God lørdag på en fredag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lørdag på en fredag

God lørdag fra Chicago. Siste natt i byen nå før vi skal ha siste natten ute ved flyplassen grunnet Chicago maraton. Dessuten er det gode shoppingmuligheter der ute. Trives godt i Chicago og vil fortsatt hevde den er et godt alternativ til nyc selv om høsten definitivt kom i går ettermiddag. Waldorf Astoria er et fint hotell med et smalt men langt basseng. Litt fasinert over at de måtte komme med tre Nesprseeomaskiner før vi fikk en som funket. Har igjen fått bekreftet at Hilton Diamond er null verdt om en bestiller Impressariorate siden fordelene med den prisen er bedre enn Diamond. Tror jeg vel snart gjør som andre på forumet og går over til Hotels dot kom.

Kan ellers anbefale Museum og Science and Industry. Jentene holdt ut i fire timer uten klaging. Heller ingen klaging da vi klinket til med shopping på Macys på vei hjem? Har for øvrig slått fast en gang for alle etter kjøp av boblejakker at Eagle creek vacumposer ikke har den kvaliteten de hadde før 2010.

Re: God lørdag på en fredag

God loerdag fra Princeville (ogsaa paa en fredag !) Hanalei Baking Company stod for Kaffen, lokal dyrket og brennes i Hanalei.

52409490182_bb581da179_k.jpg
[/url]8D5D309E-04CE-49A9-A135-4D7A43A137D0 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]

Jammen hadde de ogsaa noe munngodt og Mimosa (lokale Appelsiner presset paa stedet - ok Proseccoen holdt nok ikke Knausen Qualitet - men Appelsin Juice betydelig over Knausen !

I morgen er det dessverre hjemtur, foerste strekning er med MD-95 saa det hjelper litt.

Glad lørdag fra Ris. Kaffe og firkløver er dagens første kombo. Tur til opphavet på Kolbotn står på morgenprogrammet…og der kan det jo bli kaffe og napoleonskake som dagens andre kombo. Kvelden byr på italienske kombinasjoner fra kjøkken og vinlager. Nyt lørdagen du også.

God morgen fra Hvalstad, Skjermer og kaffemaskiner er fyrt opp. Klar for et 40-års lag i dag, i favelaen mellom EB og Sud. Ennå et år til det er min tur, men nå er det bare finne et egnet sted for ættestup etterhvert :p

Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. På plass foran TV’n med en kopp kaffe for å se F1-kval fra Japan. Ellers får man besøk fra provinsene senere i dag, så da blir det vel fotball, øl og mat på ymse steder rundt i byen. Starter nok på Bernie’s i Gamlebyen og så får vi se hvor harene hopper. Ha en strålende helg[emoji3]

God morgen fra Knausen. Her er det snart virgin-mimosas, egg og bacon før den indiske gedigne brakka skal fyres opp og det bærer ut av landet. Ungene har planer om tonnevis med godis mens sjåføren skal ha noen kasser Blue Moon og litt mere råvarer til Mimosaene.

På vei hjem blir det innom en gammel kunde fra Midtøsten som har gods med hester så det regner jeg med erstatter Leos lekeland.

God formiddag. Ute øsregner det, men det gjør ingenting. Etter en flott september har vi masse forsømte inneaktiviteter å ta tak i. Og hvem vet, kanskje det blir tid til litt TV-kikking også ut på kvelden? Men før den tid skal min alter ego Frode Kommode montere byggesett fra den lokale møbelbutikken. Ha en flott dag alle forumister. :)

God morgen fra Rikshospitalet. Selve undersøkelsen i går gikk veldig fint, men jeg var skikkelig trøtt og sliten etterpå. Feber fikk jeg også, men jeg tipper det er direkte relatert til ERCP’en. I dag er formen meget bedre og temperaturen normal igjen. Vi får se om det blir løslatelse i dag eller om de vil ha meg her til i morgen. En føler vel at en har vært litt for ofte på Lab 12 når det er ikke er nødvendig å presentere seg når kommer inn dit, men bare sier «Takk for sist».

Det blir nok uansett ikke Brann kamp på meg i Mjøndalen i ettermiddag, så jeg får følge med på fjernsynet. Sønnen har bestemt seg for å dra på kampen så det er fint.

God morgen fra Gudbrandsdalen. Nærmere bestemt østsiden, mellom Kvam og Vinstra. Jeg dro opp i går for en arbeidshelg, sammen min far, som alt har vært her og jobbet i 3 dager. Det skal monteres opp ett solcelle panel til og kobles om til 24volt, monteres in ytterligere 2 100ah lithium batterier, som tar antallet opp i 6 stk. Jeg har fått tak i en 3000watt 230volt inverter, som går på 24volt, fra en gammel buss som ble kondemnert. Dermed vil vi kunne lade elbil 3-4 timer per dag ved solskinn, eller drive vedkløyver, el-motorsag, kokeplate eller vaffeljern.
Min mor er på New Foundland og kona er hjemme med sin mor som er Elgjakt-enke. De var å prøvekjørte VW ID4 2wd i går, så nå blir det nok undertegnelse av kontrakt på mandag og mottak av den splitter nye bilen før neste helg. Drømmen var en 4wd, men da er det ett års ventetid og prisen blir ca 1000kr i måneden i 10 år, høyere. Med ny bil vil vi med litt solcelle lading på hytta, klare T/R fra heimen uten lading, mot i dag 5 ladinger på en T/R. Det var 3 kuldegrader her i dag, så jeg så tror det blir vinter i år også.
Ha en arbeidssom helg alle sammen.

God lørdag fra Oslo. Liten tur på byen i går merkes og jeg var i drømmeland når jeg fikk en forsiktig SMS om jeg kunne jobbe en dagvakt på et annet sykehus enn der Sk384 er. Våkna flere timer etter den ble sendt. Det ordna seg for dem og jeg sa jeg kunne jobbe senere denne helga om de fortsatt trenger å få flere vakter dekket. Dessuten hadde det nok vært forbudt for meg å jobbe den dagvakten anyway sånn lovmessig og så om jeg hadde vært våken hadde jeg takka nei uansett. Helsepersonelloven er streng på det der pliktmessig avhold viss antall timer før og promille.

Ha en fin lørdag innenfor lovens grenser!

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God ettermiddag fra Sola Sjø,

Her jobbes det med DC-6ern vår , idag innvendig. Dagen startet med heftige regnbyger , men har roet seg noe nå.
Om en stund er det tid for lørdagskaffen med dugnadsgjengen i museet.
Ha en fortsatt god helg.

Hoi fra Asker. Lite som skjer her, men snart blir det en kort togtur til Mjøndalen for å se Brann på hjemmebane på bortebane.

Lite fly i sikte, men innser at det blir dyrt å dra til Bergen til julen med WF... Jaja la gå.

God bedring :)

Hu hei. Deilig med helg. Kylling disintegreres i trykkoker’n og bikkjene følger spent med. Dagsfersk bikkjemat er favotitten.

Booket covid-booster for hele familien i dag, så da styrer man kanskje unna litt til. Har vært heldig så langt. Ser ut som at det er lite smitte i nærområdet uansett.

Back