• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God morgen fra den siviliserte delen av Asker. Min tur til å sove i dag, men smaker for det godt med en espresso for å starte opp. Gribbene skal fores, så får vel begynne på frokosten. Skal forsøke oss på Meze i kveld, og da med prinsippet "what grows together goes together" skal jeg forsøke meg med syrisk hvitvin. Ha en fin dag

Re: God lørdag

God morgen fra Mjøndalen, her var det undertegnedes tur til å stå opp, men var overraskende frisk i dag, så 0630 var intet problem. Her blir det hjemmelaget pizza, begynner å få skikkelig sving på 24-timers deigen nå, så får vel kanskje utøke med både vann og hevetid neste uke.

Ellers ingen planer, blir vel litt rydd, vask og holde ungene aktivisert.
En fortryllende dag ønskes!

Hei fra knausen.. Langfrokosten er ferdig og vi har avstemmning om de blir g[tur ned til byen eller ikke.. Lørdag er godt.

God formiddag fra Grønland. Snart på tur til kaffebesøk i Hokksund. Ingen store planer for kvelden, men var visst snakk om tyrkisk mat. Burde vel da hatt noen Efes ved siden av, men får nok greie meg med Frydenlund. I morgen får man satse på en skitur i finværet. Ha en strålende helg[emoji3]

Laurdag igjen .. Pleiersken har fri, så da er det ingen nåde. Viktig med en god og langsom start på dagen for å orke resten, og det ble det.

Et par blå utenfor vinduet. Varslet nedbør etterhvert, så da blir det ikke så mye utearbeide. Mulig noen hvite fjoner også .. Men kan jo ‘gjemme’ meg i skuret en time eller to .. ;)

Frokost og første kaffekopp er unnagjort og nå er det vel like før alarmen går.

God lørdag fra Lillestrøm. Her er en lang "frokost" ferdig. Klassiker med E&B. Har kjøpt masse teit øl på polet og så blir det å forberede taco i kveld.

Etter at Storsmurfen oppdaget Broken Taco har denne litt loslitte retten fått helt nytt liv her.

Til tacoen har vi litersdunker med Faxe! Kvalitet skal det være.

Ha en fin en

Back