God lørdag

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
God lørdag

God lørdag godtfolk! Må konstatere at dere nok en gang bidrar til seier på jobb-quiz pga medlemskapet scanair.no. Avgjørende sprørsmål var om Bardufoss og navnet på flyplassen....:lol:

-

Denne husker jeg ikke at jeg skrev. Men nå vet jeg når jeg var hjemme...

Last edited:
Re: God lørdag

Og navnet er???

Nå tar jeg kveld! 21 timer i våken tilstand får være nok.

Opp om tre timer! Ha en strålende helg folkens!!

:cheers::cheers::cheers:

G'whatever fra bondelandet i SC .. har vært internettløs i et døgn, men meldte overgang til brakka til svigermor i kveld, så da fikk jeg sveivet igang trådløs'en hennes.

Mye god mat og drikke det siste døgnet eller så - vi var ni til kalkunmiddag torsdag - men etter turkey potpie til lunch, er jeg begynt å bli litt lei av fuggel'n.

På morgenen bærer det hjem til Atlanta - gjelder å komme seg avgårde tidlig nok til ikke å bli trukket inn i trafikken til 'fotballkampen' mellom Clemson University og University of South Carolina som skal gå nedi veie her .. 120.000 tilskuere gir litt ekstra trafikk ..

God tidlig morgen fra Krsand!

Her ble det verken kalkun eller høne for den saks skyld på meg fredagen! Det ble rett og slett en cheeseburger fra Hydro Texaco i stedet.

Nettopp hjem fra nattjobben, så nå kan helga starte! Sove lenge, alene i senga, regnes som en luksus i disse tider! Deilig å ikke ha noen planer!!

BF:cool2

God morgen fra Oslo. Merker det på formen at jeg ikke drakk for lite vin igår....... Her sludder det og jeg kan ikke si det frister noe særlig å gå ut så det er det bare å fyre opp Playstation. Dessuten har jeg lovet modern å hjelpe med fortsettelsen av loftstømmingen. Ikveld regner jeg med at det blir å dra på byen med noen dårlige venner. Ha en fin dag

God morgen fra Mosjøen!

3 minus og nyyyydelig vær i dag. I alle fall for oss som skal ut å fly!
Som en del av bursdagsgaven til min bedre halvdel flyr jeg ned til TRD og henter bestevenninna hennes (selvfølgelig uten at min bedre del vet noe). Venninna bor for tiden på Svalbard, så det er ikke sååå ofte de får kvalitetstid sammen. Dette blir suksess!!!

Ellers må jeg bare holde kvelden åpen, god mat og drikke er ingen umulighet. Og vil jentene ha "girls only" i kveld, er det jo julebordsesong... :rolleyes:

E!

God lørdagsmorgen fra et skytungt Oslo. Sluddbygene har gitt seg, men det ser sølete ut....

Må en tur ut for å avslutte malerjobben på Solheim, på hjemturen innom vinkjelleren for et par røde, og så blir det en god middag i kveld.

Ha en god helg!

Vått og trist ute, så det blir for det meste indretjeneste mesteparten av dagen i dag. Ha en god dag!

God formiddag fra Forus. Da var vi på jobb igjen.... Ble en kort tur til hytta gitt.

Litt rusk i systemet som må fikset opp i. Håper at alt går etter planen. Men det er jo innbringende penger, og så er det halv skatt på neste lønning ;)

Ha en bedre dag forumister :)

God lørdag :)

Då var helga i gang for fullt, frokosten inntatt, og kaffien ryker fint av koppen. Det skal bli ein rolig dag, med avslappandes aktiviteter. Jobbreising kan ta på i lengden, så eg får prøve å samle krefter :)

I Trondheim er det for øvrig fint vær, så då blir det anledning å komma seg ut også ;)

Ha ei god helg alle saman!

God lørdag morgen!

En regntung dag i hovedstaden. Ingen store planer, bortsett fra å ta en tur i butikken om litt for å handle inn middag for i dag og i morgen. Hva er helgens mattips fra Scanair? :)

Ellers blir det en innedag i dag, med litt støvsuging og Nintendo Wii. Ha en fin lørdag alle sammen!

