God lørdag! :)

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God lørdag! :)

God morgen fra Lillestrøm.
I dag skal man faktisk fly stort fly for første gang i år, tidligere i år har det vært Diamond da40, Cessna, Tecnam og Birddog. Så det blir rart med en så stor maskin! Ferden går til Stockholm med SAS på rad 2. Kos dere i dag! Det er helg! :)

Re: God lørdag! :)

Glad lørdag fra toppen av Oslo. Snart frokost med gjester før det blir helgestart. Rett til klipp på Lillestrøm i Fnateland før turen går videre til opphavet på Kolbotn. Nevø og niese på middag og overnatting…så akkurat ny fri kan man vel ikke si at helgen bringer. Men bring it on:-)

Mornings fra Asker. Ender opp på fest i Drammen, men før det skal barn sendes avgårde, hodet skal testes og det skal trenes litt. Ha en fin dag.

God morgen fra fbu, snart joggetur på den gamle serviceveien langs rullebanen på fbu under skyfri himmel. Mistenker at dette er en sånn dag da skyene kommer ligg utover så greit med tidlig start. Burde vært ved båten og ladet litt batteri, men mulig det blir i morgen. Med 21 fot bruker kona og jeg ca 2,5 timer på bundstoffe så det blir kanskje i morgen ettermiddag. Trivdes forresten enda bedre på Stallen i går enn forrige gang, og drikke prisene var slett ikke så ille. En Henriot kostet det samme som på Sumo som en benchmark. Og jeg har endel å lære om varmebehandling av sjøkreps… Blit litt sjåførtjeneste i kveld, sånn omtrent samtidig med Billie Eilish er ferdig og det er ikke tidspunktet å skulle kjøre bil på ut fra Fornebu…

NYT SOLEN DE SOM HAR DEN!

God lat morgen fra Grønland. Kona har reist på jobb, så her er det kaffe, nyheter og forum på senga. Får ta en liten økt med indretjeneste etter frokosten for å blidgjøre henne kanskje. Er gressenkemann i kveld også, så mulig det blir et besøk på en liten ølfestival. Før den tid blir det kanskje en liten MC-tur når kvikksølvet får karret seg opp på tosifret. Ha en strålende helg[emoji4]

God morgen fra BR68 som har knappe 30min igjen til destinasjon. Meget tynt belegg både i biz og eco premium. Har fått av pysjen og er klar.
Ingen store planer annet enn å komme seg hjem i kåken og spylt skroget. Så blir det en slapp kveld tenker jeg.
Ha en nydelig lørdag :)

Digger slik utsikt;-)
b21e281a4d2603584f70b7896b15fbd0.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Morn fra Gdansk. Her er det sol og iskald "tundra vind"(?)
Dette blir nok siste gang jeg reiser hit frivillig. Å reise ut av Norge for å bare ende opp med masse fler Normenn, Svensker og annet er egentlig litt lite attraktivt :)

Og jeg er straks for gammel til å henge med på den drikkinga..

God morgen. Straks ned et par etasjer og begynne på frokost-prosessen. Kaffe skal kvernes, appelsiner skal presses, landbrød skal varmes osv. Frokost om 75 minutter med andre ord.

Fruen mumlet noe om kun hagen og Champagne i dag og det er jo ikke så halvgærn idé.

G’morgen .. Vått og mørkt ute, men berneren vil ut og gå uansett. Ingen bønn.

Skal klarne opp etterhvert, ‘fishing forecast’ er ‘excellent’ så da blir det nok en tur ut med skuta etterhvert som det klarner opp.

Halloen fra Tønsberg. Minstemann sover, man har funnet frem alt av utemøbler og nyter en rolig stund i sola, selv om vinden er i overkant sur og kraftig. Ett still sjokoladekake har man også snekret sammen så man kan feire den kommende fireåringen i morgen.

God ettermiddag fra Bergen.

Etter funnet av en pakke Tramadol i en skuffe har har dagene går ganske så greit. Fått CT time på mandag.
Det tok altså 6 dager fra henvisningen var levert jeg fikk time og det på privattime, noe som er rekord i sirupen. Tenker jeg gir terningkast 1 der jeg kan.

Ellers, blir det grilling med venner nå om kort tid.
Kvelden blir edru i en posisjon på sofaen som kroppen har det greit.

FQTV

God lørdag fra Lillestrøm! Gode jobbnyheter skal feires med "bubbel och pizza" i kveld, før jeg skjærer avgårde til Santiago i morgen.

Ha en ekstra best lørdag!

God lørdag fra Santiago. Litt høstlig ute men i morgen skal sydenværet komme tilbake. Rolig dag med ærend og indretjeneste etter bytur i går.

Back