• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lørdag

God morgen fra den snødekte nedbyggede prærien prærien. Dn lørdag, godstol og kaffe klar. Litt usikker på hva dagen bringer, men det er vel noen ski jeg bør ha kontroll på siden det plutselig blir en treukerstur på havet til uken. Mulig noe vinterutstyr må kjøpe på Blackweek så kona når 30000kr på Amex for 30000 eb poeng.

Re: God lørdag

God morgen fra offshore sør for Sør-Afrika.

Siste helgen ombord og siste lørdags bingoen i dag.
Siste turen her nede.

Mens noen har snø har vi sol og fin vår. Trives bedre med det.

FQTV

Mornings fra Hvalstad. Hvitt i hagen her oppe også, men det forsvinner nok i løpet av dagen. Lite planer for dagen, så mistenker det blir ymse aktiviteter for å prøve å få tiden til å gå. Ha en fin dag

God lørdag fra Lillestrøm. :) Her er det litt handling og indretjeneste som er på planen. Selvfølgelig kaffe også! Egentlig skulle vi vært på Røros nå, men det må vi ta igjen senere!
Ha en fin dag! :)

God hvit lørdag fra Ris. Her har det også kommet sne i løpet av natten...men tror den forsvinner i løpet av dagen. En tur til Bogstadveien for å kjøpe noen lyspærer og annet nødvendig stæsj...i begrepet stæsj kan det f.eks ligge en flaske vin eller 4. Nyt lørdagen.

God morgen fra Stavanger hvor en er på andre kopp med kaffe. Fortsatt stille i huset etter middag og kos med jentene i går kveld, men felles frokost ble planlagt til 10.
ute er det skikkelig Bergens vær, øs-pøs. Så tenker at dette blir en slakk dag.
Ha en fin en :)

God morgen fra hovedstaden.

Her skal arvingen til frisøren om ca 2 timer. Ellers ingen større planer for dagen, men det er vel helt innafor i disse tider ;)

Mye greier på jobbfronten for øyeblikket og ting tetter seg til nå som man nærmer seg månedsslutt, spesielt for de som ønsker mine tjenester fra 1. mars neste år. Får se om det ender opp med «budrunde» neste uke eller hva som skjer.

Ha en finfin lørdag!

God formiddag fra Mosjøen. Kursdag på skolen i går, så jeg tok fri fra jobben og arrangerte "SFO." Brukte både gulrot og pisk og fikk til slutt dyttet tre gjenstridige 8-åringer opp på en topp her i nærheten hvor vi grillet pølser og drakk varm saft. Hjemturen gikk på OneFoot-ski for de tre guttene så humøret var mye bedre da. Og jeg har fått enda større respekt for alle som jobber i skoleverket. I dag tror jeg sannelig min hatt vi holder oss heime. ;)

Last edited:

Hei fra gladkollen.. Nydelig egg og bacon frokost inntatt nå godstolen foran peisen med myke Lufthansa-tøfler. Familien skal tvinges ut på en liten tur senere.

I kveld er det årets fjerde intim-julebord med trofe-fruen og i dag blir det rakfisk fra Valdres og en nydelig blanc de blanc grand cru sjampis i glasset.

G’morgen, ja .. fortsatt mørkt.

Dagens første oppdrag ble å tørke opp etter gamlebikkja, som har trøbbel med lukkemusklene bak. Blant annet. Går nok mot slutten, men så lenge han fortsatt ser ut til å ha det godt og klarer å komme seg opp, holder vi ut. Men han sliter med å reise seg ... :(

Sol og fint er spådd. Blir en tur med løvblåseren etterpå. Må også fortsette å rydde ut etter guttungen, som flyttet vestpå for noen uker siden.

Men nå blir det frokost ...

God ettermiddag fra Sandnes. Ble en svært rolig start på dagen her, helt som planlagt. Husfruen har reist på jobb, så nå har jeg stua for meg selv en stund. Men blir ut å plukke opp litt ingredienser til kveldens middag i løpet av ettermiddagen. Og det bergensværet som ble nevnt litt tidligere i tråden har sporløst forsvunnet. Sola skinner faktisk.

God dag fra østkysten. Solen skinner og gresset er grønt etter alt regnet vi hadde nylig fra orkan som sveipet forbi. (1/2 meter regn, oversvømmelser og store skader her i Fort Lauderdale) Ikke bare regnvann, men sjøvann i gatene siden stormen skubbet havet inn i kanalene og elvene, samtidig med høyt tidevann, blir mange rustne biler fremover.
For tidlig for kaffe, venter litt så smaker den enda bedre.:cool:

God morgen fra vestkysten, her skinner ogsaa solen, gresset rundt bassenget og «the Putting Green» er ogsaa groent her (det er det alltid siden det er Fake gress ;-) ) Fake gress er ganske in her i oerkenen - solid skattefradrag og betydelig lavere vann regning.
Har en loes plan om en tur ut til Stillehavet - loepetur paa stranden med jentene frister sterkt solen. Med Covid restriksjonene smoerer vi mat pakker, tar med selv plukkede appelsiner - mangler bare Kvikk Lunjs fra Freia ;-)

God dag fra østkysten. Solen skinner og gresset er grønt etter alt regnet vi hadde nylig fra orkan som sveipet forbi. (1/2 meter regn, oversvømmelser og store skader her i Fort Lauderdale) Ikke bare regnvann, men sjøvann i gatene siden stormen skubbet havet inn i kanalene og elvene, samtidig med høyt tidevann, blir mange rustne biler fremover.
For tidlig for kaffe, venter litt så smaker den enda bedre.:cool:

Glemte å legge ved bilde av oversvømmelsen her i Fort Lauderdale:

Attachments

• 50864E57-8629-473B-9714-2F9725A25592.jpeg
    50864E57-8629-473B-9714-2F9725A25592.jpeg
    80.7 KB · Views: 103
God lørdag

Det der er Mako. Han henger med J Pod, som stadig prøver å klenge med Bainbridge-fergen. ;)

Last edited:
Back