Samme her .. når var det sist jeg sov til 10?
God lørdag fra Maura. Her fikk man såvidt kreket seg opp før klokken 10, logget på et par datamaskiner, og ca. 10:10 var jeg drøye 80 Euro fattigere, og en Springsteen-billett rikere. Nesten skuffende enkelt, synes jeg.
En god lørdag ønskes![]()
Dæven... Det er ikke hverdags å se Martin starte en god morgen trådMen det er klart at når sjefen lokker så er motivasjonen på plass.
Elefanten spør om vi kan leie Trolljegeren på iTunes i kveld.
Det her er ingenting. Ser farlig ut som om jeg må ut å fly fra OSL 06:25 på konsertdagen - hvis jeg evt. ikke flyr kantineløs med blådysene - men det tror jeg nok ikke.
Det bør han få medhold i, men husk at det er en sann historie, og risikoen for mareritt i ettertid er til stede.![]()
06:25 burde vært forbudt take-off tid. Det er fullstendig ubrukelig, og burde utløst smusstillegg.
Hadde du heller flydd blådyse uten kantinetilgang?
Fnate påstår at du uansett ser ut til å være ille ute. Det blir smusstillegg åkke som. Men på blåsnutene får du uansett wrap, Cola og sjokoladekjeks.
EDIT: Blandet nok blåsnuter. Mener du dem på 3-bokstaver, så kjenner vi ikke til servicen der.
Go ettermiddag fra Pattaya.
Mere blir det nok utover kvelden da man skal en tur på byen.( med dama som anstand ):drunk:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.