God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag

God morgen fra Beitostølen. Junior har allerede vært oppe en stund, så på tide og få liv i mor også. 3 babyer på hytta så vi har klart og lage litt liv allerede. Tur senere, før det planlegges en bedre middag i kveld...frister med noe reinsdyrsfilet. Ha en fin dag

Re: God lørdag

God fredags kveld fra San Francisco. Hatt en nydelig dag her med sightseeing på Segway, Alcatraz, HRC, den svingete Lombard Street og solnedgang på Twin Peaks blant høydepunktene. Nå er det loppekassa for min del og i morgen starter roadtrip'en nordover.

God morgen fra Oslo nord - høstværet fortsetter med 12 grader kl 8:00 - grått og lite vind. I dag reiser vi til PMI fra OSL kl 15:15 med LN RPN og selvsagt ikke Wifi ombord ( er ikke emrket med det)
En uke på Mallorca - det blir besök til barnbarn - flybevegelser - bilder osv.

Vi snakkes.

Jan

God morgen fra hovedstaden og deromkring. Sløvemorgen og nå blir det mer kaffe og indretjeneste her, tåke og regn på utsiden

God morgen fra Gamle Oslo! Frister med reinsdyrfilet, men enda mer med lammefilet - både indre og ytre, type Lofotlam. ;) Prøver med litt nytt tilbehør som ovnsbakte rødbeter. Men kantareller må jo også tas med, når det finnes. Blir en Bordeaux til dette. Men først: Indretjeneste!

Ellers konstaterer jeg at Are Kalvø nok en gang har reddet helgen min, med den passe bitende satiren, der han snur speilet mot den norske medieoffentligheten, i dagens Aftenposten. :up:

Morn fra Island!

Ser ut til å bli en fin dag for litt flyving i dag. Etter det, skal jeg forberede Chevy Cruuuzen jeg har leid, for den skal kjøres rundt Island i morgen!

Ha en meget bra lørdag!

God eftan frå AMS. Ventar på buss til jungeljet så eg kjem meg heim snart. Grei tur i øko comfort frå B747-combi. Såg ut til å vere ganske nytt og fresht interiør. Trangt er det over skuldrene uansett, men beinplassen var god, sjølv om seteputa er i korteste laget. God kveld!

Gudd mauning fra de glade sørstater! Solen skinner og frokost er hentet og fortært. Guy's Biscuit Barn fikk æren av å stå for cateringen i dag. :) Nå venter nok en en arbeidsdag i verdens beste firma på verdens beste kontor.

Men først - mer kafffe!

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her skal man ha middagsgjester i aften. Litt skuffende å finne ut av at den svinepelsfileten man hadde i frysen var fra 2009, og vel litt risky å servere gjester. Får ned i kjelleren å dykke ned i dypfrysen der og se om man finner noe litt nyere.
I mellomtiden får jeg ta et dykk i frysen på kjøkkenet og se om det er noe mer som må kastes. Kanskje man plutselig får litt plass i frysen igjen?

Og så er jeg tørst. Fryktelig tørst... Det er nok derfor jeg drikker.

Hei og hikk!

Back