• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag

Henshaw

Galley Slave
Medlem
God lørdag

Huh, dette kan da ikke stemme, at man er først ut? Oh well.
Her skal det jobbes et par 8-9 timer og ettersom sommerferien begynner å ta form så ser jeg at jeg ikke tar noe skade av den jobbingen, penger skal man klare å bruke :p

Have a najs (snart) helg

Re: God lørdag

Hvorfor våkner man av seg selv 06:00 på fridagene men skal man opp til samme tid på arbeidsdagene er man helt loco i hodet??

Djeezez her går kaffen unna ;)

Mornings fra Beitostølen. Lørdag og 1.mars har det også blitt. Kan ikke huske det har vært så mye snø her oppe før. Såvidt det er utsikt fra spisestuen. Og ser ut som det kommer mer påfyll. En lengre skitur er planlagt før det blir biff og hjemmelaget bernaise i kveld. Ha en fin dag

Hvorfor våkner man av seg selv 06:00 på fridagene men skal man opp til samme tid på arbeidsdagene er man helt loco i hodet??

Djeezez her går kaffen unna ;)

Guten tag!

Lørdag 07.00: HEI PAPPA! STÅ OPP!

Så da er det opp å lage frokost til 3 gærninger. Endelig fått satt meg ned å begynt å lese litt aviser og drukket litt kaffe. Ser russerne er russere, dog i Ukraina. Nødvendigvis ikke helt optimalt. Ugandaneserene har klikka helt, og som ett resultat har Skottene gjort en merkverdig greie. Spørs om ikke det er en god del som skal juge på seg noe greier for å komme til Skottland framover.
Jaja, verden er en merkelig plass.

Fikk dog en positiv fly relatert beskjed i mailboksen. KSU - SVG tur retur, ble returen via Sandefjord og Trondheim. Knall.

Samme pris og samme hjemkomsttid som mer normal rute :) Og en ny flyplass og to nye ruter :) Flotte folk på Via og reisekontoret :up:

G'mooorgen, ja ... her paa Kloten boettes det ned morrakaffe ... fin tur med Swiss i natt over dammen, men med flytid paa 6 1/2 time ble det ikke altfor mye soevn. Synd det, for setene til Swiss var gode aa sove i.

Grumsete vaer med temperatur rundt null, saa spotterterassen frister ikke saa veldig i dag ..

Etter tre airbusser, skal det bli godt aa sette beina i en Boeing igjen. Og hvem vet hva SAS finner paa av servering i dag ... spennende spennende ...

God morgen fra tiggerstaden. Følte noe var veldig forskjellige denne morgenen når jeg stod opp. Det er muligens at jeg ikke lengere har min doble gullstatus i Ritz Carlton. Man føler seg jo ekstra fjong med slikt selv om gratis wlan og muligens oppgradering til større rom i Tbilisi var det eneste jeg fikk ut av statusen mens jeg hadde den.

Ha en god en alle sammen, med eller uten fjong status.

God lørdag fra DY et eller annet retn. OSL. Blir en lang dagstur dette med ETA SVG rundt midnatt vil jeg tippe.

Ha en fin en forumister :)

God formiddag fra Østfold. I dag går turen til London med BA for litt kursing av personell, hjem igjen i morgen. Får iallefall teste den nye champisen til BA. Satser på at den er hakket bedre en Luxemburg'ern til SK.
Får også testet et nytt hotell for min del: Hilton Islington, så håper man at det er et par gode pub'er i nærheten hvis tiden strekker til.

Ha en fortreffelig helg folkens

God lørdag!

Ble en god tur rundt om i NYC i går. Endte til slutt opp på taket til Gasenvoort.

Ellers kan jeg melde om -1C og klarvær.

Ha en fin dag folkens!

God dag fra Long Street, Cape Town. En liten tur på stranden, Caps Bay, i dag, fylt opp av svenske blondiner..... nå er jeg klar for badekaret med en musserende i glasset. Fantastisk by, dette! De lokale klager på varmen, 30 pluss...

Skulle gjerne brukt lørdags kvelden på Long Street istedenfor et kaldt og vått Oslo, hadde mye gøy der sist, selv om vi muligens vanket andre steder enn deg

G'mooorgen, ja ... her paa Kloten boettes det ned morrakaffe ... fin tur med Swiss i natt over dammen, men med flytid paa 6 1/2 time ble det ikke altfor mye soevn. Synd det, for setene til Swiss var gode aa sove i.

Det er såååååååå sant. 6-7 timer er de absolutt værste flytidene.

Korte turer
Selv klarer jeg å sitte og tromme med fingrene og skjære tenner i 4 timer.

Lange turer
Er det 10 timer rekker jeg å supe meg gladbrisen, spille noen rockeperler på høreteleklaffene, sove med edru igjen og deretter lande.

Krise-turer
Mellomting er helt krise. Særlig om de lander om morran.

Fenomenale turer
Den perfekte flytur er enten 1:50 eller ca 12 timer.

God morgen fra balkongen på FS Aviara. Her halvt ligger jeg og venter med en beksvart kaffe i hånda. Elefanten sitter i telefonen med roomservice og spesifiserer blåbærmuffins. Jauda. Fint med helgefri.

Ha en fin dag.

God kveld fra Tananger

Her i gården liker man ikke laaange flyturer, liker mye bedre de der 6-7 timers turene. Hovedsakelig pga jeg ikke sover noe særlig uansett :p

Her har man bl.a. brukt dagen på å lese ferdig en bok, som man ikke får lest fortsettelsen på før tidligst i juni :drunk:
Selv om man vet hva som skjer historisk (Ender's Game), så vil man jo vite hva som skjer med folkene i boken. Så man gleder seg til fortsettelsen kommer ;)

Ellers så klør det i bookingfingeren, men håper å klare å kontrollere meg :p

Ellers lite på planen denne helgen

Ha en fin kveld/helg forumister :)

Back