God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

Mornings fra Hvalstad. Gribbene er servert frokost. Hummerlag med de gamle i kveld, og jeg har lovet stille med hjemmelaget is til dessert, så står da over grytene mens minstemann forsøker rive ned huset. Ha en fin dag

Re: God lørdag

God morgen fra Lillestrøm. :) Her er det kaffe og en rolig deilig morgen. En liten tur ut blir det før Cityjet tar oss til SVG i ettermiddag. Lenge siden jeg har fløyet Crj nå, flyturen i dag blir nummer 30 i år så mye mindre enn et normalt år. Men sånn er det. Nå blomstrer Coronaen opp igjen også.
Ha en fin dag alle sammen og stay safe.

Glad formiddagsradioen Ris. Gått mine første 10000 skritt i dag, fått kjøpt vin og nye Hoka sko som belønning. Skal gå minst nye 10000 til et selskap litt senere i dag og etterpå de samme skrittene hjem igjen. Så med rene hender, god avstand og kutte ut -t-bane så er vi da med på dugnaden.

Gudd mauning, ja ..

Lørdag og start på en ny langhelg. En ting er sikkert - løvblåseren skal få kjørt seg. Ellers tror jeg ikke det blir gjort så mye mer.

Fortsatt mørkt og stille. Og kaffen smaker utmerket.

God lørdag fra Sandnes. Starta dagen med litt indretjeneste her. Så nå er leiligheten litt mer presentabel. I natt drømte jeg var ute på tur. Skulle fly hjem fra Oslo til Stavanger. Men flyet var kansellert. Flybilletten min var i Economy Extra så vi får vel anta at det var SAS? Uansett, skrankemannen på OSL gav meg en ny rute, nemlig OSL-AES-LCY, derretter flyplassbytte og fly LHR- SVG. Håper jeg ikke er sanndrømt? For ruta AES-LCY er vel ikke liv laga? Og kommer Economy Extra tilbake igjen? Hva gjør vi da? Makan!

Så satt man i SAS innenlands loungen på OSL. Lenge siden sist! Det var vel åpent siste flyturer vi tok også, men da gikk vi rett til gate. Det er for å si det forsiktig ikke trengsel her, dessverre. Nesten tomt for pax, men de har varm suppe og noe baguette greier pluss drikke. Ha en fin dag! Vi må glede oss til normalen er tilbake, selv om det tar lang tid...

Hei fra godstolen foran peisen. Nyter et lokalt Malaga øl etter en fin tur i Ekebergparken med familien. Noen fine indrefileter koser seg i hjemmelaget thai-marinade og de skal serves på pizza til kveldens hjemmekino med familien.

Helg er godt..

Var en tur på dynga med søpla og passerte valglokalet på veien. Ingen utendørs kø, ihvertfall, så da er det kort ventetid. Stort sett det her i distriktene, hvor det stort sett bor hvite. Lenger sørover, hvor fargespekteret er litt annerledes, kan det være flere timers venting. Pussig det der ... nesten så man skulle tro at ‘noen’ prøver å gjøre det lettere for ‘andre’ å stemme ...

Halvannen uke igjen ....

Back