...fra flybussen i Bergen. Dagens plan består av å prøve SAS sine skliseter over dammen til IAD og UA videre til BOS. Håper på opplagt crew! Ha en god helg!![]()
Ikke klag på sklisetene til SAS. Her har man sittet på vindussete med Icelandair etter å ha blitt flyttet rundt på ved boarding. Det var dårligere benplass enn på Southwest og nær klin umulig å komme seg ut, selv når sidemannen hadde reist seg. Har ikke sovet ett eneste minutt her jeg sitter i kantina på KEF.
Ikke klag på sklisetene til SAS. Her har man sittet på vindussete med Icelandair etter å ha blitt flyttet rundt på ved boarding. Det var dårligere benplass enn på Southwest og nær klin umulig å komme seg ut, selv når sidemannen hadde reist seg. Har ikke sovet ett eneste minutt her jeg sitter i kantina på KEF.
Stilig amenity kit hadde de også denne gangen. Ingen håndkrem men 50-talls kam og skohorn(!).
En fin lørdag ønskes.
Mornings fra Krakow. Formen har vel vært bedre, men blir vel snart å begynne reparere. Skål
Småløp til tider selv -- vel gjennomført motbakkeløp for min egen del! Nå trenger jegGod morgen fra Oslo øst. Nå har dagen kommet som man har gruet seg til. Skal over på vestkanten og delta i Oslos bratteste idag. Har ikke tenkt å løpe for å si det sånn. Men dette kommer til å bli vondt.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.