God lørdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Hillringsberg, et lite stykke over på den svenske siden. Bryllupp for en kamerat i dag, så blir nok stor ståhei. Merker litt at jeg varmet opp bra igår, men ikke verre enn at en frokost og løpetur kan kurere det. Ha en fin dag

God Lørdag morgen. Blir rolig her tenker jeg med litt film og tv titting, ellers satse på en fin Lørdag, kanskje ut å se på fly om været blir bedre. Så å våkne til regn er kjedelig vil jeg påstå, men slik er nå det ellers ha en bra dag forumister.

God lørdag, må snu over til nattjobbing i natt, så må prøve å meg en time eller to på øyet etterhvert.

God morgen fra Lillestrøm. Den skulle etter planen ha vært enda bedre, men så ble man lokket ut på Byfest... Bah...

I kveld mistenker jeg at det er reprise.

Ha en fjong dag alle sammen

Huff! Denne lørdagen merkes av at jeg hadde et par glass i går! Må jo begynne å varme opp til ferien som starter om bare 3 dager!

Så nå sitter man her og henger og lurer på om man skal legge seg litt nedpå igjen.

I aften venter jobb bak baren mens Fussball EM ruller over skjermene. Blir nok en bedre dag i morgen!

BF:cool2

Re: God lørdag

God ettermiddag fra Lillestrøm....God tur , Biz , forventer rapport og at du finner en liten bamse slik at har selskap..

OleB er i hundre siden han fikk en 1. kg pose med Dajm på OSL og nå leker han seg på badet med to badeducks ( de er jo så små ) fra F loungen på MUC..

Vi gale gamlinger har gått inn i barndommen igjen... Så deilig. :colgate:

"Byfest" i Lillestrøm???? Sist gang jeg greide å forville meg så langt utpå landet nektet GPS`n å vise hvor vi var ^_^

Ellers to nattvakter før man går av mandag morgen. Null og niks fyll og spetakkel på denne karen. Ha en phlott lørdag aphten.

God aften, ja... Her i Bodø er en hard dag på stand i solsteika gjennomført. Mye hyggelige folk, mye morsomt å se og mange hyggelige forumfolk å møte. Nå sitter vi i Camp Wias med et par småøl og vurderer om våre gamle ben orker å bære oss helt ned til Sentrum...

God kveld fra Brasov. En rumensk by med en viss klasse. Hotell Gott er utmerket. Og restauranten prøves nå ut - anbefalt de fleste steder. Og whiskyutvslget har jeg nesten bare sett bedre i Skottland. God lørdag!!

God kveld fra Suleskard.

Snart kveld og på tide å hive seg over bayeren etter å hatt en meget produktiv dag med diverse arbeid med både De Walt og Bosch.

Ha en fin en forumister :)

God kveld fra Roma, her har man begynt på middagen. Sjekket inn på morgensdagens to turer med LH har man også klart. Virker ikke som 23 timersregelen håndheves av mobilappen deres :-)

God kveld fra Bodø! Vondt i bena, lettere solbrent og tomt batteri i kameraet. Med andre ord: en perfekt dag på flyshow! :D Gleder meg til morgendagen, og til mere skjitprat! Takk til våre Widerøe representanter her inne. Morsomt å hilse på dere. :) LN-MOW: hvis du og Odd tar på dere den grønne grilldressen, skal jeg vurdere å kjøre dere ned til byen! ;)

Ses i morgen!

Ja, det tror jeg også på! Men er usikker. Skal få i meg fôr, og noe væske, så får vi se hva jeg er i stand til.

God aften fra Bodø.

Knall dag på flyshow, artig å være med på litt rundt flyene, hjalp blant annet til på tauing av C130 og C17. God og solbrent er man blitt og har også klart å ta noen bilder. Satser på å få et besøk innom Widerøe imora

LN-MOW: hvis du og Odd tar på dere den grønne grilldressen, skal jeg vurdere å kjøre dere ned til byen! ;)

Don't get your hopes up... Så vi gikk. :p
Sitter på Bryggerikaia hvis noen er i nærheten.

Hotellet mitt hadde Laphroaig 15 og baren litt oppe i gata hadde Scapa 16. Whiskytur til Transilvania er undervurdert..

Back