Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
...fra flybussen i Bergen. Dagens plan består av å prøve SAS sine skliseter over dammen til IAD og UA videre til BOS. Håper på opplagt crew! Ha en god helg!![]()
Ikke klag på sklisetene til SAS. Her har man sittet på vindussete med Icelandair etter å ha blitt flyttet rundt på ved boarding. Det var dårligere benplass enn på Southwest og nær klin umulig å komme seg ut, selv når sidemannen hadde reist seg. Har ikke sovet ett eneste minutt her jeg sitter i kantina på KEF.
Ikke klag på sklisetene til SAS. Her har man sittet på vindussete med Icelandair etter å ha blitt flyttet rundt på ved boarding. Det var dårligere benplass enn på Southwest og nær klin umulig å komme seg ut, selv når sidemannen hadde reist seg. Har ikke sovet ett eneste minutt her jeg sitter i kantina på KEF.
Stilig amenity kit hadde de også denne gangen. Ingen håndkrem men 50-talls kam og skohorn(!).
En fin lørdag ønskes.
Mornings fra Krakow. Formen har vel vært bedre, men blir vel snart å begynne reparere. Skål
Småløp til tider selv -- vel gjennomført motbakkeløp for min egen del! Nå trenger jegGod morgen fra Oslo øst. Nå har dagen kommet som man har gruet seg til. Skal over på vestkanten og delta i Oslos bratteste idag. Har ikke tenkt å løpe for å si det sånn. Men dette kommer til å bli vondt.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.