• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag morgen...

Ute er det 5 kuldegrader, nyvasket bil og sne på bakken... Inne er det fyr på peisen, nytraktet kaffe, snart nyvasket hus og en haug med aviser som skal leses. Ha en bedre lørdag!

Re: God lørdag morgen...

God lørdags morgen! Tromsø kan melde om -5 og overskyet. Har fått satt meg ned med en kaffe, avis og forumet nå, etter å ha fått sendt avgårde rundt 350kg VG nordover til VDS, BVG,BJF og VAW.

Håper alle får en god lørdag!

Eivind

Da er i allefall 2 x Eivind i gang med dagen...;)

Her på vestsiden av hovedstaden er det blitt veldig hvitt igjen, og akkurat nå er det to kalde og overskyet. Skulle gjerne vært litt ute, men må bli ferdig med et par snekkerprosjekter i heimen. Slikt går ikke fort når man har en assistent på to og et halvt år.

I kveld skal jeg sortere en diger bunke med flykort fra diverse auksjoner som fremdeles ligger i konvoluttene sine. Diverse snacks fra inn- og utland, bl.a. et nydelig kort fra Flesland med SAS CV-440 på og et par kort fra åpningsdagen på Fornebu. I morgen skal en kamerat og jeg sitte en hel dag og selge skrot på samler- og leketøymarkedet i Oslo. Da er det en viss fare for at det ryker ut noen lekefly som ellers bare ligger og støver ned.

God lørdag, folkens!

Bonjour!

Vaknade nyss efter en mindre trevlig natt. Blev lättare matförgiftad på en restaurang igår och blev såpass dålig att jag inte kunde köra hem. Tur att jag inte var ensam om att ha tagit en alkoholfri kväll. Nu känns det dock lite bättre, matlusten är dock lika med noll.

Ha en bättre lördag.

Her på Nærsnes er det 3 blå og 10 cm nysnø.Han Ramton har måkt innkjørselen til huset i morgentimene,så da slipper jeg den jobben!

I dag blir min 15 år gamle stekepanne pensjonert.Ny (fra Alessi) skal kjøpes.
En tur innom Cruisin' Records i Munkedamsveien blir det vel også tid til.

Ha en bedre lørdag,alle i hopa!

Da er det omtrent 05:30 ver (veldig) vestpaa .... sitter paa fergen med nytraktet Peet's Coffee og surfer litt ...
Ser ut til aa bli en fin dag med temperatur oppimot 20-tallet ... og er dere snille kan det vaere jeg kommer med noen loerdagsbilder senere idag.

ja mow!!!! Jeg er veeeldig snill...

Back