Mornings fra Hillringsberg, et lite stykke over på den svenske siden. Bryllupp for en kamerat i dag, så blir nok stor ståhei. Merker litt at jeg varmet opp bra igår, men ikke verre enn at en frokost og løpetur kan kurere det. Ha en fin dag
God Lørdag morgen. Blir rolig her tenker jeg med litt film og tv titting, ellers satse på en fin Lørdag, kanskje ut å se på fly om været blir bedre. Så å våkne til regn er kjedelig vil jeg påstå, men slik er nå det ellers ha en bra dag forumister.
God aften, ja... Her i Bodø er en hard dag på stand i solsteika gjennomført. Mye hyggelige folk, mye morsomt å se og mange hyggelige forumfolk å møte. Nå sitter vi i Camp Wias med et par småøl og vurderer om våre gamle ben orker å bære oss helt ned til Sentrum...
God kveld fra Brasov. En rumensk by med en viss klasse. Hotell Gott er utmerket. Og restauranten prøves nå ut - anbefalt de fleste steder. Og whiskyutvslget har jeg nesten bare sett bedre i Skottland. God lørdag!!
God kveld fra Roma, her har man begynt på middagen. Sjekket inn på morgensdagens to turer med LH har man også klart. Virker ikke som 23 timersregelen håndheves av mobilappen deres
God kveld fra Bodø! Vondt i bena, lettere solbrent og tomt batteri i kameraet. Med andre ord: en perfekt dag på flyshow! Gleder meg til morgendagen, og til mere skjitprat! Takk til våre Widerøe representanter her inne. Morsomt å hilse på dere. LN-MOW: hvis du og Odd tar på dere den grønne grilldressen, skal jeg vurdere å kjøre dere ned til byen!
Knall dag på flyshow, artig å være med på litt rundt flyene, hjalp blant annet til på tauing av C130 og C17. God og solbrent er man blitt og har også klart å ta noen bilder. Satser på å få et besøk innom Widerøe imora