...

Jeg må vel innrømme at jeg er hakket skeptisk til brune buler og bodegaer.

Da sier vi det sånn. Laptopen min har hatt et koselig breakdown, og siden jeg er smart nok til å basere meg på kun laptop og dockingstasjon blir det interesting. Og jenten er jammen borte denne helgen også, og jeg mangler passordet til macen hennes.

Hvem vet, kanskje man blir mer produktiv uten pc en liten stund... Her må det ihvertfall drikkes.

Og der ble ipoden ødelagt. Etter to timer. Nå må jeg på jeg på Expert og bytte!!!:exclaimation Helt utrolig.

Kjøp Creative. Jeg har en 40gb Nomad som har gått som en klokke i 5 år. Eldstesønnen maste seg til en iPod for noen år siden. Den måtte byttes to ganger. Da vi endelig fikk en som var OK, knelte den dagen etter at garantien gikk ut. Han har nå også en Creative. Aldri mer Apple-skit her i huset.

Hos meg er det stille som aldri før i kveld. Årsfesten var meget bra og vi var 700 stk samlet til middag og underholdning. Postgirobygget stod for musikken og en komiker som jeg ikke vet hvem er, hadde morsomme innslag hele tiden. Aner ikke når jeg kom hjem, men jeg klarte det i hvertfall!

Til fyll vil jeg faktisk anbefale banan med karri. Høres mystisk ut, men det er faktisk godt. Fikk dt på den lokale pizzeriaen i Solna, og det var faktisk godt.

Omtrent slik mao
bananpizza.jpg

Denne banan & currycomboen ble inntatt på pizzasjappe i Vällingby, en combo som også gjør seg godt i baggiser.

God kveld fra Farmen. Her har kvelden senket seg over snø dungene som er kjørt sammen i løpet av noen timer i dag, og jammen er det ikke nesten 1 meter snø på flatmark her opp nå. Men, nå er det strålende her. Full fyr i ovnene inne og minus 14 ute gjør at livet er helt ok.
Nå følger jeg med på hendelsene i Thailand med stor interesse, da firmaet har "vaktbytte" denne helga, og det blir spennende å se om min medarbeider som er der nede finner plass på noe fly fra UTP i løpet av helga.

Konverterte til Apple-ismen i sommer, og må innrømme at jeg er fornøyd med både pod-touchen og phone'n.. Men det er nå meg, da..

Her ogsaa. Nye generasjon touch med 32 gig er innkjoept, den gamle 8 gigen funker fortsatt som fy. Ut av totalt 9 ipod her I huset, er det kun en som er litt troeblete. En 30 gig classic som er 3 aar gammel. Den funker som fy, men naar jeg docker den I bose dingsen paa kjoekkenet, gaar det av og til ikke an aa slaa den av. Det har jeg loest med aa bruke den som fast ipod docket I nybilen

Back