God lørdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lørdag

Greit å bo i lavlandet da det er mye snø rundt Oslo i dag også. Kona må jobbe ekstra så det blir en tur på Elixia med barna før jeg skal gjøre en innsats for å redusere restskatten på 200000... Fryktet egentlig 250 000 så utgangspunktet er ikke altfor ille.

Uggen følelse om at det kan være kjente blant de som omkom i helikopterstyrten i går...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God lørdag

God morgen fra Kongsberg, litt småfiks å gjøre hos opphavet denne lørdagen også. Håper denne dagen blir bedre enn gårsdagen som var preget av helikopterulykken og deltagelse i en bisettelse. Elendig vårvær, så blir vel mest inneaktiviteter i dag. Og så krysser man fingrene for borteseier i fotballkampen på kanariløkka

Nå skjedde det igjen - minus på natta - med snø på bakken denne morgen også. Mine tanker går i dag til de pårørende til Helikopter ulykken utenfor Bergen i går - det å se rotorbladene i luften - sier mye om hva som kan ha skjedd.

God helg folkens.

Jan

Mornings fra Ullevål. Tralala-pillene fra søster gjorde susen, så har både fått i meg frokost og ruslet litt rundt. Ellers er det jo ikke så mye som skjer. Ha en fin dag

God lørdag fra Trondheim
Litt sliten etter noen flasker druejuice igår kveld, men hey.....det går seg til.
Kanskje en reparasjons-Fernet gjør susen :D

Ha en super lørdag :)

Glad formiddag fra Ris. Her er det fyr på peisen, stearinlysene er tent og pleddet funnet frem. Snakk om følelse av vår... Men på veien fra Tjøme i dag tidlig så jeg at noen tross alt har det værre...flere steder hvor sneen lå på bakken. Ha en bra lørdag.

G'morgen ... Morrakaffe på terassen før ferden går retning South Carolina. Tre som må høgges og diverse annet som må gjøres hos svigermor. I tillegg har hun på en eller måte klart å endre hovedspråk på laptop'en sin til fransk. Trodde ikke det var mulig uten installering .. Capslock og henne har jeg gitt opp...

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet, opphold og sur vind i dag også. Vinden skapte visstnok furore på TRD i går også...i alle fall til en viss grad. TVen ruller og går med hopping i mellom ymse kanaler som en kan velge i. Ellers er det fint lite som skjer på fjellet, men det er jo en ypperlig anledning til å rydde i mail-boksen bla annet( jaggu mye søppel en får inn der også ). I tillegg tror jeg et overblikk i diverse spotter-dokumenter er på sin plass. Mandag, torsdag og fredag denne uken har gitt 71 IC-passeringer..og da har jeg sikkert ikke notert alt heller.

Nåvel, det får være verdens minste problem i dag. Ha en fortreffelig dag rundt om! :)

Hmmmm... morsom morgen.

Straksom opp til opphavet, før det blir ut en tur med gutta.

Ha en fin en.

Grei Lørdag.

Kona tok med en liter rom hjem. Skal koste på meg ett smil iløpet av kvelden

God ettermiddag fra regntunge Gamlebyen. Her er lukene skalket for helgen og sofa er inntatt. 500 gram entrecote er under marinering og klar for grillpanne etter hvert. Ellers absolutt ingen planer for helg. Ha en fin helg, med eller uten ekstra sofaslitasje!

Back