God morgen fra Thalys#9412, her er frokosten akkuratt fortært og en GT står på bordet her ved maskinen mens man forflytter seg i 300 km/h retning Paris. Natten på CNL var nydelig, spesielt bra ble det når konduktøren la merke til at sjampisflaska mi ble tømt kjapt og jeg fikk en ekstra
Holder været seg satser jeg på en liten spasertur til Eiffeltårnet før jeg skal finne meg et nytt tog
God morgen fra Bergen!
Det er lovd strålende sol i dag, og satser på at det leveres. Dekkskifte, vasking og polering står på agendaen for formiddagen. Etter det er ferdig regner jeg med det er høy tid for litt god mat og drikke utover kvelden.
Morn fra Oslo. Overskyet ute og på tide. Siste dansetime i dag, så da må bryllupsvalsen sitte. Ellers er det nok av ting som må gjøres før det blir ut å spise med noen venner. Dessuten har jeg et påskudd til å øve mer på sableringen Ha en fin dag
G'morgen fra Det Dype Sør! Her skin sola og det blir en småtravel dag før kursen settes østover over Det Store Havet i morgen. Det blir nok A343 og sklibenk til Frankfurt og A321 videre sørover slik det ser ut nå.
Har tenkt å ta en tur til Istanbul onsdag og kikker forsatt etter passende hotel. Fikk jo noen tips i IST tråden.
Jobbelørdag ferdig og en Schilcher Sturm inntas. :drink