God lørdag!

Fellowship

ScanFlyer Dusty
Medlem
God lørdag!

God morgen :)

En av de traveleste helgene før jul, men som også gir masse livsglede.

Jeg har siden 2010 jobbet med et "Syng-med-oss-kor" for mennesker med bistandsbehov, og koret holde til på Grefsen og heter SingAlong. Vi bruker mørketida til å øve inn julespill om høsten, og og påskespill om vinteren.

Søndag er den store Julespill-dagen, og lørdagen er generalprøvedagen, med pølsefest for alle på midten. Så her er det bare å få opp farten :)

Re: God lørdag!

God dagens från Bangkok. Blev en lååång sovmorgon idag efter rejält med sömnbrist före och under resan hit igår. Blir att utforska staden lite idag och vidare till Chiang Mai imorgon. Ha det fint!

Morn fra Gøteborg. Her kan man ikke sove bort dagen, så får komme meg til messa for litt frokost

God morgen fra den gamle taxebanen der det nesten er fullmåne. Blir en rolig dag tror jeg. Muligens litt PT (eller rundingsbøye alt ettersom) for håndballspilleren og mulig vi får invitere de gamle på noe.

Sitter her og er ganske fornøyd med at det dukket opp to seter i upper class fra London til Dubai på onsdag.har iløpet av høsten blitt litt kvitt økonomiskrekken, men treseter på 787 er noe dritt på fullbooket fly. Jeg slår et slag for at det bare skal være lov å ha økonomi på A330 longhaul (2 4 2)

God dagens från Bangkok. Blev en lååång sovmorgon idag efter rejält med sömnbrist före och under resan hit igår. Blir att utforska staden lite idag och vidare till Chiang Mai imorgon. Ha det fint!

Håper på litt dag/kveldstemp rapportering for Chiang Mai i dagene som kommer. Området står på to-do listen, men usikker på kveldstemp i desember.

Glad lørdag fra Ris. Særdeles vellykket julebord her i går…nå en tur ut til opphavet før brunch med mannen foran peisen. Gammel nok til å legge inn en ettermiddagslur før nytt juleselskap i kveld. DD:-) - Digger Desember

God morgen fra Grønland. Fruen har reist på jobb, så får vel ordne meg en frokost snart. Har også fått i oppdrag å hente opp julepynten, så da blir det litt indretjeneste på formiddagen. Kaffe med en kompis som er på bytur litt senere i dag, før det blir julebord med fruen på Brasserie Rivoli. Ha en finfin førjulshelg[emoji3]

Morning fra en hockeyhall. Kaffe i hånden og godt kledd. En juletre skal kjøpes inn, barn klippes og kona sendes på julebord. Ha en fin dag.

God morgen :)

En av de traveleste helgene før jul, men som også gir masse livsglede.

Jeg har siden 2010 jobbet med et "Syng-med-oss-kor" for mennesker med bistandsbehov, og koret holde til på Grefsen og heter SingAlong. Vi bruker mørketida til å øve inn julespill om høsten, og og påskespill om vinteren.

Søndag er den store Julespill-dagen, og lørdagen er generalprøvedagen, med pølsefest for alle på midten. Så her er det bare å få opp farten :)

Det høres ut som et viktig arbeid og masse lykke til. Det gjør jo heller ingenting at det gjøres i en ganske fin kirke, der tuslet jeg jo forbi hver dag på vei til skolen i mange år (gikk på Grefsen barneskole) og også mange skolegudstjenester heh.

God lørdag fra Oslo, julebordet i går ble av det fuktige slaget så her er det bare å riste det av seg. Senere i dag skal jeg feire bursdagen til min far som fylte år i går. Og da er vel denne lørdagen gått.

Gårdagen ble litt bekreftet Fredag den 13. - da opphavets kreftoppfølgningstime ikke gikk helt slik man hadde ønsket seg. Særlig nå rett før jul. Men man må jo bare kjempe videre.

Mannen har vært på IKEA og kjøpt noen Trofasthyller vi skal montere, så det blir fin distraksjon. Søker glede i de små tingene: internets reaksjoner på et bilde publisert i går/natt, Greyhoundracing har blitt ulovlig i New Zealand, og ha sett Matt Bernstein hold space med Cynthia Erivo. Faens kreft.

Gårdagen ble litt bekreftet Fredag den 13. - da opphavets kreftoppfølgningstime ikke gikk helt slik man hadde ønsket seg. Særlig nå rett før jul. Men man må jo bare kjempe videre.

Huff da. Det var kjedelig å høre. :(

Bedre morgen her fra Lillestrøm. Men trøtt altså. Blir å komme seg ut og fange juletre i dag tenker jeg. Og litt pakking av greier før selskap i morgen.

Ha en best lørdag

God morgen lørdag fra hula i Bergen.
Ja, her måtte en pinadø en liten kort tur tilbake til moderlandet for å fysisk stille på jobb denne helgen, men en må gjerne forvente å bidra litt da :P
Været ute er for årstiden ok, men egentlig mye for kaldt.
Her er det stille og rolig, julepynten er kommet på plass, men godteri er ennå ikke kommet.
Ha en flott lørdag :-)

Usj .. Beste ønsker for opphavet til Polaris ..

G’morgen fra et kaldt og klart SC. Mao. perfekt bernervær. Straks ut i mørket. Tror Boastein skal gå stå for soundtracket i dag.

Ellers blir det en lørdag som de fleste andre.

God morgen fra Knausen og lykke til med Polaris'.

Her ble det finfin mimosa-frokost og en laaang fin tur i bakgården hvor det var virkelig vakkert i dag. 5 kilo ribbe her allerede ligget tre timer og kveld er det den offisielle julaften med besteforeldre til bords.

Tydeligvis har FruSud mer oversikt en jeg var klar over og hadde fått opp i appen sin at det nå plutselig lå fem pluss billetter til SFO og hjem fra TPA i juli. Allerede tilgitt, men hun mente jeg kunne fått godkjent sum først.

Sovelengelørdag er jo deilig. Hva skal man egentlig tidlig opp for på en fridag.

Har vært på polferd og snart skal det avholdes et lite styremøte før aperitiff og julebord. Så blir det nok sovelengesøndag i morgen.

Fortsatt god helg!

Back