God morgen fra Oslo.... eller ettermiddag passer vel bedre nu kanskje...
Blir innedag, grå og rainy day idag:(:(

Helgens mattips fra Scanair.no er hjemmelaget pizza. Bland inn ca 1/4 sammalt mel i deigen, så blir det nesten sunn mat også. Før pleide jeg å synes at hjemmelaget pizza alltid ble så soggy, men så fikk jeg tips om å steke alle grønnsakene (tomat, sopp, paprika etc) før man legger det på pizzaen. Mye av vannet fordamper i stekingen, og vips - no more soggy pizzas! Til fyll vil jeg faktisk anbefale banan med karri. Høres mystisk ut, men det er faktisk godt. Fikk dt på den lokale pizzeriaen i Solna, og det var faktisk godt. Ellers er jo pizzatoppings moro - stekt kylling, pølsebiter, soltørket tomat, jalapeños og riktig ost. Norvegia funker ikke, det må feitere ting til. Arlas pizza "ost" smelter bra!

I dag er en del forefallende familiearbeid gjennomført, som å sette opp grind mot gangen (så Magnus Viking ikke faller ned trappen til kjelleren, eller får en overdose tåfis av å stikke nesa nedi skoene i gangen), bilder av de søte små til julekort er tatt - men fremdeles venter "skogen" av grener som må kvistes i hagen. Puh! Det øsregner i Asker, så det frister jo ikke akkuratt å dra t dit med tangen...). I kveld blir det poker med gode venner i Vollen, og i morgen tenner vi første lys i adventsstaken og starter julepyntingen av huset.

Last edited:

Godt kjøp AØR, har akkurat samme selv i samme farge. Den er uten tvil den lekreste iPoden hittil. :)

God ettermiddag fra KRS. Her var det egentlig plan om å spille fotball,men ingen ble med så det blir vel en løpetur istedenfor.

Nå fyres det opp en "Christmas Time" spilleliste i iTunes og den skal fylles opp med alskens herligheter.
Hvis noen har noen tips så fyr løs! :)

Helgens mattips fra Scanair.no er hjemmelaget pizza. Bland inn ca 1/4 sammalt mel i deigen, så blir det nesten sunn mat også. Før pleide jeg å synes at hjemmelaget pizza alltid ble så soggy, men så fikk jeg tips om å steke alle grønnsakene (tomat, sopp, paprika etc) før man legger det på pizzaen. Mye av vannet fordamper i stekingen, og vips - no more soggy pizzas! Til fyll vil jeg faktisk anbefale banan med karri. Høres mystisk ut, men det er faktisk godt. Fikk dt på den lokale pizzeriaen i Solna, og det var faktisk godt. Ellers er jo pizzatoppings moro - stekt kylling, pølsebiter, soltørket tomat, jalapeños og riktig ost. Norvegia funker ikke, det må feitere ting til. Arlas pizza "ost" smelter bra!

Takk for gode pizzatips! Skal prøve å steke grønnsakene først. Høres lurt ut :)

Møkkavær i hovedstaden...pissregner på n`te timen! Men snart er det lys og varme på Kolbotn, slekta (17 voksne og 12 unger) samles til den årlige pinnekjøttmiddagen. Nå skal det styrkes skjorter før vi kommer oss gjennom og ut av byen i drittværet. Ha en strålende kveld!

Lang sovemorgen igjen. Opp 11:55. Ny dag med standby, men kun en time igjen. En kjapp tur i butikken for å handle inn noe mat og drikke. Tror det blir noe så enkelt som en hjemmelaget cheeseburger. Har noe kvernet buffalokjøttdeig og amerikansk cheddarost liggende. Til dette en Dolcetto d'Alba eller en Barbera d'Asti. Eller en enkel Chianti? Regnet trommer mot tak og vinduer, men det er bare trivelig så lenge man kan sitte lunt og varmt innendørs.
Ha en trivelig lørdagskveld!

Back